GTAGames.nl
Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Joriz

GTAGames.nl 13 jaar oud!

21 berichten in dit onderwerp

Jemig, wat gaat de tijd snel zeg. Volgend jaar ben ik al vier jaar lid op het forum. Gefeliciteerd Joriz! ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Hoppa! :D Gefeliciteerd huidige crew, Joriz in het bijzonder! En gefeliciteerd mede-leden! Zonder ons geen GTAGAMES!!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ietwat laat maar vooralsnog proficiat Joris en de crew! :tu: Wat er in die 13 jaar is opgebouwd is ongelofelijk. Op naar de volgende 13! ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Zijn er al actieve leden jonger dan dit forum? Dat zal ook niet lang meer duren. Oh oh oh Joris, wat worden wij ook oud emo.gif

static.gif Feestje static.gif

Wow, die gedachte is raar xd

'k Ben een weekje later maar ach: Gefeliciteerd! Helaas niet bij het feestje geweest.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ken de oranje kleur nog.

Was vrij aan begin vaak op jullie pagina over gta vice city daar last ik veel van.

(Want had in die tijd pas vice city) en jullie erg dankbaar voor als ik ik moeilijke was haha.

Wat voel ik me oud als het 13 jaar geleden is aangemaakt toen was ik 10 jaar hahahaha

O ja gefelciteerd met jullie 13 jarig bestaan en zag dat ik vanaf 2005 lid was.

Wat las toch gta wiki poste eigelijk nooit iets maar toch plezier gehad bedankt voor alles en hopelijk groei en groeit deze pagina door en door :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Onder het mom van "Better let as net" bij deze: Van harte gefeliciteerd met de verjaardag.

Tegenwoordig ben ik niet zo actief meer, maar heb heel veel gehad aan de wiki's van Vice City, San Andreas en IV.

Hoop dat het forum nog lang stand mag houden!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.