Jump to content

GTA Online Vragenlijst


Michael

GTA Online Vragenlijst  

21 leden hebben gestemd

  1. 1. Op welke console speel jij GTA Online?

    • Ik speel GTA Online op een PlayStation 3
      4
    • Ik speel GTA Online op een PlayStation 4
      10
    • Ik speel GTA Online op een Xbox 360
      1
    • Ik speel GTA Online op een Xbox One
      2
    • Ik speel GTA Online op een PC
      5
    • Ik speel helemaal geen GTA Online meer
      5
  2. 2. Zou jij op de hoogte willen worden gehouden als er een meeting komt?

    • Ja, ik wil op de hoogte worden gehouden als er een meeting komt
      14
    • Nee, ik wil niet op de hoogte worden gehouden als er een meeting komt
      7
  3. 3. Zou jij een GTA Online meeting willen organiseren?

    • Ja, ik zou een GTA Online meeting willen organiseren
      5
    • Nee, ik zou niet een GTA Online meeting willen organiseren
      16
  4. 4. Als jij niet meer GTA Online speelt, waarom niet?

    • Het spel is te saai
      5
    • Het spel is niet meer leuk
      11
    • Ik heb te weinig online vrienden
      2
    • Er worden te weinig meetings georganiseerd
      7
    • Niet van toepassing
      4


Recommended Posts

v_lts_twitter.jpg

Ik heb een korte vragenlijst samengesteld over Grand Theft Auto Online. Met deze vragenlijst kunnen organisatoren meer inzicht krijgen als er interesse is voor meer forum meetings op Grand Theft Auto Online, de peiling is openbaar, dus mocht een organisator zien dat een groep leden aangeven dat hun graag mee willen doen aan een meeting dan kunnen hun die mensen eventueel een privé bericht sturen wanneer er een meeting komt. Ook al speel je geen GTA Online meer, of heb je het eerder gespeeld, vul de vragenlijst nog steeds in zodat we nog meer inzicht hebben voor meetings. Het zijn maar een paar vragen en hopelijk zal het mensen veel helpen in de toekomst. Alvast bedankt voor het invullen van de peiling.

Link to comment
Delen op andere websites

Een peiling die mensen wellicht kan helpen, top! Ik heb gestemd, heb het spel nog wel voor PS3 en PS4, maar heb maximaal maar twee dagen in de week daar beschikking toe en vaak zelfs niet. Overigens zou ik het spel niet echt vaak meer doen, maar als er een meeting is en ik kan dan kom ik graag langs.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis PC keuze bij vraag 1

Je had 'Ik speel geen GTA Online op een console' aan kunnen tikken maar om het duidelijker te maken voor iedereen zal ik hem aanpassen naar 'Ik speel GTA Online op een PC' knipoog.gif

Waarom zou je uberhaupt "ik speel geen GTA Online op een console" in plaats van "(...) op een PC" neerzetten :fp:?

Link to comment
Delen op andere websites

De vraag in de peiling was ''Op welke console speel jij GTA Online?'' een PC is geen console, dus heb ik in eerste instantie ''Ik speel geen GTA Online op een console'' neergezet. Maar goed, laten we niet door discussiëren over de zin.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je de PC (indirect) buiten sluiten als het gaat om meeting's etc te organiseren? Je brengt het alsof het onmogelijk is om een samenkomst te regelen voor mensen die op PC spelen. Maargoed, je hebt gelijk. Laten we hier niet te ver op ingaan. Daar heb je het topic niet voor gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

"Als jij niet meer GTA Online speelt, waarom niet?"

En als ik wel GTA Online speel, dan zit ik met een onzinnige vraag die ik niet kan overslaan :roll:

Dan maar geen vragenlijst ;p

Speciaal voor jou (en anderen die met hetzelfde dilemma zitten) een extra optie toegevoegd.

Link to comment
Delen op andere websites

"Als jij niet meer GTA Online speelt, waarom niet?"

En als ik wel GTA Online speel, dan zit ik met een onzinnige vraag die ik niet kan overslaan icon_rolleyes.gif

Dan maar geen vragenlijst ;p

Speciaal voor jou (en anderen die met hetzelfde dilemma zitten) een extra optie toegevoegd.

Ik vind heulemoal mooi. Meteen invullen... :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...