Jump to content

Naar welke landen zou jij ooit willen gaan?


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    3

  • TheuNauz

    3

  • Tommy-Vercetti

    2

  • FcUtreg4Life

    2

Ik ben ook helemaal weg van Engelstalige landen. Mijn moeder zei ooit nog eens naar Australië met ons te willen, dus dat lijkt me echt kuwl. ^^

Australië is ook echt fantastisch. Ben helemaal verliefd geworden op dat land. Op 10 minuten buiten één van de grootste Australische steden (Perth) rijd je al op een één-baans-snelweg en kom je rustig een half uur niemand tegen. Zo rustgevend. Mijn droom is om daar gewoon een half jaar te gaan wonen (of nog langer). Lijkt me echt helemaal fantastisch. Echt de cultuur proeven enzo. Maar ja, mijn opleiding is Nederland gebonden, dus wat dat betreft wel vervelend. boos.gif

Haha, nice... Mijn moeder is dus ook Australië-fan. Buiten dat ze het land ook mooi vind, zet ze elke dag staat er een Australische zender op en ze is fan van 'The Flying doctors' en je hoort elke dag wel weer een verhaal over 'David Reyne' of een andere Australiër :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

De landen die nog op m'n bucketlist staan:

- Japan, Korea, China

- Rusland

- Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland, IJsland

- Griekenland

- Australië

- Turkije

- Zwitserland

- Oostenrijk

- Polen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet, nee ik ga zeker nog eens terug naar Schotland.

Wat ik zou willen...

Amerika (VS) de route 66 rijden (cliché tegenwoordig :7)

Australië lijkt me ook nog wel wat.

Verder vind ik Kroatië ook nog erg mooi qua landschap.

En misschien Zuid Afrika en Italië ook nog eens.

Link to comment
Delen op andere websites

-USA (Los Angeles, San Francisco, Chicago, Miami, Orlando)

-Canada (Toronto, Vancouver, Montreal)

-Australië (Sydney)

-Italië (Rome, Napels, Venetië)

Het enige nadeel is dat ik vliegangst heb

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

-USA (Los Angeles, San Francisco, Chicago, Miami, Orlando) -Canada (Toronto, Vancouver, Montreal) -Australië (Sydney) -Italië (Rome, Napels, Venetië) Het enige nadeel is dat ik vliegangst heb

Gelukkig bestaan er ook cruiseschepen, maar dat lijkt mij wel een stuk prijziger (en langzamer uiteraard). :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 1 year later...

Recentelijk is het 'Welke landen ben jij ooit geweest'-topic gekickstart. Met dit topic is het de bedoeling om te delen naar welke landen jij ooit nog zou willen gaan.

Op mijn verlanglijstje staat momenteel in het specifiek maar één land en dat is de Republiek der Maldiven. Ik houd wel van reizen en wil er een feit van maken om ten minste een keer op ieder continent een stap te zetten smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

VS.

Amerika heeft iets 'unieks', wat ik 100% wil ontdekken. New York zou een mooie eerste plaats zijn, gevolgd door Washington en Los Angeles. :)

Engeland

London, ofcourse. Leuk stadje <3

That's it. Ik hou niet zo van een wild avontuur en ga het dan ook niet opzoeken. De continenten Azië, Zuid-Amerika, Afrika en Antarctica vallen 100% af bij mij. Oceanië zal ik wel bezoeken als ik plots verliefd word op kangoeroes ofzo.

Bewerkt: door Skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...