Jump to content

CEO VS Motorclub


TryX

Recommended Posts

Hoi,

Wat is nou het meest winstgevende? Ik heb nu een meth lab en deze heeft al 200.000 aan producten klaar liggen.

Heb zelf nog nooit als CEO gespeeld (was een tijdje gestopt ivm overgang naar PS4).

Kan je overvallen worden of krijg je een inval van de politie als CEO? Of als motorclub eigenaar?

Ik neem aan dat dit eventueel alleen tijdens transport kan?

Link to comment
Delen op andere websites

zowel als CEO en motorclub president kun je last hebben van de politie, Npc's en andere spelers. Het enige verschil is wel dat je bij CEO geen invallen op je loodsen krijgt van de politie. Bij de bedrijven van een motorclub zoals je meth lab is er een kans aanwezig dat je een inval krijgt van de politie en dan moet je het bedrijf waar de inval is verdedigen en als je het bedrijf verdedigt hebt moet je nog een busje van de politie gaan overnemen om je staff van je bedrijf terug te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus eigenlijk alleen tijdens transport krijg je problemen met politie en andere spelers?

En soms een aanval door NPC's op je loods, maar ik heb dit nog maar 1 keer meegemaakt. (Waar andere het al 10 keer hebben meegemaakt, het is echt heel willekeurig hoe vaak het gebeurd.)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Op 26-10-2016 om 00:27, harry1985 zei:

Inval is weg zodra je die upgrade gedaan hebt toch ?

Welke?

 

CEO is redelijk rendabel qua autos. Die kratten vergen wat meer tijd. Alleen wordt het wel saai als je de hele tijd alleen maar auto's haalt en brengt.

Bewerkt: door Wollongong
Link to comment
Delen op andere websites

11 uur geleden, Wollongong zei:

Welke?

 

CEO is redelijk rendabel qua autos. Die kratten vergen wat meer tijd. Alleen wordt het wel saai als je de hele tijd alleen maar auto's haalt en brengt.

Saai als je alleen maar auto's brengt? :) Ik doe niets anders dan als VIP de missie Sightseer en zo heb ik nu liefst 30miljoen (!!!) zonder 1 kogel ooit te hebben verschoten :D 

Link to comment
Delen op andere websites

14 uur geleden, Wollongong zei:

Welke?

 

CEO is redelijk rendabel qua autos. Die kratten vergen wat meer tijd. Alleen wordt het wel saai als je de hele tijd alleen maar auto's haalt en brengt.

Daarom vertik ik het om de auto missies te doen, niet alleen auto's maar ook crates, zowel CEO als CEO Associate.

Zoals GTA_FUNPLAYER al zegt, je kan ook prima geld verdienen door VIP/CEO missies te doen en die zijn heel variërend.

 

En een note aan de inval: zelf al heb je alle upgrades gekocht, de kans dat je business/bunker overvallen wordt is er nog steeds en het aantal is niet veranderd. Ook weer een achterlijke designfout van R*.

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, SilverRST zei:

Daarom vertik ik het om de auto missies te doen, niet alleen auto's maar ook crates, zowel CEO als CEO Associate.

Zoals GTA_FUNPLAYER al zegt, je kan ook prima geld verdienen door VIP/CEO missies te doen en die zijn heel variërend.

 

En een note aan de inval: zelf al heb je alle upgrades gekocht, de kans dat je business/bunker overvallen wordt is er nog steeds en het aantal is niet veranderd. Ook weer een achterlijke designfout van R*.

Zou het niet juist meer afwisseling geven als je die "saaie" dingen ook af en toe doet?

Link to comment
Delen op andere websites

20 uur geleden, Wollongong zei:

Zou het niet juist meer afwisseling geven als je die "saaie" dingen ook af en toe doet?

Voor CEO crates en car theft missies? Mij absoluut niet gezien. Een paar keer, max 3 keer is wel genoeg.

Bunker en MC zijn veel leuker. Alhoewel ik geen MC heb door die enorm stalkende Little John Teabag.

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist, SilverRST zei:

Voor CEO crates en car theft missies? Mij absoluut niet gezien. Een paar keer, max 3 keer is wel genoeg.

Bunker en MC zijn veel leuker. Alhoewel ik geen MC heb door die enorm stalkende Little John Teabag.

Nou, je bent van harte welkom in mijn MC :)

En toegegeven,die kratten zijn niet het meest boeiend. Maar af en toe zijn ze een leuke onderbreking. Helemaal als je even ergens op moet zitten wachten of zo. Zo een simpele missie duurt maar een paar minuten, tenslotte.

Link to comment
Delen op andere websites

3 minuten geleden, Wollongong zei:

Nou, je bent van harte welkom in mijn MC :)

En toegegeven,die kratten zijn niet het meest boeiend. Maar af en toe zijn ze een leuke onderbreking. Helemaal als je even ergens op moet zitten wachten of zo. Zo een simpele missie duurt maar een paar minuten, tenslotte.

Jep, dat wel inderdaad.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...