Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Niked

The Last Of Us Part II

Recommended Posts

Ezra24rct3

Eerste deel niet zo heel lang geleden pas uitgespeeld, al had ik die sinds de release in 2013... Was er toch verbaasd over. Ik zal hem niet zo snel pre-orderen, maar halen ga ik hem zeker doen! :tu:

Platypus

Helaas nog geen release date, maar wel een gameplay trailer:

Platypus

Het is vandaag 'Outbreak Day', de dag waarop de apocalyps is begonnen in de wereld van The Last of Us. Daarom doet Naughty Dog elk jaar iets extra's. Zo kan je tot morgen 17:00 een gratis thema en avatars voor je PS4 downloaden. Ook kun je binnenkort de theme song van TLoU:Part II door Gustavo Santaolalla downloaden. En voor de mensen die de eerste game nog niet hebben gespeeld, zal de Remastered versie dit weekend in korting staan.

Meer info op: http://www.thelastofus.playstation.com/outbreakday

indo1991
Op 26-9-2018 om 21:14, MovieGamer zei:

@Platypus Thanks voor de Tip.

Zojuist het thema en de avatars gedownload. 

De thema ziet best wel vet uit,verheug jij je ook oo the last of us part 2?

GolfG60
Op 26-9-2018 om 20:01, Platypus zei:

Het is vandaag 'Outbreak Day', de dag waarop de apocalyps is begonnen in de wereld van The Last of Us. Daarom doet Naughty Dog elk jaar iets extra's. Zo kan je tot morgen 17:00 een gratis thema en avatars voor je PS4 downloaden. Ook kun je binnenkort de theme song van TLoU:Part II door Gustavo Santaolalla downloaden. En voor de mensen die de eerste game nog niet hebben gespeeld, zal de Remastered versie dit weekend in korting staan.

Meer info op: http://www.thelastofus.playstation.com/outbreakday

Wat ik verdacht vind aan de avatars, waar is Joel?

Vraag mij nu sterk af of we hem (veel) terug gaan zien in deel 2.

Platypus

Er is een nieuw gratis thema voor de PS4 beschikbaar in de PS Store.

Ook kun je op de PS Blog stemmen op een aantal awards zoals 'Game of the Year'. Gek genoeg staat bij 'Most anticipated game' The Last of Us: Part II er niet tussen. Dit zou misschien kunnen betekenen dat de game niet in 2019 uitkomt. :(

Bron: PS Blog

JasonStatham
Op 12/21/2018 om 21:31, Schumy7_Patriot zei:

Man hoe lang gaat dit nog duren?

Tja, nog niks officieels daarover. Als ik een beredeneerde speculatie mag doen is het najaar van 2019 het doel, maar of ze dat gaan halen is iets wat wellicht niemand weet op dit moment. Er gaat dan in ieder geval 1 zieke Naughty Dog crunch plaatsvinden gedurende de voorjaar/zomer.

Ik zelf heb niet veel moeite met wachten, het komt er wel en zal fucking goed zijn. Heb volgens mij ook nog geen trailer gezien sinds de eerste twee jaar geleden :puh:

Sentasi

Aanstaande 24 September is er een media event! 

Hoop op een mooie lange story trailer, tot nu toe zijn de trailers vrij sumier geweest.