Jump to content
Joriz

GTAGames.nl 13 jaar oud!


med_gallery_536_22_33684.jpg

Wie weet nog dat onze fansite er ooit zo uit zag?

Dikke party vandaag! GTAGames.nl en het bekende GTAForum.nl is vandaag jarig! We zijn maar liefst 13 jaar oud! Zijn we dan een puber geworden? Naar mijn idee niet. GTAGames.nl komt over als dik volwassen website.

Ondanks dat vele zich al weer op een nieuwe GTA verheugen houdt onze fansite nog dapper stand door GTA Online spelers, Red Dead Redemption fans en vele leden die zijn blijven plakken.

Nogmaals dank aan iedereen die ook de afgelopen jaren heeft geholpen. Echt super dank aan iedereen die elke week toch weer meehelpt deze fansite gezellig en in leven te houden. Ik trek er een drankje op open. Ik hoop dat jullie dat ook doen! static.gif

P.S. Zondagavond hangen we vanwege ons 13 jarige bestaan met zijn alle vanaf 19:30 in de chat. Kom jij ook? Muziek en een virtuele high five wordt geregeld. puh2.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik ken de oranje kleur nog.

Was vrij aan begin vaak op jullie pagina over gta vice city daar last ik veel van.

(Want had in die tijd pas vice city) en jullie erg dankbaar voor als ik ik moeilijke was haha.

Wat voel ik me oud als het 13 jaar geleden is aangemaakt toen was ik 10 jaar hahahaha

O ja gefelciteerd met jullie 13 jarig bestaan en zag dat ik vanaf 2005 lid was.

Wat las toch gta wiki poste eigelijk nooit iets maar toch plezier gehad bedankt voor alles en hopelijk groei en groeit deze pagina door en door :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Onder het mom van "Better let as net" bij deze: Van harte gefeliciteerd met de verjaardag.

Tegenwoordig ben ik niet zo actief meer, maar heb heel veel gehad aan de wiki's van Vice City, San Andreas en IV.

Hoop dat het forum nog lang stand mag houden!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...