GTAGames.nl
Dexist

Adventure
Red Dead Redemption 2

98 berichten in dit onderwerp

IMG_20180808_180234.png

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Wat denken jullie, trapt het spel af met de "Blackwater Massacre" en is die event de reden dat Dutch's gang op de vlucht slaat? Ik vind het wel mooi, deze prequel heeft de potentie om de vorige game nog sterker te maken als het karakters die we al kennen versterkt en hun motieven goed in beeld weet te brengen en de lore van dit universum verder verdiept met hier en daar wat tie-ins met het vorige deel. Ik ben wel heeeel benieuwd hoe de schrijvers om zullen gaan met de vraag wat er gebeurt met onze protagonist dat hij er later niet meer zal zijn. Om een beetje fantheory van mijn kant erop los te laten: Arthur offert zichzelf op voor John Marston aan het einde van dit spel, redemption enzo...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Op zich zou het wel een beginpunt kunnen zijn, dan spiegelt de game een beetje zoals GTA V, waar je ook in de aanleiding voor de bestaande situatie gedropt wordt. Het geeft ook de mogelijkheid om de personages zo hectisch te ervaren en leren kennen, eerder dan een "hier is character A, hier B etc." Dat laatste is een leuke fantheorie, maar -misschien ligt het aan mij- dan zou zoiets meer aanwezig mogen zijn in de dialogen van John in RDR.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
10 minuten geleden, Phoenyxar zei:

Dat laatste is een leuke fantheorie, maar -misschien ligt het aan mij- dan zou zoiets meer aanwezig mogen zijn in de dialogen van John in RDR.

Maar misschien weet John helemaal niet wat er met Arthur gebeurd is. Als ik het me goed kan herinneren is John voor dood achtergelaten? Wellicht was Arthur het hier uiteindelijk niet mee eens en heeft hem dat zijn leven gekost. Aangezien John waarschijnlijk geen contact meer heeft gehad met de gang na het incident weet hij wellicht ook niet wat er zich heeft afgespeeld. Ik denk zelf dat er nog een kans bestaat dat je uiteindelijk met John verder speelt wanneer het verhaal eindigt. Een beetje hetzelfde hoe je met Jack verder speelt in RDR1. :puh: 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

We weten dat Dutch naar het einde toe gek wordt, dus misschien zet Arthur zijn eigen dood in scène om zo aan de gang te ontsnappen. Of misschien klopt mijn vorige theorie nog: Arthur werkt stiekem voor de pinkertons. Maar dat denk ik eerlijk gezegd niet.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
21 uur geleden, PrioX zei:

Ik denk zelf dat er nog een kans bestaat dat je uiteindelijk met John verder speelt wanneer het verhaal eindigt. Een beetje hetzelfde hoe je met Jack verder speelt in RDR1. :puh: 

Ik hoop van niet. Dat werkt goed zo eenmalig voor een game, dit was redelijk uniek en echt iets dat je wel kon aangrijpen in RDR, maar als je dat dan in diens opvolger weer meemaakt kan het alleen maar als een goedkope herhaling voelen, zo goed als het ook moge uitgevoerd zijn.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Haha, heerlijk hoeveel we nog kunnen speculeren op dit moment. De Redemption equals death trope hebben we nu wel gezien ja, redemption equals life zou de volgende kunnen zijn met een Morgan die zijn dood faked tegen het einde van het spel zoals Platy suggereert, zou ook zomaar kunnen.

Op 8/11/2018 om 12:50, Platypus zei:

Arthur werkt stiekem voor de pinkertons.

Dit zou wel 1 leipe twist zijn, mocht het zo zijn hoop ik dan ook dat het een twist is die voor de speler ook redelijk laat komt. Dan is het een twist op meerdere dimensies. Schieten me twee spellen binnen die zoiets deden, beide keren zieke twists.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.