Jump to content

Tips nodig


R3ne

Recommended Posts

Ben er een tijdje uitgeweest omdat gta me niet meer aansprak.. :cry:

maar ik ben weer back in bussines en wel met een xbox one dus er is veel veranderd voor mij aangezien ik altijd op de 360 speelde en daar geen updates meer op uitgebracht word..maar goed mijn vraag is voor nu wat moet ik beginnen om er weer een beetje in te komen heb wel gezien dat je een eigen motorclub kan beginnen en dat er 1 of andere benny is bij gekomen,, mijn saldo is trouwens nog een kleine 1,5 mil.. hoor graag wat tips !!

Link to comment
Delen op andere websites

Goedenavond R3NE,

Er zijn momenteel op GTA Online hartstikke veel mogelijkheden om geld te verdienen. De meest effeciënte manieren om geld te verdienen zijn by far de motorclubs en de nieuwe Import/Export garages. Het is jammer dat alles zo duur is, want met 1,5 miljoen kan je niet heel veel meer.

Als ik jou was zou ik nog proberen een miljoen te verdienen en vervolgens een CEO office (min 1M) en een vehicle warehouse (min 1.5M) te kopen. Die office heb je nodig om om een vehicle warehouse te kunnen kopen. Als je dat hebt gekocht, zal je wel bijna door je centen heen zijn maar kan je verder kostenloos geld verdienen. Door high class auto's te stelen en te verkopen voor tienduizenden dollars per stuk.

Om aan dat extra miljoen te komen zou ik gewoon domweg missies spelen en meedoen met heists. Doe gewoon wat je het leukst vindt, dan gaat het het snelst.

Veel succes verder!

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, bedankt voor je info gaan we daar mee aan de slag.. alleen jammer dat alles zo duur is geworden maar goed ff een tijdje spelen dan moet dat wel lukken!

Ik zeg altijd maar: Plezier komt eerst en het kopen van luxe goederen is een bijgevolg. De weg naar het kopen van een mooie Pegasus voertuig is waar het omgaat en dat moet hetgeen zijn waar het om draait en het kopen van een extravagante superbolide is dan als een kers op de taart smile3.gif
Link to comment
Delen op andere websites

Voor een voertuigwarenhuis is er geen Delivery Truck, je kan auto's opzoeken via de pc helemaal links in je kantoor.

Als je in de pc bent druk je op het middelste vak en dan op Source vehicle. Dan krijg je een voertuig op de kaart die kan stelen en in je warenhuis kan zetten en later kan verkopen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

als je een gewoon warenhuis hebt gekocht moet je eerst het vullen. als je het verkoopt krijg je te zien wat je moet doen. of je moet met meerdere trucks bezorgen, met een of meerdere vliegtuigen of je moet het met een tugboat vervoeren. alle voertuigen voor het vervoeren krijg je als je verkoopt en verlies je na de verkoop weer. je kan de voertuigen wel beter maken door op de gereedschaps kar in je warenhuis te klikken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...