Jump to content

Weer zinloos geweld :(


GTACarThieft

Recommended Posts

Wat ik altijd geroepen hen sinds de release van GTAO is dat ze een feature uit GTA IV moeten terugbrengen (of alles want ik vond de IV MP stukke beter puh2.gif). Verwijder alle wapens uit iemand zijn inventory en plaats ze weer op de straat. Ik denk dat als spelers zelf hun wapens van de straat moeten halen zoals dat in GTA IV het geval was, ze beter nadenken over het zinloos aanvallen van andere spelers. Je kan namelijk telkens opnieuw beginnen wanneer je doodgaat.

Maar natuurlijk draagt Rockstar ook bij aan PvP. Ze blijven steeds meer content toevoegen waarmee ze de freemode veranderen in een oorlogszone. puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTACarThieft

    10

  • Votair

    5

  • Spoon0612

    4

  • nolms

    3

Je weet dat heel GTA hierom draait?

Wat een onzin. Dit is gewoon pestgedrag. Mensen die je zonder (goede) reden vermoorden als je net ergens buiten komt zijn gewoon trolls die er leut in hebben om een boze reactie los te weken bij de tegenpartij.

Valt niet omheen te draaien, de community van GTA:O community is toxic as fuck. Vind de passive mode wel een prima oplossing van R*, maar zo zou men gewoon niet met elkaar om moeten gaan :7

En zelfs Passive Mode lost niet alles op, zo zat ik laatst kleren te kopen om ineens het bericht te krijgen dat de winkel gesloten is en ik later moest terugkomen. Bleek dat er iemand tegen de deur aan leunde om half binnen te zijn en in staat te zijn om met zijn karabijn de winkelmedewerkster te knallen. Ik bedoel, hoe haal je het in je hoofd om zover te gaan om gewoon iemand anders in je sessie lastig te vallen :fp:

Link to comment
Delen op andere websites

Priox : Maar natuurlijk draagt Rockstar ook bij aan PvP. Ze blijven steeds meer content toevoegen waarmee ze de freemode veranderen in een oorlogszone

Dat is inderdaad wat ik bedoel dat Rockstar er de laatste tijd een oorlogspel van maakt. Liever updates waar je meer huizen in kan, waar je betere garages hebt, er zijn zoveel mooie huizen en gebouwen waar je helemaal niet in kan. Ik zie aan Richman zoveel mooie villa's, aan Vinewood zoveel mooie loodsen waar je bv mooie garage kan maken, .... opslagplaatsen voor bv auto's. En geen oorlog updates meer.

Verder, dank alle mensen die me geholpen hebben :)

Link to comment
Delen op andere websites

Soms is het erg frustrerend. Maar dit hoort nu eenmaal bij GTA, want CEO en MC missies draaien ook om elkaar dwars te bomen. Alleen als je gewoon wat gaat winkelen, rond touren enz is het uiterst irritant. Als je dit niet wilt kun je beter in private sessie gaan en als je geld wil verdienen weer ga je weer publiek. Ik snap je probleem, er vaar het zelf ook wel eens. Op de xbox one gaat er vaak iets fout in de server waardoor je de helft van de tijd enkel met friends/crew in een publieke sessie zitten, ideaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik herken zelf het probleem wel, maar ik pak ze altijd terug puh2.gif. Mag ik vragen op welke console je speelt?

Ik vind het altijd lachen als mensen mij killen en ik ze altijd per 1x dat ze mij gekillt hebben zelf 5x het lootje leggen door mij. Dan zeg ik in de chat weer dat ze het niet nog een keer moeten doen. En ja hoor, killen ze me weer. 10 punten voor mij 2 voor hem. Zo leren ze het wel af. :puh: Wel leuk als je soms van die dagen hebt dat je goed bent.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik herken zelf het probleem wel, maar ik pak ze altijd terug :puh:. Mag ik vragen op welke console je speelt?

Ik vind het altijd lachen als mensen mij killen en ik ze altijd per 1x dat ze mij gekillt hebben zelf 5x het lootje leggen door mij. Dan zeg ik in de chat weer dat ze het niet nog een keer moeten doen. En ja hoor, killen ze me weer. 10 punten voor mij 2 voor hem. Zo leren ze het wel af. puh2.gif Wel leuk als je soms van die dagen hebt dat je goed bent.

