GTAGames.nl
Bassieboy35

In the Beginning (2).mp4

10 berichten in dit onderwerp

Alweer bijna een jaar geleden kwam er een flashback naar de 80's met Los Santos Vice. Vandaag weer een flashback naar die tijd. Iedereen die GTA Vice City heeft gespeeld kent vast wel de introductie waarbij er een deal verkeerd gaat en daardoor Tommy op zoek gaat naar manieren om het geld terug te krijgen. Diezelfde intro is nu nagemaakt door het YouTube-kanaal Majami Hiroz. Je hoort een eigen versie van de intro theme en ziet hoe Vice City er in een modern jasje uit ziet. Dat is nogal al een verschil na alweer net het 14-jarige jubileum erop te hebben zitten.

Wie heeft er ook zin gekregen om Vice City weer eens te spelen? :D

Bron: YouTube

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Leuk om te zien; anders maar toch ook weer niet. Leuk dat er nog altijd mensen zijn die er energie in steken om dit te doen met een game die alweer 14 jaar uit is.

En inderdaad, na een filmpje als dit kriebelt het toch wel om weer even VC te gaan spelen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk eigenlijk dat 't een mod voor GTA IV is. In eén clipje (op 01:08) zie je duidelijk Tommy met een helm op. Qua video-editing heeft het veel weg van Max Payne 3.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wauw, wat vet zeg! Ziet er puik uit, zou er geen problemen mee hebben als de remaster er zo uit had gezien. :tu: @BB op 1:08 is idd een IV mod, de rest is geanimeerd.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Durf niet te zeggen hoe het precies is gemaakt. De animaties zijn zoals in het filmpje vermeld gewoon van Vice City, maar goed kans dat het in GTA IV is opgenomen. GTA IV is iets bewerkelijker en uit mijn herinnering was er een bestaand project dat Vice City in GTA IV mogelijk maakte. Helaas is dat project uiteindelijk stopgezet.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Helaas werkt vice city vanaf Windows *Vista / 7 en hoger niet meer op de pc.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kan de gehele trilogie (III, VC en SA) prima draaien op mijn laptop met Windows 7 hoor.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat een mooi filmpje. Ik krijg nu al zin in slechte

en
muziek. puh2.gif

Hopelijk zijn de filmpjes van Majami Hiroz een inspiratie voor Rockstar Games hoe ze een nieuwe GTA met 80's vibe neer kunnen zetten. smile3.gif

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Die intro is echt vet gemaakt, hele lekkere muziek. De In The Beginning cutscene lijkt meer op Garry's Mod van GTA though...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

We zaten te dubben hoe de video is gemaakt, nou zo dus:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.