Jump to content

De reden achter The Journey


Bassieboy35

Recommended Posts

GTA staat ook erg bekend om de muziek door de vele radiozenders die het spel biedt. Er zijn veel verschillende radiostations, maar over het algemeen zijn ze in iedere GTA terug te vinden. Je hebt een rockzender, een talkshow, reggaezender, popstation etc. Een station dat er echter een beetje uitspringt is The Journey. Het radiostation dat als enige een computerstem heeft en in het teken staat van relaxte en hypnotiserende muziek. Het grappige is dan het contrast met de stad. Gebaseerd op New York is het toch een van de drukste steden die ja kan bedenken en je dan juist zo'n radiostation hebt in GTA. Daarnaast speel je ook nog eens met Niko die over het algemeen toch een van de meest 'actieve' protagonisten uit GTA is.

Het is natuurlijk een beetje subjectief hoe je tegen The Journey aankijkt, maar ik ben wel benieuwd naar de meningen van een ander. Zou hier wellicht een speciale reden achter zitten? Waarom ook de keuze voor een computerstem?

Link to comment
Delen op andere websites

De reden achter The Journey is denk ik gewoon originaliteit (beetje ''out of the box''). We hebben nog nooit een computer als radio host gehad en het was daarom wel uniek. Ik vond de muziek op momenten ook wel fijn om te horen, lekker rustgevend. puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, The Journey was één van de radiostations die ik af en toe aanzette, het voelt een beetje psychedelisch en past op zijn manier wel vrij goed bij het wat dystopische karakter van Liberty City. Zeker Pruitt Igoe, mede dankzij de oorspronkelijke trailer, is een leuke afwisseling met de rest van de radiostations in het achterhoofd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...