Jump to content

Wie is de Mol 2017! (NL)


Bassieboy35

Wie is de Mol?  

10 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie verdenk jij?

    • Sanne Wallis de Vries
      2
    • Jeroen Kijk in de Vegte
      3
    • Imanuelle Grives
      0
    • Thomas Cammaert
      2
    • Sigrid ten Napel
      2
    • Jochem van Gelder
      2
    • Roos Schrikker
      1
    • Vincent Vianen
      0
    • Yvonne Coldewijer
      0
    • Diederik Jekel
      2


Recommended Posts

Het Vlaamse seizoen is inmiddels ook voorbij. Blijkbaar was het voor de afgevallen kandidaten bij de terugblik duidelijk wie de mol was, maar voor mijn gevoel hadden alle drie de finalisten het wel kunnen zijn! Ik kan niet wachten op volgend jaar. Zijn er Vlamingen onder ons die zich gaan opgeven voor het volgende seizoen? Jouw vriendin, Silverbyte? :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    11

  • aron24

    7

  • Spoon0612

    4

  • Guardian1980

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Toffe terugblikaflevering! Vond de behind the scenes-beelden heel tof, zo zie je dat het eigenlijk een heel menselijk en grappig programma is, terwijl bij de Nederlandse versie alles zo strak en glamoureus gepresenteerd wordt. Vind Gilles de Coster ook een erg leuke presentator.

 

@Thundercover Mijn vriendin is groot fan, maar ik denk dat ze het niet aandurft, haha. We hebben het er wel over gehad, maar dat was meer gekscherend. Zou het absoluut fantastisch vinden als ze mee zou doen, though, denk dat ze er heel goed in zou zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Zouden ze Nederlanders niet ook kunnen accepteren als deelnemer? :D

 

Heel tof seizoen was dit, veel mooiere afsluiter dan die overdreven grootse die we in Nederland sinds een paar seizoenen hebben. Ik ben absoluut fan van de Vlaamse versie en kijk veel meer uit naar het volgende seizoen hiervan dan dat van de Nederlandse.

Link to comment
Delen op andere websites

13 uur geleden, NandroDavids zei:

Heel tof seizoen was dit, veel mooiere afsluiter dan die overdreven grootse die we in Nederland sinds een paar seizoenen hebben. Ik ben absoluut fan van de Vlaamse versie en kijk veel meer uit naar het volgende seizoen hiervan dan dat van de Nederlandse.

+1, ik heb de Vlaamse versie met een huisgenoot van begin tot eind met veel plezier gevolgd. Ik zat al vanaf aflevering 1 op Annelies, mijn verbazing was dus groot toen ik de uitslag kreeg te zien.

 

Overigens had ik wel de Nederlandse mol goed, ik zat vanaf aflevering 4 of 5 op Thomas. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...