Jump to content

Naar welke landen zou jij ooit willen gaan?


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    3

  • TheuNauz

    3

  • Tommy-Vercetti

    2

  • FcUtreg4Life

    2

Als ras-Nederlander ga ik als nog met je akkoord. Het gunstigste land om te wonen, leven, werken, auto's te rijden en te eten!

Dat is Noorwegen.

1. Oekraïne

2. Kroatië

3. Tsjechië

4. Japan

5. Turkije

6. Polen

7. Portugal

8. Brazilië

En natuurlijk nog vele andere landen, maar als we een lijstje gaan maken...

Link to comment
Delen op andere websites

Graag zou ik Montenegro willen bezoeken. Opkomend toerisme en het leven is er nog betaalbaar als toerist.

Het is niet zolang vliegen en je hebt er de prachtige fjorden met allerlei dorpjes als eilanden. Zeker de moeite waard! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zo graag naar Amerika willen, naar Los Angeles en Miami (vanwege GTA Vice City uiteraard). Rusland lijkt me ook interessant, enkel jammer van de politiek die er momenteel gaande is. Verder zijn er nog drie landen die ik wil bezoeken vanwege de coole metal en hardrock festivals: Frankrijk, Duitsland en Finland.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou niet graag eens naar Antarctica willen? Ik zou er wel eens heen willen maar aangezien dat geen land was had ik dat niet opgenomen in mijn lijst :clown:

Och ... ik zie wel meer landen in de lijstjes voorbij komen die eigenlijk geen land zijn. :?

Oceanie (continent) Hawai (staat in de VS) Tsjernobyl (stad in Oekraine) Caribisch gebied (meerder landen)

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Als ras-Nederlander ga ik als nog met je akkoord. Het gunstigste land om te wonen, leven, werken, auto's te rijden en te eten!

Dat is Noorwegen.

Hmm. Ik rij liever Mercedes-Benz dan een Troll 1956 en lust geen vis dus eet liever Schnitzel mit Pommes..

Link to comment
Delen op andere websites

Als ras-Nederlander ga ik als nog met je akkoord. Het gunstigste land om te wonen, leven, werken, auto's te rijden en te eten!

Dat is Noorwegen.

Hmm. Ik rij liever Mercedes-Benz dan een Troll 1956 en lust geen vis dus eet liever Schnitzel mit Pommes..

:7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook helemaal weg van Engelstalige landen. Mijn moeder zei ooit nog eens naar Australië met ons te willen, dus dat lijkt me echt kuwl. ^^

Australië is ook echt fantastisch. Ben helemaal verliefd geworden op dat land. Op 10 minuten buiten één van de grootste Australische steden (Perth) rijd je al op een één-baans-snelweg en kom je rustig een half uur niemand tegen. Zo rustgevend. Mijn droom is om daar gewoon een half jaar te gaan wonen (of nog langer). Lijkt me echt helemaal fantastisch. Echt de cultuur proeven enzo. Maar ja, mijn opleiding is Nederland gebonden, dus wat dat betreft wel vervelend. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...