Jump to content

GTA V na opstarten zwart beeld


S.Knoop

Recommended Posts

De game/installatie liep goed, en aanmelden bij socialclub ging ook goed en updaten ook prima.

Dan wil ik de game starten en ik krijg zwart beeld en er gebeurt niks. Ik moet op "Ctrl+Alt+Del" indrukken om eruit te komen.

Hierbij kom je in blauw keuzescherm van windows 10 wat ook zo hoort.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Ik kan andere games van Rockstar trouwens ook niet meer aan de gang krijgen sinds ik een nieuwe pc heb. En de pc is pas een week oud.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er erg weinig verstand van. Maar ik had gelezen dat er eergisteren een update is uitgebracht voor de Social Club Launcher. Misschien dat dit er iets mee te maken heeft en je deze moet updaten?

Misschien dat daardoor de andere games ook niet werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn pc kan veel meer aan dan GTA V.

I5 processor.

Nvidea 2GB videokaart.

De pc is net een week geleden nieuw gekocht. Anders krijgt men een melding dat de game niet te installeren is wegens geheugen en videogrootte enzo.

En ik heb deze klacht van meerdere gehoord. Ik heb dus voor aanschaf van de game goed gekeken naar specificaties.

Aanmelden op social gaat goed, game is up to date. Maar dan moet er een keuzescherm komen met "play/instellingen/quit". Maar ik krijg een zwart scherm en krijg niks.

Zie eerste bericht. Ik speel ook "The walking dead" en die heeft hogere eisen en loopt perfect.

En op de site van Socialclub staat GTA V ook al toegevoegd in mijn account met mijn status ingame.

>>> Door PrioX: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de Bewerk-knop. :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Ook bij andere games die op nog oudere pc gedraaid hadden, had ik problemen.

Nu loopt alles wel op de pc die ik nu heb.

GTA V loopt echt perfect en de bediening is even wennen. Maar nu ik eraan gewend ben, is het een heerlijke spel-ervaring.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...