Jump to content
PrioX

Character Transfer stopt, en nieuwe updates zijn onderweg voor GTA Online!


medium.af09f5c648a5fb1c1aa31890a15f8bbab

 

Character Transfer nog eventjes mogelijk
Rockstar Games heeft vandaag aangekondigd de Character Transfer-optie in GTA Online offline te halen. Deze optie zorgt ervoor dat spelers van de last-gen consoles (Playstation 3 en Xbox 360) hun GTA Online karakter en progressie kunnen overzetten naar een nieuwer platform (Playstation 4, Xbox One of PC). Spelers kunnen tot 6 maart 2017 gebruik maken van deze optie. Daarna is het niet meer mogelijk en zal je een nieuw karakter moeten aanmaken mocht je van platform overstappen. 

 

Nieuwe updates zijn onderweg
Rockstar bedankt haar fans voor een geweldig 2016. Op de Xbox One, Playstation 4 en PC zijn er in december 11 miljoen CEO organisaties gestart, 13 miljoen Stunt Races gespeeld, 11 miljoen Juggernaut matches gespeeld, 24 miljoen nieuwe motorclubs opgericht, en 10 biljoen voertuigmodificaties aangebracht. Rockstar Games zal in 2017 niet stil blijven zitten. Naast dat we natuurlijk vol smart op Red Dead Redemption 2 aan het wachten zijn die eind dit jaar (hoort) uit te komen (...het blijft Rockstar :clown:), kunnen we ook weer nieuwe GTA Online updates verwachten. Meer informatie over de nieuwe updates geeft Rockstar later. 

 

Wat voor soort update hoop jij nog te zien in GTA Online? Laat het ons weten! :) 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

11 uur geleden, DDT Dorus zei:

eindelijk de kans, nu de last gen verbinding vervalt, op een eventuele map uitbreiding?

er is nooit gezegd dat de verbinding van de ps3 en xbox 360 verdwijnen.  ze spreken alleen over dat ze de character transfer eraf halen.  kan ik ook wel begrijpen  nu het op de ps3 en xbonx 360 vol zit met hackers enzo.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockstar haalt de Character Transfer offline. 

Ik ben blij dat ik al een aantal maanden geleden ben over gestapt van de PS3 naar de PS4.

En dat met een leuke som geld mede gekregen door Moneydrops.

Het lijkt me dan ook dat Rockstar daarom de character transfer van de old-gen naar de new-gen stopt.

 

Maar als je al een character op de old-gen hebt, met vele bezittingen, dus met waarde van miljoenen dollars,

ga maar eens weer bij level 1 beginnen op de new-gen. Dan moet je weer heel wat uren gamen.

 

Misschien wil Rockstar wel wat meer Shark cards verkopen.

De laatste tijd wordt hier geregeld reclame van gemaakt tijdens de laadschermen. Voorheen nooit.

 

Nieuwe updates zijn onderweg

Ik ben zeer benieuwd wat voor DLC's er gaan komen.

Op internet las ik diverse geruchten over het groter maken van de map.

GTA Online los koppelen van de Story mode.

En waarom niet? De map is nu hetzelfde als die van GTA V, maar het heet GTA Online.

Geen GTA V Online.

 

Zoiets als de map van GTA San Andreas zou toch geweldig zijn?

Een aantal steden verbonden met elkaar met grote bruggen.

Dan hebben we ook nog eens iets aan een boot.

Maar het wordt dan wel heel lang rijden.

Gelukkig hebben we het vliegtuig en de helikopter.

 

Het lijkt me niet dat Rockstar gaat stoppen met de DLC's.

GTA Online is immers een goede inkomstenbron voor Rockstar.

En er spelen dagelijks vele miljoenen mensen GTA Online.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

4 uur geleden, RyanDanah zei:

Rockstar haalt de Character Transfer offline. 

Ik ben blij dat ik al een aantal maanden geleden ben over gestapt van de PS3 naar de PS4.

En dat met een leuke som geld mede gekregen door Moneydrops.

Het lijkt me dan ook dat Rockstar daarom de character transfer van de old-gen naar de new-gen stopt.

 

Maar als je al een character op de old-gen hebt, met vele bezittingen, dus met waarde van miljoenen dollars,

ga maar eens weer bij level 1 beginnen op de new-gen. Dan moet je weer heel wat uren gamen.

 

Misschien wil Rockstar wel wat meer Shark cards verkopen.

De laatste tijd wordt hier geregeld reclame van gemaakt tijdens de laadschermen. Voorheen nooit.

 

Nieuwe updates zijn onderweg

Ik ben zeer benieuwd wat voor DLC's er gaan komen.

Op internet las ik diverse geruchten over het groter maken van de map.

GTA Online los koppelen van de Story mode.

En waarom niet? De map is nu hetzelfde als die van GTA V, maar het heet GTA Online.

Geen GTA V Online.

 

Zoiets als de map van GTA San Andreas zou toch geweldig zijn?

Een aantal steden verbonden met elkaar met grote bruggen.

Dan hebben we ook nog eens iets aan een boot.

Maar het wordt dan wel heel lang rijden.

Gelukkig hebben we het vliegtuig en de helikopter.

 

Het lijkt me niet dat Rockstar gaat stoppen met de DLC's.

