Jump to content

motor trekt naar links of naar rechts


meesheppener

Recommended Posts

Welkom op het forum, Mees! Ik heb je topic even voor je verplaatst naar het goede subforum. Ik neem aan dat je geen volledige bocht bedoeld, maar een afwijking naar een richting? Dit zit ingebouwd in GTA, vraag mij niet waarom maar een motor wijkt altijd een beetje af. Als het goed is gaat de motor langzaamaan altijd een beetje naar de kant waar jij als laatst naar gestuurd hebt. Je kan hier helaas niets anders aan doen dan je controller telkens een beetje mee te sturen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan ook zijn dat het voertuig zelf een beetje kapot is, dan krijgen ze ook wel eens een afwijking. Ik weet alleen niet of dit bij motoren is. Het is denk ik een poging van Rockstar Games om het spel iets realistischer te maken, omdat je in het echt ook bijna niet met een lage snelheid je evenwicht kunt houden. :puh:

Het kan ook zijn dat allebei jouw controllers gewoon kapot zijn.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum, Mees! Ik heb je topic even voor je verplaatst naar het goede subforum. Ik neem aan dat je geen volledige bocht bedoeld, maar een afwijking naar een richting? Dit zit ingebouwd in GTA, vraag mij niet waarom maar een motor wijkt altijd een beetje af. Als het goed is gaat de motor langzaamaan altijd een beetje naar de kant waar jij als laatst naar gestuurd hebt. Je kan hier helaas niets anders aan doen dan je controller telkens een beetje mee te sturen.

Nee dat is het niet ik moet altijd namelijk flink tegen sturen en wanneer ik het bij iemand anders speel dan heb ik er geen last van.

Het kan ook zijn dat het voertuig zelf een beetje kapot is, dan krijgen ze ook wel eens een afwijking. Ik weet alleen niet of dit bij motoren is. Het is denk ik een poging van Rockstar Games om het spel iets realistischer te maken, omdat je in het echt ook bijna niet met een lage snelheid je evenwicht kunt houden. puh2.gif

maar wel bedankt voor het antwoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Quotes

Nee dat is het ook helaas niet want ik heb het bij elke motor en ook tijdens racen.

wel bedankt voor je hulp

Heb je toevallig in de instellingen SIXAXIS aan staan? Dit is een ingebouwde bewegingssensor in je controller waar je ook mee kan sturen als het aanstaat. knipoog.gif

wat is dat precies als ik vragen mag?

>>> Door Bassieboy35: Ik heb je berichten even samengevoegd. Mocht je nog wat aan je bericht willen toevoegen kan je gebruik maken van de 'bewerken'-knop. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk mag je dat vragen, SIXAXIS is de naam van de bewegingssensor in je DualShock 4 controller van je Playstation 4 waarmee je doormiddel van het kantelen van je controller kan sturen bij sommige games. Als deze bij jou aanstaat zou dat de oorzaak kunnen zijn van de afwijking van je motor. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk mag je dat vragen, SIXAXIS is de naam van de bewegingssensor in je DualShock 4 controller van je Playstation 4 waarmee je doormiddel van het kantelen van je controller kan sturen bij sommige games. Als deze bij jou aanstaat zou dat de oorzaak kunnen zijn van de afwijking van je motor. smile3.gif

ohh koe ik zal er naar kijken dank je wel!

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou best SIXAXIS kunnen zijn, ik heb dezelfde problemen gehad toen ik Grand Theft Auto V overnieuw ging spelen en na het veranderen van enkele instellingen kon ik gewoon weer het spel normaal spelen. Hopelijk is dat ook zo het geval bij jou. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou best SIXAXIS kunnen zijn, ik heb dezelfde problemen gehad toen ik Grand Theft Auto V overnieuw ging spelen en na het veranderen van enkele instellingen kon ik gewoon weer het spel normaal spelen. Hopelijk is dat ook zo het geval bij jou. smile3.gif

dank je

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...