Jump to content

Kan niet online joinen (PS3)


fietshidde

Recommended Posts

hallo ik heb al een tijdje gta v voor de ps3 en ik ben level 74 en ik heb het al meer dan een jaar maar nu op eens els ik mensen wil gaan joinen op gta v online zeg hij (Failed to join session due to incompatible assets. Return to gta online) ik weet niet wat ik hier mee moet en weet ook niet hoe ik het moet oplossen plzz kan iemand mij helpen?? reageer zo snel mogelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je een gejailbreakte ps3?

Weet dat je dan die melding krijgt als je iemand probeerd te joinen die dat niet heeft, of misschien probeer je iemand te joinen die dat wel heeft.

Anders zou je misschien kunnen proberen de updates te verwijderen en opnieuw te downloaden.

Bewerkt: door nolms
Link to comment
Delen op andere websites

Als je in het hoofdmenu op de game gaat staan dan op driehoekje drukken en verwijderen kiezen, maar ik zou als ik jou was ook de updates verwijderen.

Dat doe je door naar het hulpprogramma voor gamedata te gaan (niet het hulpprogramma voor opgeslagen data want dan verwijder je de game saves) dan zoek je gta 5 content en druk je op driehoekje en verwijderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...