GTAGames.nl
Dexist

Adventure
Red Dead Redemption 2

130 berichten in dit onderwerp

Wie kent de YouTube-serie GTA V o'clock nog? De makers zijn nu begonnen aan Red Dead Redemption 2 o'clock en de eerste aflevering staat online. :) 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Ik denk dat de MP voor RDR2 niet veel zal voorstellen het is ten slotte het wilde westen. Geen auto's, boten, jets, moderne wapen keuzes etc etc. Rockstar weet dat de meeste gamers dit kopen voor de story en single player ervaring. Als het echt een RPG wordt dan hebben we onze handen er vol mee.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Zondag was het 40 dagen tot release, maar toen had ik niet veel tijd om een vraag te bedenken. Dus dan stel ik de centrale vraag nu. :puh:

Hopen jullie met meerdere personages te kunnen spelen of willen jullie enkel als Arthur Morgan het verhaal beleven? Indien het eerste, willen jullie kunnen switchen (zoals in GTA V) of enkel wanneer het verhaal het je verplicht (zoals in de vorige RDR)?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Enkel als Arthur Morgan. 

Denk ook niet dat er andere speelbare hoofdpersonen speelbaar gaan zijn. Zou het verhaal alleen maar ten goede komen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
22 uur geleden, Platypus zei:

Hopen jullie met meerdere personages te kunnen spelen of willen jullie enkel als Arthur Morgan het verhaal beleven? Indien het eerste, willen jullie kunnen switchen (zoals in GTA V) of enkel wanneer het verhaal het je verplicht (zoals in de vorige RDR)?

Ik hoop dat we een personage krijgen. Het was een leuk experiment voor GTA V dat op veel punten geslaagd is. Ik vond alleen dat de connectie die je met de hoofdpersonages hebt dan niet zo sterk is als bij andere (Rockstar) games waarbij je met een personage speelt. De manier waarop het einde van Red Dead Redemption in elkaar is gezet vind ik ook prima, alleen hoop ik dat gewoon dat we met Arthur blijven spelen. Verhaalwijs denk ik echter dat dit niet zal gebeuren.  

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
37 minuten geleden, PrioX zei:

Ik hoop dat we een personage krijgen.

Uh, ik ook.

Ik zou hier slechts één protagonist verwachten, de game is zo toch voorgesteld geweest en het is pas een meerwaarde als de game ook zo ontworpen is.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Zoals ik het las in gameplay-magazine is enkel arthur morgan een speelbaar personage. Ik kijk echt uit naar deze game. Nog een paar weken tot 28 oktober 😁

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
3 uur geleden, moechy zei:

Zoals ik het las in gameplay-magazine is enkel arthur morgan een speelbaar personage.

Dat zei Naughty Dog ook over Joel in The Last of Us, dus ik geloof het pas als ik het met mijn eigen ogen zie. :puh: Ik zou het niet zo erg vinden om een missie of twee door de ogen van iemand anders te spelen, zolang het maar logisch is voor het verhaal (bijvoorbeeld zoals in Assassin's Creed III dat je van Haythem naar Connor gaat) en tijdelijk.

3 uur geleden, moechy zei:

Nog een paar weken tot 28 oktober 😁

Goed nieuws: de game komt twee dagen eerder uit. :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Komt hij al op 26oktober? Allright! :D

Ik bedoelde eerder van dat je niet zoals in gta v met meerdere karakters speelt maar dat het slechts met 1 protagonist is.

Misschien is het wel zoals in RDR1 dat je na de game met iemand anders verder gaat (zoals met jack) alhoewel dit dan weer teveel herhaling zal zijn. 🤔

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Op zich maakt Platypus wel een punt, de laatste jaren zijn veel games (The Witcher III, Watch_dogs 2, AC Origins…) uitgekomen waar je in de loop van het verhaal ook als onderdeel van een missie/quest met een ander personage speelt, maar dat is natuurlijk niet hetzelfde als meerdere protagonisten, want die personages ontsnappen hun missie nooit. Ik zie het ook niet direct gebeuren in RDR2 want zo'n opzet gaat uit van een belangrijk secundair karakter welke naar mijn mening niet aanwezig is in de game (of het moet John Marston zijn, stel je voor).

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.