Jump to content
JasonStatham

Red Dead Redemption en Undead Nightmare komen naar PS Now!


Eerder dit jaar bracht Rockstar Games Red Dead Redemption en de DLC Undead Nightmare al naar de Xbox One via Backward compatibility. Nu is het aan de Playstation en PC gebruikers om deze fantastische western te spelen op hun Playstation 4 console of PC.

med_gallery_94862_254_29202.jpg

Vanaf dinsdag 6 december zijn Red Dead Redemption en Undead Nightmare te spelen via Playstation Now. Met Playstation Now is het mogelijk om bepaalde Playstation 3 spellen te streamen op je Playstation 4 en/of PC zonder disc of download. Een Playstation Now abonnement kost maandelijks €16,99 en laat je honderden PS3 spellen spelen die ondersteund worden door Playstation Now.

Bron: Playstation Blog

Geschreven door: PrioX

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dus als ik het goed begrijp moet je een PS now abonnement hebben wil je de game spelen?

Je kunt PS Now een beetje vergelijken met Netflix. Je betaalt maandelijks een vast bedrag, en dan kun je alle games spelen die de dienst te bieden heeft aan de hand van streaming. Je moet dus ook een goede internetverbinding hebben.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je kunt PS Now een beetje vergelijken met Netflix. Je betaalt maandelijks een vast bedrag, en dan kun je alle games spelen die de dienst te bieden heeft aan de hand van streaming. Je moet dus ook een goede internetverbinding hebben.

Maar hoe realistisch is het dat verstokte PC-gamers (zoals ik) van al die diensten gebruik gaan maken? Ik zou het bijvoorbeeld alleen gebruiken om exclusives te spelen zoals RDR en Uncharted. Multiplats die ook op PC verschenen zijn speel ik uiteraard op de PC.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het aanbod van PS Now, op dit moment 320 games, zeker wel solide. Vooral ook omdat je toegang hebt tot bijna alle first-party PS3-exclusives.

Dat gezegd hebbende, zijn mijn ervaringen met de proefversie niet iets om over naar huis te schrijven. Input latency is namelijk belachelijk groot en dat kan het spel spelplezier vaak bederven en ook de lags die uit het niets komen vallen, wordt je niet gelukkig van. Simpelweg niet de manier waarop je een game wilt ervaren nope.gif

Het vergelijkbare Netflix gaf gisteren aan dat downloaden van films en series mogelijk wordt en in het geval Sony datzelfde mogelijk maakt, zie ik wel een toekomst in PS Now.

en bij de xbox kun je et gratis beetje rare actie van sony dit maar goed ik speel xbox dus YAY MIJ icon_mrgreen.gif

Gratis zal nooit iets zijn, want voor de XO moet je natuurlijk wel ook over het spel zelf beschikken. Bewerkt: door FrankyFourFingers

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1480626821[/url'>' post='2412971']
1480594938' post='2412933']

en bij de xbox kun je et gratis beetje rare actie van sony dit maar goed ik speel xbox dus YAY MIJ :D

Gratis zal nooit iets zijn, want voor de XO moet je natuurlijk wel ook over het spel zelf beschikken.

Aangezien veel XOne eigenaren Rdr voor de X360 in het bezit hebben, hebben ze het automatisch ook gratis gekregen voor de XOne. Terwijl Sony hun fanbase liever fuckt en ze nog eens 17 euro/maand laat betalen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Geen deftige PC support, graphics om van te huilen, ...

Jah... Ik pas. Steek die 17 euro per maand maar ergens anders.

:Y

en bij de xbox kun je et gratis beetje rare actie van sony dit maar goed ik speel xbox dus YAY MIJ :D

Gratis zal nooit iets zijn, want ...

Well see about that, console peasant!

0df.jpg

Geniaal vond ik dat :puh:

Bewerkt: door NicolaB

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

17 euro per maand voor 320 games. ik zal het niet betalen, maar helemaal niet zo gek. Maar goed, PCM moet overal commentaar op hebben. Ik heb ook gewoon een krachtige GamePC en het is zeker een stuk beter dan een console, maar ik ben niet bezig met alleen maar zeiken op console-bezitters. Sommigen kiezen voor console, anderen voor PC. Let it be

Bewerkt: door KoningJesper

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

17 euro per maand voor 320 games. ik zal het niet betalen, maar helemaal niet zo gek. Maar goed, PCM moet overal commentaar op hebben. Ik heb ook gewoon een krachtige GamePC en het is zeker een stuk beter dan een console, maar ik ben niet bezig met alleen maar zeiken op console-bezitters. Sommigen kiezen voor console, anderen voor PC. Let it be

adp2OoM_700b.jpg

Met als arrogante PC- antwoord natuurlijk: Bitch please, ur just a poor console gamer who sees the light.

Maar goed, dat is natuurlijk allemaal als een gebbetje bedoeld. :D

17 euro per maand voor 320 games. ik zal het niet betalen, maar helemaal niet zo gek.

17 euro per maand, een wireless dualshock-controller en goed internet waarop je kan streamen heb je nodig.

Daarnaast kan je al die games in een paar jaar ook op een emulator kan draaien (nu nog maar een paar). Daar bespaar je zo 300 euro mee per jaar. Hell, voor dat geld koop ik een console >.<

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...