Jump to content

Entity xf


Woltergraaf2001

Recommended Posts

Hoi iedereen ik ben hier nieuw.

En ik heb een vraag aan jullie over de entity xf.

Ik speel sinds kort gta 5 en ben zelf een auto liefhebben met fafourite auto een koeningsegg (entity xf)

Nou is mijn vraag aan jullie: heeft deze auto ook een bepaalde spawn plaats net zoals de adder.

En waarom staat de entity xf niet meer op die site van legendarymotorsport.

Mvg Wolter graaf

>>> Door Tommie59: Topic verplaatst naar V: General<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi tommy

Bedankt voor het antwoord maar nee helemaal onderaan zijn er best veel auto's weg ik zal morgen even een foto sturen hier.

En dan nog iets ik zit met storrymode op 35,9% maar ik kan nu geen enkele missie meer vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je misschien de laatste 5 missies in dat lijstje? Die missie is namelijk een Strangers & Freaks en geen verhaalmissie.

Heb je toevallig net op een prikbord een keuze gemaakt tussen 2 aanpakken voor een heist? Dan kan het zijn dat je een vluchtauto ergens in de buurt van het doel moet neerzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi tommy ik weet het niet zeker maar als het zo gaat.

Ik zal morgen ff kijken en ik weet het niet zeker maar het zou kunnen dat mijn laatste missie dat met het laten zinken van dat schip is.

Nogmaals morgen zal ik ff kijken voor de missies en de auto.

Mijn laatste missie was the merryweather Heist

En de auto staat niet in de website

Ik denk dat het gaat lukken ik moest Michael bellen

En ik zie filmpjes op YouTube over hoe mensen die entity xf kunnen krijgen.

En dat doen ze via die missie van ene devlin ofzo.

Dan pakken ze de auto naar de een rijd hem kapot en left de missie en de ander haalt hem na de missie op bij vechil impound op kan dat werken of is het een glitch

>>> Door Tommie59: Berichten samengevoegd. Als je iets wilt toevoegen aan je bericht kan je onderin je bericht de 'Bewerken' knop gebruiken<<<

Link to comment
Delen op andere websites

En ik zie filmpjes op YouTube over hoe mensen die entity xf kunnen krijgen.

En dat doen ze via die missie van ene devlin ofzo.

Dan pakken ze de auto naar de een rijd hem kapot en left de missie en de ander haalt hem na de missie op bij vechil impound op kan dat werken of is het een glitch

Ik ken die manier niet, dus dat zou ik niet weten.

Misschien dat de Entity XF later in het verhaal op Legendary Motorsport verschijnt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was me gister gelukt op die marnier maar toen ik in het echte leven naar huis ging en de Ps4 opstarte kwam veilige modus en klikte ik op herstarten en toen moest ik helemaal vanaf het begin beginnen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...