Jump to content

Komt Elizabeta Torres ooit nog vrij?


Bassieboy35

Recommended Posts

In GTA IV en TLaD krijgen we te maken met Elizabeta als opdrachtgever. Al gauw bleekt dat ze een kort lontje heeft en dat ze denkt opgepakt te worden. Dat laatste gebeurt ook na de missie Have a Heart waarin Manny en zijn cameraman door haar worden doodgeschoten. Ze komt in de gevangenis te zitten voor 300 jaar. Tussen 1992 en 2001 bleek ze al zes keer te zijn opgepakt en ergens tussen 2001 en 2008 heeft ze haar drugsoperatie opgezet. Hoe lang ze veroordeeld was voor die overige straffen is niet bekend. Ze is in ieder geval al zes keer vrijgekomen. Daarom de vraag; komt Elizabeta Torres ooit nog vrij? Haar straf staat praktisch gezien aan levenslang.

Zelf denk ik van niet omdat je in die missies erachter komt dat ze eigenlijk alleen maar ruzie heeft gemaakt met personen en dat moet oplossen. Echte hulpjes heeft ze er namelijk niet meer aan overgehouden. Playboy X werkte incidenteel voor haar en is waarschijnlijk door je vermoord, Johnny en Elizabetha nemen afstand van elkaar door de druk die op elkaar komt te staan, Niko lijkt zich met andere dingen bezig te houden en dan blijft alleen nog iemand zoals Packie over. Ik acht de kans klein dat Packie het risico neemt om haar uit te breken.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik denk niet dat ze ooit nog vrijkomt, laat staan dat we haar ooit nog zien in toekomstige GTA's (tenzij we terug in het verleden gaan). Ik denk ook niet dat iemand als Packie het risico zou nemen om haar uit te breken. Dit deed hij ook niet voor Gerald, en dat was zijn eigen broer.

Ik vond het wel een interessant personage, dus ik zou het leuk vinden om wat meer over haar te weten te komen. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik denk het niet. Ik denk ook dat zij het prima naar haar zin zal hebben op de lange termijn, daar de gevangenis een zeer gay-vriendelijke omgeving is smile3.gif

Leuk detail is overigens dat als je haar achteraf belt, haar voicemail iets zegt in de trend van "Tot over 25 jaar". Weet het niet meer precies.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, het lijkt me zeer onwaarschijnlijk, zeker omdat Elizabetha geen loyale entourage had en niemand maar dan ook enige motivatie heeft om haar op dat te helpen.

Leuk detail is overigens dat als je haar achteraf belt, haar voicemail iets zegt in de trend van "Tot over 25 jaar". Weet het niet meer precies.

Heb ik nooit geweten, vind ik wel vrij leuk :v

Link to comment
Delen op andere websites

Dat van dat telefoontje wist ik niet. Mocht ik van de week nog verder gaan met IV ga ik het eens proberen.

Overigens denk ik dat we haar niet teruggaan zien in een GTA (die zich in het verleden afspeelt) aangezien ze nog niet super oud is en we Liberty City voor een deel in de jaren 90 al kennen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ze had al een leuk strafblad, en krijgt nu deze absurde (maar typisch Amerikaanse) straf. Ik denk niet dat ze ooit nog vrij komt. Uitbreken zal ze niet, zoals je zegt heeft ze nog maar weinig behulpzame vrienden en zelf lijkt ze me ook niet het type dat een goed ontsnappingsplan kan opstellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me ook niet dat ze nog vrij komt. Zelfs niet als ze door goed gedrag maar 2/3 hoeft te zitten. Al kan ze wellicht in hoger beroep een lagere straf krijgen, maar ook dat is niet aannemelijk met het three strikes out systeem in de US.

Link to comment
Delen op andere websites

Elizabeta Torres is een van mijn favoriete opdrachtgevers uit Grand Theft Auto IV, stiekem hoop ik wel dat Elizabeta Torres ooit uit de gevangenis komt en dan weer eens terug komt in een nieuwe Grand Theft Auto, maar er is weinig kans dat het zal gebeuren. Of ze is heel oud wanneer ze vervroegd wordt vrijgelaten en bijna helemaal veranderd qua persoon, of ze moet geluk hebben dat er ooit eens een prison break komt waar veel gevangenen vluchten uit de gevangenis. Maar goed, de kans dat zoiets gebeurd is nihil.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nee, ik denk het niet. Ik denk ook dat zij het prima naar haar zin zal hebben op de lange termijn, daar de gevangenis een zeer gay-vriendelijke omgeving is smile3.gif

Leuk detail is overigens dat als je haar achteraf belt, haar voicemail iets zegt in de trend van "Tot over 25 jaar". Weet het niet meer precies.

Heb GTA IV weer eens gespeeld en je hebt inderdaad gelijk. Dit is haar voicemail:

post-123064-0-79042500-1485003563.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien komt er ooit wel weer een verhaal als een van de vrienden van Torres en moet je haar uitbreken uit de gevangenis. Ik vond die missie daarvan in GTA IV ook best leuk! :)

Top idee, gelijk opsturen maar R*. Een brute uitbraak met een paar leden van een drugskartel kan een zeer bloederige en memorabele missie opleveren. :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...