Jump to content

Wie is de Mol 2017! (NL)


Bassieboy35

Wie is de Mol?  

10 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie verdenk jij?

    • Sanne Wallis de Vries
      2
    • Jeroen Kijk in de Vegte
      3
    • Imanuelle Grives
      0
    • Thomas Cammaert
      2
    • Sigrid ten Napel
      2
    • Jochem van Gelder
      2
    • Roos Schrikker
      1
    • Vincent Vianen
      0
    • Yvonne Coldewijer
      0
    • Diederik Jekel
      2


Recommended Posts

post-123064-0-52949000-1478599097.jpg

Zojuist zijn het land en de deelnemers van het volgende seizoen bekend gemaakt via een livevideo op Facebook. Zodra de site is bijgewerkt zal ik het topic updaten. Tot die tijd kun je hier de informatie vinden: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1233385830038187&id=168734389836675

Het seizoen start op zaterdag 7 januari om 20:30. Zo te zien keert het weer terug naar de zaterdag in plaats van de donderdag.

Deelnemers:

Sanne Wallis de Vries: Actrice, schrijfster, comedienne. Vertolkte typetjes in Kopspijker en Koefnoen

Jeroen Kijk in de Vegte: Radiopresentator en voiceover bij o.a. RTL Boulevard

Imanuelle Grives: Actrice, speelde onder andere in Celblok H en Vechtershart

Thomas Cammaert: Musicalster, had de hoofdrol in Soldaat van Oranje, speelde in Sonnyboy en Ramses,

Sigrid ten Napel: Actrice, speelde onder andere in Penoza

Jochem van Gelder: Presentator, onder andere Showmasters, Willem Wever, Praatjesmakers & Het Beste Idee van Nederland

Roos Schlikker: Journalist, voor een financieel tijdschrift, heeft een wekelijkse column voor Parool

Vincent Vianen: Danser, heeft gewerkt met grote internationale sterren, o.a. in So You Think You Can Dance

Yvonne Coldewijer: Speelde Keet in Telekids, deed mee aan musicals en heeft een eigen vlog-kanaal

Diederik Jekel: Presentator Kennis van Nu, wetenschappelijke columns van NRC.Next.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    11

  • aron24

    7

  • Spoon0612

    4

  • Guardian1980

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nog twee maandjes, heb er zin in. Van de deelnemers zijn er slechts twee die ik van naam en gezicht ken (Jochem en Sanne), eentje die ik enkel van naam ken (Jeroen) en twee die ik van gezicht ken (de actrices uit Celblok H en Penoza), de rest is vooralsnog een grote onbekende. Dat heeft op zich wel een voordeel voor het spel; van mensen die je niet kent kan alles een mol-actie zijn.

Er zal ongetwijfeld gekeken zijn naar de kijkersaantallen door de jaren heen en dat ze daarop besloten hebben bij de zaterdag te blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Na even op de site gekeken te hebben, weet ik toch wel wie de deelnemers zijn. Degene die ik niet ken zijn Roos, Thomas, Vincent en Yvonne. Al maakt het natuurlijk helemaal niet uit dat Yvonne erin zit, laten we eerlijk zijn. :puh:

Persoonlijk heb ik een beetje een hekel aan het Vlaamse accent en als ik lees dat Thomas een Vlaam is mag hij er wel als eerste uit, of hij moet programma echt leuker maken, dan luister ik wel door dat accent heen. :puh: (niks persoonlijk ofzo, 't is gewoon het accent :puh:)

Verder denk ik wel dat ze weer goede kandidaten hebben uitgekozen, qua gezicht, maar ook qua persoonlijkheid. Ik heb er weer zin in!

Ik ben trouwens weer heel erg benieuwd hoe mooi de eerste aflevering gaat worden. Dat is toch wel vaak de mooiste aflevering, vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Tijden zijn veranderd. De "molloten" spotten alles, letten op elk detail. Niet zo vreemd inderdaad dat ze een andere opzet kiezen. Was erg teleurgesteld vorige keer. Vond de mol zelf niet veel verkeerd doen, maar de verstopte hints waren te obvious... :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik kan me wel in de ervaringen van Dutchy vinden. De afgelopen twee, drie seizoenen heb ik met veel minder plezier en aandacht zitten kijken, omdat ik sterk de indruk kreeg dat ze het programma toegankelijker probeerden te maken voor de 'casual' kijker. Begrijpelijk, natuurlijk, maar er miste wel iets, voor mijn gevoel. In de periode 2007-2010 was het programma voor mij op z'n hoogtepunt, dat waren stuk voor stuk spannende seizoenen waar ik echt in opging. Ik wil niet die zure 'vroegah was alles betah jongons!'-persoon zijn, maar ze zitten de afgelopen jaren wel echt in een dalletje, vind ik.

Ze zijn uiteraard weer lekker vaag over deze nieuwe opzet, wat me niet verbaast, maar ik ben ergens ook een beetje bang dat ze weer hoog van de toren staan te blazen over iets dat uiteindelijk maar heel subtiel terugkomt in het programma. Maar goed, dat moeten we ook maar gewoon afwachten. Hoop dat Jochem en Sigrid ver komen -- die eerste omdat ik hem een sympathieke vent vind, die tweede omdat ik stiekem een beetje verliefd op haar ben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Zometeen gaat het van start! Ik zit er alvast klaar voor. :D

Er mag van mij wel wat meer menselijke spanning tussen de kandidaten komen, ten opzichte van vorig jaar. Die groepsvorming vond ik in de eerste seizoenen juist altijd zo'n interessant onderdeel, maar vorig jaar was het vooral een zoetsappig slijmfestijn. Waar de biechtstoel ooit een moment was voor deelnemers om ongezouten hun hart te kunnen luchten, lijkt het tegenwoordig alleen nog maar de functie te hebben de show meer te dramatiseren.

Nou ja, aan de introductiefilmpjes te zien zal het dit jaar op dezelfde manier gaan als vorig jaar, laat ik dat dan maar accepteren en er volop van genieten. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, aan de introductiefilmpjes te zien zal het dit jaar op dezelfde manier gaan als vorig jaar, laat ik dat dan maar accepteren en er volop van genieten. yep.gif

Jij hebt je wel gauw ontpopt tot een expert van WidM, keek jij niet vorig jaar voor het eerst? puh2.gif

Ik zal het ook moeten doen met de herhaling morgen, vanavond kan ik het niet zien. Ik vind Sigrid overigens echt een mooie dame, ik hoop dat zij de mol is, zit ze er tot de laatste aflevering in smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...