Jump to content

Wie is de Mol 2017! (NL)


Bassieboy35

Wie is de Mol?  

10 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie verdenk jij?

    • Sanne Wallis de Vries
      2
    • Jeroen Kijk in de Vegte
      3
    • Imanuelle Grives
      0
    • Thomas Cammaert
      2
    • Sigrid ten Napel
      2
    • Jochem van Gelder
      2
    • Roos Schrikker
      1
    • Vincent Vianen
      0
    • Yvonne Coldewijer
      0
    • Diederik Jekel
      2


Recommended Posts

Jeroen is de mol.

Kan.Ik streep Diederik, Yvonne(die is lekker zeg :O), Roos en Jochem af voor nuSigrid(ook lekker), Jeroen, Immanuele, Sanne en Thomas staan er nog op. Die volgende aflevering zou meer duidelijk maken voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    11

  • aron24

    7

  • Spoon0612

    4

  • Guardian1980

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn verdachte zijn Sanne Wallis de Vries en Jeroen Kijk in de Vegte. Ik ben voor team Sigrid, gewoon een top actrice. Vincent was te fanatiek begonnen en groef zijn eigen graf, jammer. Vond hem wel een leuke gozer. Leuk nieuw begin met "2 teams". Ben benieuwd.

Link to comment
Delen op andere websites

De enige die ik verdenk is Jeroen. Moet eerlijk zeggen dat ik niet te veel in een tunnelvisie moet raken, maar er vielen toch wel wat dingen op. Tijdens de opdracht was hij maar een beetje de lachende vierde. Zijn uitlatingen zijn wel een beetje verdacht hem kennende en daarnaast droeg hij als enige een horloge op de groepsfoto. Ander leuk detail vond ik wel het nummer 14 op zijn jas. Jeroen is op 14 juni geboren, maar goed ik denk vast allemaal te snel.

Overigens vind ik de locatie erg goed en het team erg leuk, dit gaat sowieso weer een top seizoen zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

Wie is de Mol is net een horrorfilm, de neger is vaak het eerste slachtoffer. :-(

Toch wel een interessante groep en een spannende aflevering. Puur gelet op manier van doen komt Jeroen op mij ook het meest verdacht over, maar ik denk dat de mol in het busje ging zitten. Jochem wist de anderen daar simpel over te halen om de zoektocht naar het vraagteken prioriteit te geven boven het vinden van het geld. Maar het gemak waarmee men daar in het andere busje mee instemde, kan er evengoed op duiden dat de mol zich daar bevond. Het groepje van Diederik leek ook het meest de boel te willen vertragen, al was dat zo opvallend dat het haast geen echte molacties konden zijn.

Kortom, ik durf mijn vizier nog niet te ver op één persoon te richten, maar als ik toch moet stemmen gaat mijn gok nu uit naar Jochem.

@ Franky: Klopt, een jaar geleden zag ik dit programma voor het eerst, maar ik heb in de periode daarna alle oude seizoenen bekeken en ben recentelijk ook aan de Vlaamse begonnen dus... inmiddels ben ik wel een kenner, ja. :D

(overigens ben ik er enorm slecht in, ik heb volgens mij bij elk seizoen waarbij ik niet al wist wie de mol was, op de foute gezeten en... nou ja, je hebt het zelf kunnen zien bij de Forumversie vorig jaar. :$)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zondag ook de eerste aflevering bekeken, maar kan mij eigenlijk nog geen namen herinneren.

Als ik een verdachte zou hebben, was het die man die voor tv werkte, maar ik herinner me zijn naam niet. En ja, ze werken eigenlijk allemaal wel voor tv, zeker? :7

Anyway,I'm hooked. :)

(Wat een leuke setting trouwens!)

Link to comment
Delen op andere websites

Net de vorige aflevering teruggekeken. En wow wat vet weer! De beelden, muziek en sfeer is goed voor elkaar! :D :o

Viel me erg op dat Yvonne de opluchting tijdens de executie niet echt lekker speelde :7

Ze ziet er wel goed uit inderdaad! Heeft iemand dat trouwens al genoemd...? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Laat nou net Yvonne eruit zijn, spoiler alert. Ben ik overigens wel blij mee, vond dat niet de leukste spelers uit het spel. Van mij mag Imanuelle na het zien van deze aflevering zeker blijven. Die kermisopdracht, dat heeft ze vast vaker gedaan. :7 Door de grote mindf*ck niet echt veel molacties weten te herkennen. Voor mij is het nog steeds Jeroen en als ik een beetje zou moeten spreiden zou Roos of Sanne ook in aanmerking komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die Roos heeft zich wel verdachter gemaakt bij mij. Immanuele schrijf ik voor nu af. En voor de rest heb ik werkelijk geen idee. Thomas mag je afstrepen

Vier verdachten: Sigrid, Roos, Sanne en Jeroen.

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Wel apart dat tot twee keer toe de groep uit elkaar word gehaald, dit maakt het voor de Mol wel erg makkelijk. Er gaat van alles fout door toedoen van de opzet, niet door de groep. Dat de laptop maar voor een deel was ingevuld, de woorden bij elkaar gezocht... beetje vreemd vind ik het. Op zich leuk een nieuwe twist maar ik ben er nog niet zo van. Jammer dat Yvonne naar huis is, op tijd verloren... Mijn verdachte zijn nog Jeroen en Sigrid.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel apart dat tot twee keer toe de groep uit elkaar word gehaald, dit maakt het voor de Mol wel erg makkelijk. Er gaat van alles fout door toedoen van de opzet, niet door de groep. Dat de laptop maar voor een deel was ingevuld, de woorden bij elkaar gezocht... beetje vreemd vind ik het. Op zich leuk een nieuwe twist maar ik ben er nog niet zo van.

Ik weet ook nog niet zo goed wat ik daarvan moet vinden. Aan de ene kant: goede vernieuwing, maakt de chaos groter. Aan de andere kant: hoe moeten de deelnemers op deze manier in hemelsnaam de Mol vinden, of überhaupt alle feitjes correct in hun Molboekje zien te krijgen?

Overigens is Diederik mijn hoofdverdachte.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga Jeroen afstrepen, hetzelfde geldt voor Sanne. Jeroen gaat toch het bondje aan en stelt de bekende vraag, de wedervraag is in mijn ogen een kandidaat actie. Jochem stond nadrukkelijk in beeld deze aflevering, zijn acties worden wel heel erg benadrukt.

Ik houd dus drie mollen over voor nu: Thomas(valt niet echt op, maar heeft toch al wat molacties gemaakt., Diederik(deed het al overzichtsman, als behalve goed) en Sigrid(hoe komt ze aan die sleutel, speelt zo obvious als kandidaat, zoals in de eerste aflevering is gezegd). Mijn extra is toch nog Sanne.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zo goed wat ik na deze aflevering moet denken. Echt een aflevering waarin zo overduidelijk de molacties gefilmd werden dat je ze niet serieus moet gaan nemen. Mijn verdachte blijft nog altijd Jeroen. Diederik wist zijn rol goed te omschrijven tijdens de test. Erg naar de achtergrond geschoven en denkt zo goed na over wat hij doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...