Jump to content
PrioX

Festive Surprise 2016 nu beschikbaar in GTA Online!


It's the most wonderful time, of the year! En zo denkt Rockstar Games er dit jaar ook weer over, want de Festive Surprise is terug voor PS4, Xbox One en PC! Ook voor de PS3 en Xbox 360 is de oude content van voorgaande jaren terug gebracht! Met weer een breed scala aan content kunnen we ons deze kerst weer goed bezig houden, en hoe! Ook kunnen we weer genieten van een mooie kerstboom op Legion Square, evenals in ons appartement en dit jaar ook in onze Office en Biker clubhuis, waar we met al onze dierbaren kunnen genieten van de kerstsfeer. Houd GTA Online goed in de gaten, want er zouden op sommige dagen zomaar cadeautjes onder de kerstboom kunnen liggen...

med_gallery_94862_254_351108.jpg

Kleding

Er is weer een hoop nieuwe kleding in de rekken van de kledingwinkels te vinden. Met pyjama's, kersttruien, kerstmutsen en leuke maskers kunnen we ons weer perfect kleden met de kerstdagen. Als Bad Santa of Crazy Gingerbread over straat. Het kan allemaal! Dat niet alleen. Rockstar heeft dit jaar ook gekozen voor een nieuwe, moderne style. Er zijn dit jaar buiten de oude kleding, ook nieuwe, lichtgevende kleding te verkrijgen bij de kledingwinkels in Los Santos! Bovendien is alle kleding helemaal gratis te verkrijgen! Maar er is meer. Er zijn nu 3 speciale, lichtgevende Bodysuits te vinden in de kledingwinkels voor $100.000! Een mooi kerst cadeautje voor jezelf? Alle kleding is beschikbaar tot en met 9 januari 2017.

Voertuigen

Er is weer een nieuwe supercar die de straten van Los Santos onveilig gaat maken, namelijk de Truffade Nero. Voor maar liefst $1,440,000 is dit pareltje van jou en voor $2,628,578 totaal kan je hem volledig customizen bij Bennys Original Motorsport. Dit voertuig is alleen te koop op GTA Online en zijn dus niet te vinden in de singleplayer. Je vindt de Truffade Nero op de site van Benny's Original Motorshop.

med_gallery_94862_254_133974.jpg

Kortingen en bonussen

Rockstar Games is niet alleen gul met de kleding, nu ook met voertuigen, wapens en meer! Er is nu tijdelijk korting op de volgende items:

  • 25% korting op de Compact Grenade Launcher, Sweeper Shotgun, Mini SMG, Compact Rifle
  • 25% korting op Custom Apartments/Penthouses/Stilt Houses
  • 25% korting op Volatus, Nimbus, SuperVolito (Carbon), Super Diamond en de Shotaro
  • 25% korting op Resprays and Neon lichten
  • Gratis pyjama en smoking jasje door in te loggen in GTA Online
  • 2X GTA$ & RP in Turf Wars Adversary Mode

Sneeuw

Dit jaar krijgt Los Santos weer een wit laagje over zich heen. Het is ook dit jaar weer mogelijk om sneeuwballen te gooien, wat voor leuke momenten kan zorgen! Houd GTA Online dus goed in de gaten, want het zou zomaar eens kunnen gaan sneeuwen...

med_gallery_94862_254_47712.jpg

#Festivesurprise2016 Snapmatic Contest

Ben jij goed in fotograferen en houd je van de kerst? Dan zit je hier goed! Rockstar heeft weer een mooie Snapmatic contest in de lucht gegooid waar jij je mooiste kerst kiekje kan delen met de rest. Denk jij nou dat je het beste plaatje hebt gemaakt dan maak je kans op $1000000 (1 Miljoen) in-game cash! Deze contest loopt tot en met 2 januari 2017, dus wees niet te laat!

Bron: Rockstar Games Newswire

Geschreven door: @Danger_dog_guy_7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Zoals ik hier ook al aan gaf, het is een leuke toevoeging aan het spel. Ik speel 'm op de 360, dus heb niet alle opties, maar alleen al de kerstboom in je appartement geeft een leuke touch aan het geheel. Bovendien kan je er ook mooie kerstkaarten van maken ;) Ik weet niet of ik er aan toe kom, maar ik ga zeker proberen met de kerst online te komen om even wat sneeuwballen te gooien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind de artwork dit jaar ook wel erg leuk gemaakt. Een ingepakte RPG... emo.gif

Verder leuk dat ze deze content jaarlijks weer beschikbaar maken en uitbreiden. Je hebt wel dat kerstsfeertje als je nu in GTA Online rondloopt, zeker als het straks gaat sneeuwen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...