Jump to content

Typografie - Matthias1999


Matthias1999

Recommended Posts

Ik ben dit jaar aan de opleiding grafische vormgeving begonnen en ik vond het wel leuk om wat van mijn werk te laten zien.

TMYcnqD.png

ti1pOwc.png

U65euxA.png

Ik ben benieuwd naar jullie feedback.

Bewerkt: door Matthias1999
Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt met misschien omdat de lijn van de A eerst onder de I door gaat en dan over de N heen terwijl de lijnen van de N en de I best dicht bij elkaar staan.

En bij de T zijn het maar twee lijnen die elkaar kruisen.

Bewerkt: door Matthias1999
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ze mooi geslaagd, zeker de eerst en derde waar de teksteffecten ook echt de inhoud van de tekst uitstralen. Knap staaltje werk daar :tu:

Dat mis ik alleen een beetje bij de tweede, want op wat voor een manier moet de typografie laten zien dat typografie niet zo simpel is als het lijkt?

Wat ik zelf (als ik het kon) anders had gedaan bij de derde, was consequent de lijnen over mekaar heen laten lopen als het een 3D-weergave was: Zo doet de tweede N geloven dat die 'hoger' ligt dan de T, maar heb je die verlengde lijn ervan die dan onder die verlengde lijn van T loopt. Maar goed, dat is een beetje nitpicken :puh:

Desalniettemin, mooie ontwerpen! Laat vooral meer zien in de toekomst.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er zeker mooi uit Matthias. Ik ben benieuwd hoe je typografie in de praktijk uitpakt op flyers enzo.

Tevens vind ik het wel tijd worden voor een typografie-battle tussen jou, je broer en Eliott.. dan kan je echt mooi het verschil in stijlen zien.

Nogmaals: mooi werk :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er zeker mooi uit Matthias. Ik ben benieuwd hoe je typografie in de praktijk uitpakt op flyers enzo.

Tevens vind ik het wel tijd worden voor een typografie-battle tussen jou, je broer en Eliott.. dan kan je echt mooi het verschil in stijlen zien.

Nogmaals: mooi werk thumbsup2.gif

Aight.

Even serieus: leuk werk Matthias, ik ben fan! Vooral je Circula vind ik leuk gevonden en goed uitgewerkt.

Enkel de tweede versie, daar kan ik me niet echt in vinden. Mis ik iets? Je lijkt je punt volledig tegen te spreken, want uiteindelijk heb ik de indruk dat je ('maar') gewoon een font gekozen hebt en een gradient? Of mis ik iets?

lekker bezig, verder!

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat jullie de ontwerpen leuk vinden, ik heb nog iets staan dat ik morgen wel ga uploaden.

Tevens vind ik het wel tijd worden voor een typografie-battle tussen jou, je broer en Eliott.. dan kan je echt mooi het verschil in stijlen zien.

Lijkt me leuk.

want uiteindelijk heb ik de indruk dat je ('maar') gewoon een font gekozen hebt en een gradient? Of mis ik iets?

Nee alle letters zijn getekend in illustrator.

Bewerkt: door Matthias1999
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...