Jump to content

Weet iemand waarom de GTA 3 admin console niet werkt?


Soap

Recommended Posts

Hallo, na 2 minuten in de chat ben ik onderhand al bekent als Soap Mactavish...

Dit is mijn aller eerste topic op een Nederlands forum dus ik voel me een beetje buitelands, heh... hier gaan we:

Ik ben zo'n iemand die een spel of filmserie per se vanaf het begin moet volgen, alhoewel de GTA's in de 2-D universe nog op het to-do lijstje staan ben ik begonnen met GTA 3, nadat ik die 100% uit heb gespeeld (zonder cheats uiteraard) had ik de GTA 3 admin console gedownload die het eerst op Windows 7 en een pirated versie van de game prima deed, inmiddels zit ik op Windows 10 en heb ik besloten de GTA games te kopen op Steam en het nog eens uit te spelen en de savegame ervan voor altijd te bewaren.

Nu wou ik graag wat spelen met cheats en de admin console zodat ik niet dood kan etc, maar...

Als ik nu de game en de admin console opstart krijg ik het volgende bericht nadat die heeft ge hand-shaked met de game "No game in progress - exit sub"

Ik heb ook al hulp gezocht op de Steam forums, maar dat bleek pure tijdverspilling.

Dus jah... dit is zo'n beetje mijn laatste hoop, heeft iemand een iedee?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de mod zelf niet heb (geprobeerd). Twee mogelijk oorzaken die ik kan bedenken is of je misschien geen compatibele versie van GTA III hebt die de admin console aan kan? Of staat je mod wel in de correcte map? Mods via Steam gaan altijd ietsje anders dan andere spellen. In de meeste gevallen is het SteamApps > GTA III.

Overigens heb ik je topic even verplaatst naar het modding hulp forum, daar past het wat beter. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de mod zelf niet heb (geprobeerd). Twee mogelijk oorzaken die ik kan bedenken is of je misschien geen compatibele versie van GTA III hebt die de admin console aan kan? Of staat je mod wel in de correcte map? Mods via Steam gaan altijd ietsje anders dan andere spellen. In de meeste gevallen is het SteamApps > GTA III.

Jah, ik heb 'm wel in de juiste folder, ik denk dat ie niet werkt omat Windows 10 te nieuw is of zoiets, maar daar moet een oplossing voor zijn.

Iemand heeft me verteld dat ik de goede VB-runtimes van Microsoft moet downloaden enzo, had ik gedaan maar de hele setup werkte niet en ik heb sinds dien geen reactie meer gehad.

Hier is de link naar de thread die ik op Steam gepost had... http://steamcommunity.com/app/12100/discussions/0/1842367319523760136/

Bewerkt: door Soap
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...