Jump to content

HITMAN contest [PS4]


Platypus

Recommended Posts

Hoi allen,

 

Als grote Hitman fan heb ik het idee om een contest te organiseren. En aangezien de game sinds dinsdag op disc verkrijgbaar is, lijkt het me het ideale moment.

 

Hoe gaat het in zijn werk?

Vanaf zondag 12 februari post ik elke zondag een contract dat ik zelf gemaakt heb. Elke contract zal in een andere locatie plaatsvinden (week 1 in Parijs, week 2 in Sapienza,...). Aangezien de game 6 verhaalmissies heeft, zullen er dus in totaal 6 contracts zijn gedurende 6 weken. De bedoeling is dat jullie elke contract op zo'n goed mogelijke manier voltooien (een zo hoog mogelijke score dus). Jullie nemen dan een screenshot van jullie score en posten die hier in dit topic, ten laatste op de zaterdag die daarop volgt om 23:59. De persoon die dan de hoogste score heeft, krijgt 3 punten. De persoon met de tweede hoogste score krijgt 1 punt. De rest krijgt niks. Wie aan het eind van de contest de meeste punten heeft, is de winnaar en mag zichzelf de beste Silent Assassin van GTAForum noemen.

 

Hoe neem ik deel?

Als je interesse hebt in deze contest en wilt deelnemen, volstaat het om een screenshot te plaatsen in dit topic. Inschrijven is niet verplicht, maar wel handig. Zo heb ik een goed overzicht van alle deelnemers. Het is ook niet erg als je een week niet kunt.

 

Wat heb ik nodig?

Om aan de contest te kunnen deelnemen, heb je volgende dingen nodig:

  • Een PlayStation 4 console
  • Een internetverbinding.
  • Een exemplaar van de game HITMAN (digitaal of op disc) met alle episodes behalve de 'Bonus Episode'.

 

Opmerkingen:

  • Aangezien de contest pas op 12 februari begint, hebben jullie nog tijd genoeg om jullie voor te bereiden. Zo heb je nog te kans om de levels beter te leren kennen of om alle wapens en andere tools vrij te spelen (als je dat nog niet gedaan hebt). Hoe meer tools en items je tot je beschikking hebt, hoe vlotter de contracts zullen gaan.
  • Je mag elk contract zo vaak spelen als je wilt, zolang je maar een screenshot plaatst ten laatste op zaterdag 23:59. Het is echter wel de bedoeling dat je maar ÉÉN screenshot plaatst. Eens je een screenshot in dit topic geplaatst hebt, is dat je definitieve score.
  • Ikzelf neem niet deel aan de contest, aangezien ik de contracts zelf maak.
  • De januari update heeft een ingame timer toegevoegd, zodat je kunt zien hoelang je al bezig bent met het contract. Dit kan nuttig zijn als je een bepaalde tijd wilt verbeteren.

 

Als er nog vragen of opmerkingen zijn, post je ze maar in dit topic. ;)

 

 

Deelnemer Punten
Danger_dog_guy_7  
KaiSkillzz  
MovieGamer  
Votair  

 

Bewerkt: door Platypus
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hier is het eerste contract. Jullie kunnen het vinden aan de hand van het Contract ID onderaan. Jullie hebben tot zaterdag 18 februari 23:59 de tijd om een screenshot te plaatsen van jullie score. Veel succes!

C4aqxETW8AAppuy.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even een belangrijke opmerking en een tip:

  • Je mag een contract zo veel spelen als je wilt, maar het is de bedoeling dat je maar ÉÉN screenshot plaatst. Eens je een screenshot in dit topic geplaatst hebt, is dat je definitieve score.
  • De januari update heeft een ingame timer toegevoegd, zodat je kunt zien hoelang je al bezig bent met het contract. Dit kan nuttig zijn als je een bepaalde tijd wilt verbeteren.
Link to comment
Delen op andere websites

Op aanvraag zal ik de eerste ronde met een week verlengen, d.w.z. tot zaterdag 25 februari 23:59. Ook zal ik de komende contracts een stuk makkelijker maken, zodat ook de mensen die de game minder onder de knie hebben meer kans hebben om te winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

10 minuten geleden, Platypus zei:

Op aanvraag zal ik de eerste ronde met een week verlengen, d.w.z. tot zaterdag 25 februari 23:59. Ook zal ik de komende contracts een stuk makkelijker maken, zodat ook de mensen die de game minder onder de knie hebben meer kans hebben om te winnen.

Aardig van je.
Ik zal er morgenmiddag gelijk mee starten bij thuiskomst. ;)

Btw, nogmaals mijn excuses dat ik het contract niet eerder heb gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...