Jump to content

Familie De Santa is een leuke toevoeging


Bassieboy35

Familie De Santa is een leuke toevoeging  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. Familie De Santa is een leuke toevoeging

    • Eens
      31
    • Oneens
      2
    • Anders...
      2


Recommended Posts

Zoals je weet bestaat GTA V uit drie protagonisten, twee eenzame heren zoals we dat in GTA gewend zijn en voor de verandering een getrouwde man met twee kinderen. Iets wat nog niet eerder in GTA is voorgekomen. Daarom de stelling: Familie De Santa is een leuke toevoeging.

Persoonlijk vind ik het idee van een familie binnen GTA wel een leuke verschijning. De verhoudingen tussen elkaar zijn bijzonder en ook met een beetje creativiteit herkenbaar; vervelende pubers. Het is daarnaast wel grappig aangezien je niet verwacht van een seriemoordenaar dat diegene een familie heeft opgebouwd, in geval van Michael valt het enigszins nog te begrijpen gezien zijn 'pensioen'. Voor in GTA V vond ik het een leuke toevoeging, maar wat mij betreft hoeft het niet terug te keren in GTA VI, omdat bijvoorbeeld Niko het ideale voorbeeld is van een seriemoordenaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is wel een moeilijke vraag, want in het begin vond ik het wel geinig dat er een familie was want het voegt ook wel iets toe aan de storyline. Ik moet wel zeggen dat toen ik weer GTA ging spelen dat ik opmerkte hoe irritant hun waren. Tracey zoekt altijd voor aandacht, James doet niks bijzonders met zijn leven en gebruikt drugs, Amanda is wantrouwig en zelf spoort Michael ook niet helemaal. Dus het was wel een leuke toevoeging maar het hoeft van mij niet meer of ze moeten echt een hele goede Italiaans-Amerikaanse familie kunnen neerzetten.

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Je had natuurlijk al wat eerder families en allemaal pasten ze in de gta waarin ze zaten vind ik.

Allen worden ze natuurlijk gelimiteerd doordat elk karakter in bepaalde mate valide moeten zijn. Enerzijds moet het in het verhaal passen, anderzijds moet het ook maatschappelijk verantwoord zijn (bijv. iedere karakter moet volwassen zijn).

Ik vind het daarom wel lastig om te zeggen of het nou écht een goede toevoeging is...

Link to comment
Delen op andere websites

Tracey zoekt altijd voor aandacht, James doet niks bijzonders met zijn leven en gebruikt drugs, Amanda is wantrouwig en zelf spoort Michael ook niet helemaal.

Ik denk dat Rockstar gewoon een karikatuur wilde maken van een doorsnee Amerikaans gezin. Ook de protagonisten zijn een beetje een clichébeeld: Franklin als jonge zwarte man uit de ghetto die iets van zijn leven wil maken, Trevor als redneck die gewoon gek is, en Michael als rijke, blanke man die door een midlife crisis gaat. Het gezin De Santa moest er dan natuurlijk bij om het plaatje compleet te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Aan het begin van de game was het wel leuk. Ze werden goed in de missies verwerkt en het zorgde voor genoeg lachwekkende momenten. Totdat ze weg gaan. Ze zijn constant een blok aan je been en blijven maar zeiken over van alles en nog wat. Ze gebruiken je geld en Jimmy jat je auto. Als ze weer terug in huis gaan valt het nog mee, maar ze zitten altijd in de weg. Het had meer potentie gehad voor de storyline, maar voor de rest vind ik er weinig aan.

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Goh, het is een deel van de setting, of het een "toevoeging" is weet ik niet. Maar het gaf eens wat anders. Zelf vond ik Tracey wel grappig en James een leuke satirische spiegel voor de persoon die achter de TV/Scherm zit. Had het beter uitgewerkt kunnen zijn? Zeker. Er waren uiteindelijk niet zo veel missies met de verschillende familieleden waardoor het wat meer losjes voelde dan het had kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Goh, het is een deel van de setting, of het een "toevoeging" is weet ik niet. Maar het gaf eens wat anders. Zelf vond ik Tracey wel grappig en James een leuke satirische spiegel voor de persoon die achter de TV/Scherm zit. Had het beter uitgewerkt kunnen zijn? Zeker. Er waren uiteindelijk niet zo veel missies met de verschillende familieleden waardoor het wat meer losjes voelde dan het had kunnen zijn.

Ook grotendeels mijn mening. Ik vond het jammer dat er rond het midden van de verhaallijn zo'n leegte was. De familie was tijdelijk weg en het enige wat je kreeg waren berichtjes. Dat terwijl het verblijfadres een paar straten verderop was. Vond dit nogal slecht uitgewerkt.

Daarin tegen vond ik Michael wel het geschikte personage om een familie te hebben. Zo'n 'gepensioneerde' crimineel die juist door de familieproblemen weer een overval moet gaan plegen. puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Jah, ik vind het geweldig. Primaire reden is om het feit dat het sterk bijdraagt aan het idee dat je protagonist, in dit geval Michael, ook gewoon een doodnormaal persoon is. Dat mis je toch bijna altijd bij GTA, want je bent vaak alleen maar bezig met GTA-stuff. Dat is natuurlijk niet per se slecht, maar ik kan het toch wel waarderen dat een ontwikkelaar daar af en toe gewoon afstand van neemt en even dat besef wil doordringen met missies en taken wat je niet gauw zou verwachten van een serie. Wat dat betreft vind ik V sowieso vele malen sterker dan andere GTA's en kan ik de variëteit veel meer waarderen. Of het nou een debiele yoga-sessie is met je vrouw of een Laszlow naar de klote helpen met een piercing gun, ik vind het prachtig smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik vond het wel een leuke toevoeging, maar eigenlijk had er meer uitgehaald kunnen worden. Ze zitten maar een beetje thuis te zitten... Je kunt volgens mij niet eens een koffie drinken met de dame?

Soms als je van Online naar de Storymode switcht, zitten Michael en Amanda weleens op een terras. Maar Michael staat op het punt om weg te lopen. :P

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...