Jump to content

Back in Business op de PC nog tips? :)


Marakus

Recommended Posts

Zo beste forumcollega's!

Na lange tijd GTA off geweest te zijn wil ik nu weer gaan spelen :) ik speelde toen het spel net uit was en door alle problemen destijds niet heel veel online kunnen spelen (slechts level 38). Ik speelde destijds op de PS3 en ik ga mijn account straks overzetten naar PC dus ik ben erg benieuwd naar de sterk verbeterde kwaliteit ten opzichte van de PS3 :)

Nou heb ik de vraag of jullie tips etc. voor mij de “nieuwe ouwe noob” hebben? Ik heb een voor toen groot appartement met garage (vol met auto’s paar dure) en bijna 800k op de rekening. Ik heb meerdere dingen gelezen over nieuw toegevoegde dingen en dit is veel! Hebben jullie zoiets van kijk daar eens naar of probeer dat eens uit…? Zou leuk zijn :) ik wil straks ook weer in een leuke crew zitten of misschien een MC(?) en is het allemaal nog steeds heel actief?

Vast bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Sowieso zijn de Heists een aanrader want die leveren behoorlijk wat op. Nadeel is wel weer dat je een goed team nodig hebt wat je met randoms vaak lastig bij elkaar blijft, dus hiervoor raad ik 3 vrienden aan. Ook is een kantoor (met eventueel een pakhuis) een goede investering daar waar je met een vol groot pakhuis 2.2 miljoen kan verdienen, Maar dit kost als je alles op zijn goedkoopst doet zo'n 1.25- 1.5 miljoen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Sowieso zijn de Heists een aanrader want die leveren behoorlijk wat op. Nadeel is wel weer dat je een goed team nodig hebt wat je met randoms vaak lastig bij elkaar blijft, dus hiervoor raad ik 3 vrienden aan. Ook is een kantoor (met eventueel een pakhuis) een goede investering daar waar je met een vol groot pakhuis 2.2 miljoen kan verdienen, Maar dit kost als je alles op zijn goedkoopst doet zo'n 1.25- 1.5 miljoen. smile3.gif

En hoelang duurt dat? Voordat je pakhuis vol is en je die miljoenen binnen hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet ik nog even sparen :) of aantal auto's verkopen is ook nog een optie! Vraagje, ik heb gelezen dat er veel werk en tijd in gaat zitten om het draaiende te houden of is dat alleen met meth labs etc?

Heists zijn zeker vet maar met een team vast beter te doen! Voor mij zijn de heists nieuw dus wat ik kan verwachten is nog onbekend in dat opzicht mis ik een stukje ervaring maar die komt vanzelf natuurlijk :) dat werkt ook een stuk makkelijker met vrienden (vraagt iets meer geduld en soms wat tips om het goed te kunnen doen).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...