GTAGames.nl
Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Silverbyte

De eerste werken van 2017

8 berichten in dit onderwerp

Vaste bezoekers van de Showroom weten dat ik wat bijklus als illustrator. Ik mag soms aan de slag voor tijdschriften of artiesten, maar maak in een creatieve bui ook nog wat vrij werk. Zie daarvoor ook mijn Instagrampagina.

Hieronder wat werken van vlak voor en vlak na de jaarwisseling,

HdXDc4e.png

S0E9QLz.png

As78v9q.png

RTGGaa8.png

FQzVhVt.png

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Weer zeer netjes gedaan! Altijd wel leuk om naar te kijken; er is zooooveel om te zien in jouw tekeningen waardoor je ook echt de tijd moet nemen om alles waar te nemen. Ga zo door! :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Heel kleurrijk en grappig om deze aparte stijl van jou weer te zien. Mijn favoriet is de vrouw (of wat is het!? :puh:) op het bankje. Hoe langer je kijkt naar een van de andere gebouwenplaatjes, hoe meer je ontdekt. Echt heel gaaf gedaan! :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk dat je deze stijl nog steeds hanteert. Erg uniek! Vooral het kleurgebruik en het chaotische spreekt mij er van aan. De rest van je werken die op Instagram staan zien er ook gelikt uit. Vooral die van 'What's for dinner?' vind ik geniaal.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk dat je hier mee door bent gegaan. Het is wel een specifieke stijl, maar ik vind het zeer geslaagd, en velen met mij. Ga ik nu weer verder kijken en nieuwe dingen ontdekken.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er weer erg netjes eruit zoals normaal Silverbyte! En je instagram pagina ziet er ook erg leuk uit. Het past wel met de witte, minimalistische thema van Instagram. :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Haha, nice! Een tijd terug heb ik voor Diepgraven Records een en ander gedaan als in-house vormgever. Nu al een tijdje niet meer voor aan het werk geweest, maar ik vind het tof dat je dit spontaan tegenkomt!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.