Jump to content

4,5 Stars Tournament FIFA 17- PS4 Inschrijftopic


aron24

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • aron24

    10

  • KoningJesper

    7

  • LionOfHolland

    7

  • Votair

    7

Maar hoezo zou je ingewikkeld doen met uit en thuis wedstrijden als je het gewoon met een poule van 5 kan doen en dan halve finales: 1-4 en 2-3?

Waarom überhaupt halve finales? Kan toch ook gewoon met finale en derde/vierde plaats?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
15 minuten geleden, LionOfHolland zei:

Mag ik mijn team wisselen naar Napoli? Btw wanneer starten, dit weekend? Het moet nu echt wel een keer beginnen...

Dit toernooi is een beetje op een zijspoor beland, maar er komt een nieuwe aan! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Daar transparantie zeer gewaardeerd wordt, zal ik een heads-up geven en hopelijk kunnen jullie ook input leveren door aan te geven wat jullie liever zien :):

Momenteel wordt er door @aron24, @Votair en mijzelf overlegd over het structureel brengen van toernootjes gedurende het komend jaar, tot de nieuwe FIFA weer uitkomt. Doel is om deze toernooitjes telkens in een thema terug te laten keren en winnaars, runner-ups etc. bij te houden in een leaderboard. Het liefst gaan we dan uit van thema's die redelijke actueel zijn:

We hadden eerst eventjes Africa Cup overwogen, maar dat viel al gauw af wegens gebrek aan aanwezige Afrikaanse landen.

Nou hebben we 2 opties:

1. CL-thema, aangezien dat volgende week weer terugkeert, waarbij:
* Je alleen kan kiezen uit de 16 teams die nog aanwezig zijn in het toernooi

* Er meteen Knock-Out fase ingaat

* Er een uit- en thuisduel wordt gespeeld en indien het in een gelijke stand eindigt, uitdoelpunten de doorslag zullen geven zoals in de CL

2. Dit toernooi.


Wat zien jullie het liefst zitten en wat vinden jullie van het idee om structureel toernooitjes te organiseren met een thema en rankings bij te houden?

 

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn voorkeur gaat uit naar:

 

 

1. CL-thema, aangezien dat volgende week weer terugkeert, waarbij:
* Je alleen kan kiezen uit de 16 teams die nog aanwezig zijn in het toernooi

* Er meteen Knock-Out fase ingaat

* Er een uit- en thuisduel wordt gespeeld en indien het in een gelijke stand eindigt, uitdoelpunten de doorslag zullen geven zoals in de CL

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...