Jump to content
PrioX

Progen Itali GTB Custom nu beschikbaar!


Er is een nieuw race monster te vinden in Los Santos. De Progen Itali GTB Custom is een nieuwe auto die vanaf vandaag beschikbaar is bij Benny's Original Motor Works in GTA Online. Je kan dit pareltje bemachtigen voor maar liefst $1.189.000 en voor $495.000 kan je hem om laten bouwen om hem helemaal in style te kunnen customizen bij Benny's. Haal hem dus nu in huis!

med_gallery_94862_254_402143.png

Benny's aan huis

Ben je nou bang dat je auto onderweg naar Benny's word gesloopt door een medespeler of ben je te lui om in de auto te stappen? Dan is er nu een ideale oplossing voor jou! Vanaf nu doet Benny ook aan huisbezoekjes! Ben je in het bezit van een office garage dan heb jij geluk. Je kan je auto nu helemaal opknappen zonder de deur uit te gaan!

Bron: Rockstar Games Newswire

Geschreven door: @Danger_dog_guy_7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik vind hem er persoonlijk niet echt mooi uitzien, als ik hem nu zo zie op de poster. Misschien vinden anderen de auto wel geweldig maar ik ben nooit een persoon geweest die gek is op super cars, dus stiekem hoop ik wel eens dat ze tussen haakjes gewoon weer eens normale voertuigen gaan uitbrengen op Grand Theft Auto Online.

Bewerkt: door Asphyxiated

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind hem er persoonlijk niet echt mooi uitzien, als ik hem nu zo zie op de poster.

Ik denk dat de wagen wat beter tot zijn recht zou komen in wat sportievere kleuren in plaats van lime green :)

Maar ik ben het wel eens hoor, de nadruk op Supers is een klein beetje jammer.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben het wel eens met Asphy. Rockstar melkt de supercar klasse laatste tijd een beetje te veel uit. Een mooie update met allemaal klassieke auto's en meer nette casual kleding kan GTA Online nu wel gebruiken. Er is teveel van het goeie. Met als hoogtepunt de Tron bike, die totaal niet in GTA terecht hoort. Wat meer normale content zou ook wel eens leuk zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben het eens met Franky en Danger, misschien zullen andere kleuren wel beter passen bij de voertuig maar ik heb het liefst al mijn voertuigen in het zwart dus dat zal ook weinig gaan helpen denk ik. Over de Tron bike ben ik het ook wel eens, ik heb de screenshots gezien van de motor en ik vind hem totaal niet mooi. Ook dat pak ziet er echt afschuwelijk eruit, ik ben sowieso niet weg van dat soort futuristische voertuigen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En zelf vind hem best strak, maar ik vind het wel vreemd dat hij apart wordt vrijgegeven, waarom?

Waarschijnlijk zodat spelers weer wat shark cards kopen. Ik hoop echt dat ze in RDR2 niet gelijkaardige dingen gaan doen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En zelf vind hem best strak, maar ik vind het wel vreemd dat hij apart wordt vrijgegeven, waarom?

Het is niks nieuws, telkens met updates worden er wagens achtergehouden die dan geleidelijk stuk voor stuk worden uitgebracht/vrijgegeven en onderdeel vormen van de grote update waar ze in verwerkt zaten. Deze zal al in de Import/Export update, idem voor de Retro Comet, de Truffade Nero en de Pegassi FCR1000 en nog wat voertuigen die nog gaan verschijnen. Zo is er al ontrafeld dat de volgende wagen een nieuwe Dewbauchee zal zijn gelijknamig met de laatste Bondfilm.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind hem er persoonlijk niet echt mooi uitzien, als ik hem nu zo zie op de poster. Misschien vinden anderen de auto wel geweldig maar ik ben nooit een persoon geweest die gek is op super cars, dus stiekem hoop ik wel eens dat ze tussen haakjes gewoon weer eens normale voertuigen gaan uitbrengen op Grand Theft Auto Online.

Inderdaad die oude simpele wagens worden wat achtergelaten. Bv de Rhapsody is een heel mooie wagen, of de Warrener. De JB 007 is ook kei mooi, maar dan liefst zonder die wapens op en die kan je niet afhalen denk ik?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...