Jump to content

Het herdenking's plein


Forever GTA

Recommended Posts

Niet zeker of dit de juiste plek is voor t topic maar denk t wel.

Denk dat we hier ook wel aan toe zijn een mooi plekje voor te herdenken, te eren, te huilen, kaarsje branden.

2016 is een slecht jaar er zijn ons zoveel artiesten, zangers, acteurs etc.. ontvallen. En ik vrees eerlijk gezegd voor 2017..

Hoe oneerlijk ook 2 van de laatste zijn heel toepasselijk, George michael's last christmas, en Carrie fisher einde in de nieuwe rogue one voelt nu eerder als een afscheid.

lotus_kaars2.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Truth to be told; herdenken doe ik niet op een forumpje, maar met mijn dierbaren irl.

Toch wens ik alle mensen vanzelfsprekend het beste toe en wellicht dat het voor anderen wel wat kan betekenen :)

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Om eerlijk te zijn begrijp ik nooit waarom veel mensen het altijd als een wereldramp beschouwen als er weer eens een celebrity doodgaat. Vooral bij zangers en acteurs die dertig jaar geleden beroemd waren en nu alleen nog maar van hun pensioen zitten te genieten in een villa in Los Angeles. Dat je het jammer vindt, of even schrikt, oké, maar elke keer weer die massale treurnis vind ik nogal overdreven...

Link to comment
Delen op andere websites

Truth to be told; herdenken doe ik niet op een forumpje, maar met mijn dierbaren irl.

Herdenken van privé personen snap ik uiteraard dat je dat niet "op een forumpje" doet, maar wat is mis met herdenken van bekende mensen hier?

Ik word bijna nooit echt geraakt door het heengaan van celebs, maar vond het toch erg jammer van Alan Rickman. Wat een acteur. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Herdenken van privé personen snap ik uiteraard dat je dat niet "op een forumpje" doet, maar wat is mis met herdenken van bekende mensen hier?

'Mis' niets, maar (net zoals jij) wordt ik nooit echt geraakt door het heengaan van celebs. Wellicht dat dit topic daarin wat voor anderen kan betekenen. Mogen dat wezen, want het is altijd beter om over dat soort dingen te praten, dan je gevoelens op te proppen en daarvan depri te worden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

'Mis' niets, maar (net zoals jij) wordt ik nooit echt geraakt door het heengaan van celebs. Wellicht dat dit topic daarin wat voor anderen kan betekenen. Mogen dat wezen, want het is altijd beter om over dat soort dingen te praten, dan je gevoelens op te proppen en daarvan depri te worden. :)

Dat klopt ook, en dat is ook een van de redenen om het te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nooit echt besef gehad hoeveel het overlijden van een celeb kan doen met mensen tot dit jaar met David Bowie. Zelfs nog meer dan toen met MJ. Ik heb dit gelukkig niet echt.

In ieder geval, ik steek een kaarsje op voor al zij die zijn te komen overleden tussen het bloedige oorlogsgeweld in Syrië, Oekraïne, Jemen en alle andere landen waar er veel onrust heerst. Verder neem ik een moment om alle slachtoffers van het terroristisch geweld te herdenken bij de vele aanslagen die dit jaar hebben gedomineerd, zij het de aanslag in Berlijn van vorige week, de gebeurtenissen in Parijs, de bomaanslagen in Ankara en al het andere zinloos geweld boos.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Om eerlijk te zijn begrijp ik nooit waarom veel mensen het altijd als een wereldramp beschouwen als er weer eens een celebrity doodgaat. Vooral bij zangers en acteurs die dertig jaar geleden beroemd waren en nu alleen nog maar van hun pensioen zitten te genieten in een villa in Los Angeles. Dat je het jammer vindt, of even schrikt, oké, maar elke keer weer die massale treurnis vind ik nogal overdreven...

Precies dit he. Wanneer er dan een zanger doodgaat, wordt er massaal naar de muziek van de desbetreffende zanger geluisterd, terwijl er daarvoor bijna niemand nog naar opkeek.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...