Jump to content

CEO VS Motorclub


TryX

Recommended Posts

Op 2-12-2017 om 11:49, GTA_FUNPLAYER zei:

Saai als je alleen maar auto's brengt? :) Ik doe niets anders dan als VIP de missie Sightseer en zo heb ik nu liefst 30miljoen (!!!) zonder 1 kogel ooit te hebben verschoten :D 

VIP kun je worden als je je aanmeld als CEO?

Ik heb het net gedaan die missie maar dat levert je maar $24000 op of moet je dit dan met associates doen?

Bewerkt: door Gijs1983
Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Gijs1983 zei:

VIP kun je worden als je je aanmeld als CEO?

Ik heb het net gedaan die missie maar dat levert je maar $24000 op of moet je dit dan met associates doen?

Ik speel GTA al heel men leven solo, enkel ik alleen in mijn 1tje zonder iemand bij. Gesloten sessie (want anders schieten die losers je toch maar dood zonder enige reden!!!) Bij 1 sightseer missie heb je tussen 22.000$ en 25.000$. Doe dit 5x en je hebt al meer dan 100.000$ zonder 1 kogel of stress. Maar veel mensen denken "langzaam en weinig haalt niets op" dus willen ze snel snel snel geld verdienen, maar ik heb wel mooi 32miljoen !!!!!!!!!!! En ja dat kan snel gaan. Ik heb 1 garage dus gaat enkel 50$ af, bezit geen luxe voertuigen en mijn garage staat met blauwe en gele Sentinel XL wagens om te verkopen. Snel geld willen is niet steeds de beste oplossing :) in het echte leven ook niet. Die snel rijk willen worden zijn even snel failliet !!!!!!!!

Bewerkt: door GTA_FUNPLAYER
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was net op een van de vliegvelden en zag zo een cargo bob staan. Ik dacht: "die komt vast een keer van pas" en nam hem mee naar mijn Hangar, met het idee er een PV van te maken.

Maar zodra ik boven Zancudo aankwam, begonnen ze op me te schieten, met tanks en alles...

 

Vraag: hoe voeg ik vliegtuigen die ik jat toe aan de collectie in mijn hangar?

Link to comment
Delen op andere websites

45 minuten geleden, Wollongong zei:

Ik was net op een van de vliegvelden en zag zo een cargo bob staan. Ik dacht: "die komt vast een keer van pas" en nam hem mee naar mijn Hangar, met het idee er een PV van te maken.

Maar zodra ik boven Zancudo aankwam, begonnen ze op me te schieten, met tanks en alles...

 

Vraag: hoe voeg ik vliegtuigen die ik jat toe aan de collectie in mijn hangar?

Niet. Het is logisch dat wat je ook wilt stelen op de basis, militairen komen je achterna. Maar volgens mij kun je die voertuigen niet tot PV maken anders zou iedereen dat doen 😉

Link to comment
Delen op andere websites

10 uur geleden, Gijs1983 zei:

Niet. Het is logisch dat wat je ook wilt stelen op de basis, militairen komen je achterna. Maar volgens mij kun je die voertuigen niet tot PV maken anders zou iedereen dat doen 😉

Niet helemaal. Ik heb het toestel elders gejat en was al van mijn Wanted Level af. Wel jammer dat/als dat niet kan/zou kunnen. Moet ik gewoon spul legaal kopen! Schande!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...