Jump to content

[Buitenlands voetbal] Overige competities


aron24

Recommended Posts

  • 7 maanden later...
  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • aron24

    5

  • dextro99

    5

  • JasonStatham

    4

  • Phoenyxar

    4

Op 1/13/2017 om 18:30, aron24 zei:

Nou, zag ik net dat er van veel competities nog geen topic voor dit seizoen is. En om nou, voor twee pagina's een heel nieuw topic aan te maken is ook zonde. Daarom alles in één.

Ik hoop dat Leipzig in Duitsland kan pakken, al zal dat knap lastig worden. Ook al wordt het waarschijnlijk toch weer Bayern.

Leipzig inderdaad prachtig, maar dat Bayern in Duitsland is gewoon saai aan het worden. 

Link to comment
Delen op andere websites

2 minuten geleden, KaiSkillzz zei:

Tja, nu hebben ze Goretzka, een van de sterspelers van Schalke, transfervrij overgenomen. Alsmaar concurrenten leegzuigen. Walgelijke club.

Inderdaad, Ik volg de Duitse competitie het minst van alle net om die reden. Geen spanning, en dat typisch Duitse werkvoetbal vind ik ook maar niks. Alhoewel Bailey bij Leverkussen wel lekker bezig is. Hopelijk gaat die niet naar Bayern. 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 1/13/2017 om 18:49, Votair zei:

Ben benieuwd naar de Chinese competitie.

Heb wat oefenwedstrijden gekeken van Tianjin Quanjian ter voorbereiding op dit seizoen, draws tegen St. Pauli en Basel. Het zijn oefenwedstrijden dus je kan er niet te veel van zeggen. 

Toch vind ik het Chinese niveau niet echt hoogwaardig, ze hebben enkele toppers zoals Modeste,Witsel en Pato maar je merkt dat de rest van de ploeg niet echt presteert naar behoren. Alsook heb ik al enkele flaters van keepers gezien daar in China die ronduit hilarisch zijn :puh:

Geen hoge pet van dat Chinees voetbal zo ver dus..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is waarom de meeste 'toppers' uit Europa (denk aan Pelle bijv.) niet super goed presteren. Het is ook onmogelijk goed te spelen wanneer de rest van je ploeg uit spreekwoordelijke lammen en blinden bestaat. Voor het niveau hoef je daar niet te spelen. Toegegeven, als ik de kans had om als voetballer naar China te gaan en miljoenen per jaar te pakken had ik dat ook zeker gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

10 uur geleden, KaiSkillzz zei:

Dat is waarom de meeste 'toppers' uit Europa (denk aan Pelle bijv.) niet super goed presteren. Het is ook onmogelijk goed te spelen wanneer de rest van je ploeg uit spreekwoordelijke lammen en blinden bestaat. Voor het niveau hoef je daar niet te spelen. Toegegeven, als ik de kans had om als voetballer naar China te gaan en miljoenen per jaar te pakken had ik dat ook zeker gedaan.

In overweging genomen hoe goed je denkt te zijn en de tijdspanne van je toekomst. Donny van de Beek gaat natuurlijk niet lopen te cashen in Guangzhou.

Link to comment
Delen op andere websites

19 uur geleden, dextro99 zei:

Heb wat oefenwedstrijden gekeken van Tianjin Quanjian ter voorbereiding op dit seizoen, draws tegen St. Pauli en Basel. Het zijn oefenwedstrijden dus je kan er niet te veel van zeggen. 

Toch vind ik het Chinese niveau niet echt hoogwaardig, ze hebben enkele toppers zoals Modeste,Witsel en Pato maar je merkt dat de rest van de ploeg niet echt presteert naar behoren. Alsook heb ik al enkele flaters van keepers gezien daar in China die ronduit hilarisch zijn :puh:

Geen hoge pet van dat Chinees voetbal zo ver dus..

Ja we herinneren het ons nog allemaal hoe een jaar geleden amateurploeg 'AA Gent' met 11-0 tegen Yanbian won of hoe dé topclub KAS Eupen met 2-0 won van Evergrande enkele weken terug! :7 

Bewerkt: door FilipSaey_Loonwerken
Link to comment
Delen op andere websites

Op 1/22/2018 om 02:50, KaiSkillzz zei:

Dat is waarom de meeste 'toppers' uit Europa (denk aan Pelle bijv.) niet super goed presteren. Het is ook onmogelijk goed te spelen wanneer de rest van je ploeg uit spreekwoordelijke lammen en blinden bestaat. Voor het niveau hoef je daar niet te spelen. Toegegeven, als ik de kans had om als voetballer naar China te gaan en miljoenen per jaar te pakken had ik dat ook zeker gedaan.

Inderdaad, ik begrijp het standpunt van de voetballers ook wel. Ze verdienen zowiezo wel al goed knaken. Maar als je de kans hebt om in China te gaan spelen en waarschijnlijk alles wat je al verdiend hebt in je carriere nog eens dubbel en dik terug krijgt... Ik zou het wel weten. En inderdaad, zelfs Tevez kon op het einde geen bal meer in de goal krijgen. Alhoewel ik wel denk dat China over enkele jaren toch zeker wel een sterke lichting gaat hebben, de investeringen die ze maken in het Chinese voetbal zijn erg groot. Nu nog wachten op de eerste 'echte' topper die uit China komt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
10 minuten geleden, KaiSkillzz zei:

Die scheidsrechter van de Clasico kan maar beter zijn fluitje inleveren. Lang geleden dat ik zo'n dramatische scheidsrechter heb gezien.. :7

Die scheids van die ene CL-wedstrijd vorig jaar komt dicht in de buurt. Zelf ik had nog beter gefloten, en dat wil heel wat zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 6-5-2018 om 22:49, aron24 zei:

Die scheids van die ene CL-wedstrijd vorig jaar komt dicht in de buurt. Zelf ik had nog beter gefloten, en dat wil heel wat zeggen.

Ben jij dan een goeie scheidsrechter ?

 

Link to comment
Delen op andere websites

HSV (eindelijk) gedegradeerd. 

Laatste paar seizoenen nog met hakken over de sloot erin gebleven, maar geluk duurt niet eeuwig.

Was trouwens ook nog de enige Duitse club die sinds de oprichting onafgebroken in de Bundesliga speelde.

 

Wikipedia:

Hamburger SV (HSV) is een Duitse voetbalclub uit Hamburg.

HSV werd al in 1887 opgericht en was tot 2018 de enige club die sinds de oprichting in 1963 onafgebroken in de Bundesliga speelde.

Sterker nog, de club was nog niet eerder gedegradeerd sinds de fusie in 1919 die tot HSV leidde.

 

Bewerkt: door MovieGamer
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...