Precies dat haha, ze doen ook altijd stoer als ze je killen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik herken zelf het probleem wel, maar ik pak ze altijd terug :P. Mag ik vragen op welke console je speelt?

Ik vind het altijd lachen als mensen mij killen en ik ze altijd per 1x dat ze mij gekillt hebben zelf 5x het lootje leggen door mij. Dan zeg ik in de chat weer dat ze het niet nog een keer moeten doen. En ja hoor, killen ze me weer. 10 punten voor mij 2 voor hem. Zo leren ze het wel af. puh2.gif Wel leuk als je soms van die dagen hebt dat je goed bent.

Precies dat haha, ze doen ook altijd stoer als ze je killen. :7

Zeer herkenbaar :P :P :P Laatst heeft iemand ook een stuk of 12 pogingen gedaan om me te killen. En hij bleef me maar achtervolgen. Al zijn slimme truukjes was ik te slim af en maakte het af door in een tuin te gaan verstoppen en mijnen bij de hek neer te leggen. Hij kwam de tuin binnen en ik had weer een kill door een mijn dat afging. Daarna is ie de sessie uitgegaan en ik denk misschien met een controller door z'n tv :P

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb diot ook altijd. maakt mij niet uit. ik ga het het bouw terrein op en daar ga ik dus naar boven over de steigers. en bij elke steiger opgang elke verdieping hang een proximijn. heb zo een gastje stuk of 12 keer gekild omdat hij mij wou kloten. hij kwam naar boven bam proximijn en dood. en zo alle verdiepingen van dat bouwterrein. toen vond hij het niet meer leuk en bleef beneden staan. ook goed dacht ik. jij hebt mij vaak genoeg gekilt dus met sniper ok nog ff stuk of 12 keer gedood met headshot. dat mannetje liet me vanaf toen wel met rust hahahaha. en tegenwoordig staat mijn mtu op 800 op ps4 dus kom ik altijd alleen in een publieke sessie

Link to comment
Delen op andere websites

maar als je u mtu op 800 zet, dan heb je toch last met je internetverbinding? Dan zegt mijn consolo : kan geen internet vinden en is mijn social netwerk en al om zeep toch? PS4 moet toch internetverbinding hebben van je social club account? Ik ken niets van pc gedoe.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt nog altijd een internetverbinding, je kunt alleen niet met andere spelers verbinden maar dat is ook juist de bedoeling om alleen in een publieke sessie te komen.

Er is verder niks om zeep, probeer het maar.

Werkt het niet dan kun je het altijd nog terug zetten zonder gevolgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik herken zelf het probleem wel, maar ik pak ze altijd terug :P. Mag ik vragen op welke console je speelt?

Ik vind het altijd lachen als mensen mij killen en ik ze altijd per 1x dat ze mij gekillt hebben zelf 5x het lootje leggen door mij. Dan zeg ik in de chat weer dat ze het niet nog een keer moeten doen. En ja hoor, killen ze me weer. 10 punten voor mij 2 voor hem. Zo leren ze het wel af. puh2.gif Wel leuk als je soms van die dagen hebt dat je goed bent.

Precies dat haha, ze doen ook altijd stoer als ze je killen. :7

Zeer herkenbaar :P :P :P Laatst heeft iemand ook een stuk of 12 pogingen gedaan om me te killen. En hij bleef me maar achtervolgen. Al zijn slimme truukjes was ik te slim af en maakte het af door in een tuin te gaan verstoppen en mijnen bij de hek neer te leggen. Hij kwam de tuin binnen en ik had weer een kill door een mijn dat afging. Daarna is ie de sessie uitgegaan en ik denk misschien met een controller door z'n tv :P

Weet je hoe makkelijk het is met een hydra. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt nog altijd een internetverbinding, je kunt alleen niet met andere spelers verbinden maar dat is ook juist de bedoeling om alleen in een publieke sessie te komen.

Er is verder niks om zeep, probeer het maar.

Werkt het niet dan kun je het altijd nog terug zetten zonder gevolgen.

is het dan nog wel mogelijk om als ceo missies te doen? en is dit mogelijk bij xbone one? :erm:
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe je bij een XBO je mtu aanpast zou ik eerlijk gezegd niet weten, maar als je in een lege public sessie terechtkomt kan je in principe alles doen wat je in een volle sessie ook kan doen. Van sightseer, wat je in een ander topic noemde, weet ik 100% zeker dat je dat in je eentje kan doen. Voor sommige activiteiten zijn wel meerdere personen nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...