Jump to content

No acces to Rockstar servers


Luzhin2.4

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik GTA V geïnstalleerd. Als ik de launcher start, en aanmeld met mijn social club account, krijg ik de melding:

'Unable to access Rockstar servers'

Hoe kan ik dit oplossen?

>>> Door PrioX: Topic verplaatst naar V: Technische Hulp. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een veel voorkomend probleem bij GTA V heb ik begrepen. Een oplossing hiervoor is om te verbinden met een VPN verbinding. Ik weet niet of je die hebt? Een voorbeeld is als je op het HBO/de Universiteit zit waar je toegang hebt tot een database van nieuwsartikelen (LexisNexis). Wil je die artikelen thuis lezen heb je een VPN verbinding nodig, die biedt jouw school dan vaak wel aan. Die verbinding zou je dan kunnen gebruiken of een extern wifi kanaal met een andere netwerkconfiguratie. Dit hoef je eenmalig te doen, daarna zul je als het goed is normaal kunnen verbinden met Social Club.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Het is gelukt op een ander wifi netwerk. Ik heb een tijdje kunnen spelen maar nu krijg ik weer dezelfde melding, als ik offline mode kies, geen access to rockstar servers?! Offline heeft die servers toch niet nodig?

 

 

https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/206134277-Periodic-Entitlement-Verification-for-GTAV-on-PC

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het. Jammer genoeg kan mijn netwerk geen verbinding maken met de rockstar servers op een of andere manier. Dat betekend dus dat ik het niet meer kan spelen.

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...