Jump to content

Geband voor niks


EC_LightningZ

Recommended Posts

Hallo, ik ben zojuist permanent geband van gta v online voor geen reden en heb geprobeerd op de rockstar site een ticket naar de support te sturen waar ik vervolgens een automatische reactie op krijg dat de bans niet verandert worden en ik vroeg me af of er een manier is om in contact te komen met rockstar?

 

-Jarmo AKA EC_LightningZ

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist, PrioX zei:

Welkom op het forum Jarmo! :)

 

Op welk platform speel je? En is er toevallig geen meldingsscherm te zien wanneer je online probeert te gaan waar de reden van de ban staat? 

Ik speel op PC en er staat geen reden bij er staat alleen dat ik permanent geband ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf geen PC versie dus ik heb hier niet zoveel verstand van. Heb je toevallig mods geïnstalleerd voor de Story Mode? Ik geloof namelijk dat wanneer er Story Mode mods aanstaan en je vervolgens online gaat, het automatisch beveiligingssysteem de mods detecteert waardoor je verbannen wordt. Het systeem denkt namelijk dat je de mods in GTA Online gebruikt. 

Link to comment
Delen op andere websites

12 minuten geleden, PrioX zei:

Ik heb zelf geen PC versie dus ik heb hier niet zoveel verstand van. Heb je toevallig mods geïnstalleerd voor de Story Mode? Ik geloof namelijk dat wanneer er Story Mode mods aanstaan en je vervolgens online gaat, het automatisch beveiligingssysteem de mods detecteert waardoor je verbannen wordt. Het systeem denkt namelijk dat je de mods in GTA Online gebruikt. 

Ik was eerder al geband voor modden maar vervolgens heb ik alle mods verwijdert en de game opnieuw geinstalleerd en nu was ik net een paar dagen geunbanned en nou werd ik dus daarnet ineens permanent gebanned.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel vreemd dat Rockstar Games je zomaar heeft verbannen, toen ik de titel las dacht ik er wel meteen aan dat mensen die mods gebruiken voor de story line vrijwel meteen worden verbannen als ze die per ongeluk erin laten zitten wanneer hun online gaan. Er is trouwens een manier om in contact te komen met Rockstar Games, je kan een ticket invullen en sturen naar hun via Rockstar Support maar ga er dan maar vanuit dat je vrij laat een reactie terug gaat krijgen. En ik denk niet dat Rockstar Games zomaar mensen weer ontbannen. Dus je kan het wel proberen, maar heb er geen hoge verwachtingen van. 

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je zeker dat alle mod bestanden uit de mappen zijn verwijderd? Ik lees hier namelijk dat er mods zijn die belangrijke bestanden kunnen overschrijven. Als je dan geen back-up hebt kan je deze waarschijnlijk niet meer terugzetten. 

 

Verder lees ik op de support site van Rockstar dat bans niet gereset worden. Ik ben bang dat je niet meer online kan spelen met de kopie die je nu hebt.  Zoals Asphyxiated hierboven zegt kan je proberen om nog een ticket aan te maken om te kijken of je iets kunt regelen. Maar er worden dagelijks honderden van dit soort tickets aangemaakt en ik schat de verwachtingen niet hoog in. ;) 

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Asphyxiated zei:

Het is wel vreemd dat Rockstar Games je zomaar heeft verbannen, toen ik de titel las dacht ik er wel meteen aan dat mensen die mods gebruiken voor de story line vrijwel meteen worden verbannen als ze die per ongeluk erin laten zitten wanneer hun online gaan. Er is trouwens een manier om in contact te komen met Rockstar Games, je kan een ticket invullen en sturen naar hun via Rockstar Support maar ga er dan maar vanuit dat je vrij laat een reactie terug gaat krijgen. En ik denk niet dat Rockstar Games zomaar mensen weer ontbannen. Dus je kan het wel proberen, maar heb er geen hoge verwachtingen van. 

Ik weet dat je een ticket kan sturen. maar dan krijg ik gelijk een automatisch bericht terug over de ban policy en dat de bans vast staan en de ticket word gelijk gecloset en ik kan het ook niet meer open zetten, dus ik heb maar geprobeerd via twitter een dm te sturen naar de support. Nu maar afwachten en hopen dat ze me verder helpen. (Ik verwacht er zelf ook niet te veel van maar in het begin werkte de customer support veel beter bij rockstar maar sinds die nieuwe anti cheat shit werkt het echt voor geen meter meer)

Bewerkt: door EC_LightningZ
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...