GTA Online is immers een goede inkomstenbron voor Rockstar.

En er spelen dagelijks vele miljoenen mensen GTA Online.

Waar halen jullie die informatie van uitbreiding map? Ik heb het nog eens gehoord maar vind nergens iets. Tenzij bij veel you-tuber's die fake verkondigingen doen om kijkers. Zou wel mooi zijn een compleet nieuwe map in verschillende delen (via brug) en nog grotere stad maar ook meer gebouwen waar je in kan en huizen die je kan kopen of loodsen voor je auto's maar dan niet zoals nu die mooie cleane vloer :) meer een garageloods zoals bij de import/export, met vuile vloer, maar waar je binnenin ook met de wagen kan rijden om die bv te verplaatsen, zonder uit de garage te komen. Mooie villa's die je kan kopen/verkopen via marktwaarde stijging, enz .... Rockstar kan veel doen nog.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Even met een zoekmachine zoeken met "gta map extension"

 

Ik vond net onder andere een map door iemand gemaakt om te zien hoe dat er ongeveer uit zou kunnen zien.

http://www.idigitaltimes.com/gta-5-news-all-gta-cities-included-one-map-465027
gta-map

Linksonder is de map van GTA V.

Linksboven is de map van GTA San Andreas. 

Rechtsboven is de map van GTA IV.

Rechtsonder is de map van Vice City te vinden.

 

Gezien je weet hoe groot de map van GTA V en GTA San Andreas zijn zal het een gigantische map zijn.

Met vele minuten vliegen van de ene naar de andere stad.

Misschien dat Rockstar dan ook nog een snellere jet dan de Hydra en Laser kunnen maken?

Met twee motoren. Of een Blackbird SR-71. Vliegen met Mach 3,4.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

9 uur geleden, RyanDanah zei:

Even met een zoekmachine zoeken met "gta map extension"

 

Ik vond net onder andere een map door iemand gemaakt om te zien hoe dat er ongeveer uit zou kunnen zien.

http://www.idigitaltimes.com/gta-5-news-all-gta-cities-included-one-map-465027
gta-map

Linksonder is de map van GTA V.

Linksboven is de map van GTA San Andreas. 

Rechtsboven is de map van GTA IV.

Rechtsonder is de map van Vice City te vinden.

 

Gezien je weet hoe groot de map van GTA V en GTA San Andreas zijn zal het een gigantische map zijn.

Met vele minuten vliegen van de ene naar de andere stad.

Misschien dat Rockstar dan ook nog een snellere jet dan de Hydra en Laser kunnen maken?

Met twee motoren. Of een Blackbird SR-71. Vliegen met Mach 3,4.

"hoe dat er ongeveer uit zou kunnen zien" ... wel dit bedoel ik nu net, dit is gemaakt door iemand die dit graag zou zien gebeuren. Wat dus niet hetzelfde is als "het komt van Rockstar zelf". Op you-tube zie ik veel mensen die iets zelf hebben gemaakt via een mod ofzo GTA4 samengevoegd met GTA5 of Liberty City met de wagens van GTA 5, maar daarom is het ook niet zo :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Even over dat overzetten van PS3 naar PS4.

 

Ik heb zelf een PS4 en heb mijn character overgezet aar de PS4.

 

Kan ik een vriend als extra gebruiker hier opzetten? En kan hij dan ook gebruik maken van die transfer?

Heeft hij dan zelf een PS-Plus abonnement nodig? En ook een eigen DVD met GTA? En kan hij dan later als hij zelf een PS4 console heeft gekocht gebruik maken van zijn character op zijn PS4 account?

 

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Welkom op het forum! Je kan inderdaad zijn account op de PS4 zetten, dit doe je door een nieuw PS4 of ander bestaand account te gebruiken en daar in te loggen met de juiste social club gegevens van hem. Dat plus abbonement heeft hij niet nodig voor zover ik weet. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

IK begrijp dat je moet instellen dat je de hoofdgebruiker bent van die console.

 

Kan je dus een ander account inloggen en die als pimair account instellen. Maar kan je straffeloos switchen tussen die accounts en ze om de beurt dus instellen als primaire gebruiker? 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Volgens mij is er niet iets als "primair account", maar wel het koppelen van een primair systeem (PS4) aan een account. En dat zou geen probleem moeten geven, je kan de ps4 instellen als primair systeem voor twee accounts tegelijkertijd. Ik heb het net even uitgetest :)

 

Maar goed, los daarvan: Ik geloof dat dat niks zou moeten uitmaken. Je kan probleemloos een gebruiker aanmaken op je PS4, inloggen met dat account van je vriend, GTA:V opstarten en de character transfer uitvoeren.

 

Op 2/26/2017 om 23:01, Bassieboy35 zei:

... dit doe je door een nieuw PS4 of ander bestaand account te gebruiken en daar in te loggen met de juiste social club gegevens van hem. Dat plus abbonement heeft hij niet nodig voor zover ik weet. 

Dat is helaas niet waar en ik heb het mogen ervaren :-(  Het PS3-account dat gebruikt is voor die karakter op Online, MOET ook gebruikt worden op de PS4. En natuurlijk, dat account moet ook gelinkt zijn aan R* Social Club.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...