Jump to content

[SA] Favoriete wijk


Bassieboy35

Recommended Posts

Ook voor deze GTA maar even een kaartje opgezocht met alle gebieden die er zijn. Aan jouw de taak om je favoriete eruit te pikken en te vertellen waarom. :)

mapa_ctvrti.jpg

Mijn favoriete wijk is Prickle Pine. Er staan mooie huizen en ligging vind ik wel mooi. Je bent zo op de snelweg en de stad, maar het is toch een wijk waar het rustig is. Bayside vind ik eenzelfde soort wijkje maar ligt dan iets verder van de bewoonde wereld af.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alleen maar onaangename herinneringen aan Prickle Pine. Talloze keren opslaan in dat safehouse zodat ik Millie sneller kon daten voor die keycard. Dat safehouse had op de koop toe last van het hijgen in de schaduw. Zeer onaangenaam. Nee, ik verkies dan toch ofwel Angel Pine, ofwel Verdant Meadows en het omliggende gebied.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het in het echt zou zijn, sowieso Bayside. Er is een rustige omgeving, mooie huizen, en aan de ene kant is een grote stad en aan de andere kant een woestijn.

Als het over ingame gaat, Verdant Meadows.

1 grote garage & 1 hangar, een PCJ-600 direct naast de garage, een Hydra, Rustler en Hunter/Leviathan is altijd geparkeerd en Area 69 is heel dicht in de buurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Goh, het zal weinig verschillen van mijn keuze voor "bewoonbare plaats". In het algemeen vind ik de wijken in SF het aangenaamst en best vormgegeven. Las Venturas is een hellhole en Los Santos lijkt wat te missen voor me. The Panopticon vond ik anders wel een interessant ontworpen omgeving, qua naamgeving en weggetjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn favoriete wijk is The Temple in Sunrise/The Market en dan vooral die twee huizen tegenover the Paint 'n Spray. Deze kies ik elke keer op een LS RP server in SAMP :puh:

In de buurt vind je een tankstation, Burger Shot, Los Santos Downtown en natuurlijk het strand.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik denk dat mijn favoriete wijken Yellow Bell Golf Club, Queens, Chinatown, Financial en Downtown San Fierro zijn. Yellow Bell Golf Club omdat ik er vroeger veel ben gekomen met San Andreas Multiplayer, in die tijd speelde ik nog heel veel op roleplay servers, Queens omdat het echt een hechte gay community is, ik vond het altijd wel leuk om onder ander de regenboog vlaggen te zien op straat, dat zie je eigenlijk nooit in een GTA, dus wel erg speciaal. Chinatown, Financial en Downtown San Fierro omdat ik eigenlijk altijd het heel tof vond om weer naar die plekken te gaan als ik door San Fierro rijd.

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Jeej koe leeft nog. :)

 

Best moeilijk om één favoriete wijk te noemen voor een spel dat ik van van haver tot gort ken. Makkelijker is het om plaatsen te noemen die minder favoriet zijn, zoals het platteland waar weinig gebeurd. Maar elke keer weer als ik de storyline heb gespeeld en via LV terug kom in LS dan heb ik een gevoel van "thuiskomen" als ik in Grove street aankom. Dus dan wordt mijn favo wijk: Ganton.

 

PS Kan dit niet worden geïmplementeerd met >dit topic<?

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb me altijd het meeste thuis gevoeld in de wat kleinere dorpjes, zoals Montgomery en Dillimore. Een bijzondere band heb ik vooral met El Quabrados, op één of andere manier heb ik me úren en úren weten te vermaken in dat gehucht. :puh:

 

Op 29-1-2017 om 08:42, _KoE_Mzungu zei:

 

PS Kan dit niet worden geïmplementeerd met >dit topic<?

Kan, maar een topic als dit nodigt uit tot wat meer discussie en ervaringsuitwisselingen, wat ik wel als waardevol acht. Die eeuwige passieve favorietenlijstjes vind ik ook maar zo-zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek ook altijd graag het kleinschalige op. Dat kan een dorpje zijn, maar ook een wijk in de grote stad waar je niet echt merkt dat je in de grote stad zit. Van de dorpjes zijn Palomino Creek en Bayside Marina mijn favorieten, maar verder kom ik dus ook graag in bijvoorbeeld de wijken Marina (Los Santos) en Prickle Pine (Las Venturas). Daar kan ik dan lekker rondslenteren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik heb niet echt een favorieten wijk op basis van ligging o.i.d. Al vond ik de dorpjes buiten de steden wel leuk om te verkennen. 

 

Ikzelf heb de meeste plezier gehad rond Mulholland. Ik kan me herinneren dat ik altijd voorbijgangers van de brug ten westen van je safehouse liet vallen. Vaak lagen er tientallen lijken beneden. :puh: Op een of andere manier kon ik me daar vroeger prima mee vermaken... :7 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...