Jump to content

[Oproep] Animaties sorteren in GTA V


KoningJesper

Recommended Posts

Heel veel animo denk ik er niet voor te gaan vinden, maar je weet t nooit. Misschien zijn er nog wel mensen met GTA V, een PC en tijd.

Nou, in ieder geval, heb je dit en wil je graag iets voor de community doen? Help dan!

Ik zal even uitleggen waar ik (en de filmcommunity van GTA) hulp bij nodig heb.

In GTA zitten ruim 99K animaties. Animaties waar elke film-maker gebruik van wil maken. Dit kan gelukkig, aangezien iemand de mod "Scene Director"heeft gemaakt. Bij deze mods kan je verschillende actors instructies geven en ze ook animaties toewijzen. Elke animaties van 99K animaties kan worden gebruikt. Maar helaas wel op een hele omslachtige manier. In een bestand moet je handmatig zoeken op de naam die Rockstar heeft gegeven aan de animatie en hiervan de ID invullen in de mod. Je snap dat het met bijna 100K animaties ongeveer onmogelijk is om de animatie te vinden die je zoekt. Daarom heb ik besloten met een Engelse "collega"" om deze animaties goede namen te geven via een vast en gestructureerd systeem en ze ook te sorteren in verschillende categorieën. Maar met 2 man is dat een eindeloze missie. Als we er elke dag 100 (!) doen zijn we nog ruim anderhalve maand bezig.

We hebben dus heel erg hard hulp nodig! Wil jij meehelpen? PM!

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...