Jump to content

Time Trial : Storm drain


Racingman

Recommended Posts

Hallo, samen met nog enkele andere vrienden proberen we de time trial: Storm drain te doen. Op you-tube lijkt het zo simpel met een Bati 801RR maar zoals bij elke time trial kom je nooit aan de tijd. Hierbij moet je 0:38 halen en ik haal maximum vol plankgas heel de tijd amper 0:42 hoogst ! Weet iemand andere oplossing ? De Osiris ?

Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik je een custom Bati? Als je body armor hebt van level 4 probeer die eraf te halen. Hoor wel eens mensen zeggen dat als je armor heb op je auto dat je dan zwaarder bent. Misschien ga je dan sneller? 

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, GTAKevin023 zei:

Gebruik je een custom Bati? Als je body armor hebt van level 4 probeer die eraf te halen. Hoor wel eens mensen zeggen dat als je armor heb op je auto dat je dan zwaarder bent. Misschien ga je dan sneller? 

Heb de Bati 801RR met Stronzo logo op en heb dan geprobeerd met turbo (25.000$) en nog niets. Zelfs met Zentorno, Vacca, Jester, Infernus, ...... Ik denk dat 99% van die time trials niet te doen zijn. Vol plankgas in bochten en afsnijden, ik kan aardig wat racen, in echt (karting) en op PS :) toch ....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond deze time trial juist best makkelijk, geen verkeer en lekker kort.

Als je bati volledige getuned is en je wheelies doet moet je het binnen 5 keer wel kunnen halen denk ik.

 

Weet iemand trouwens of je ze kan blijven doen en steeds 50k krijgen of word de prijs voor het voltooien van de time trial minder als je hem al een keer gedaan hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

16 uur geleden, Matthias1999 zei:

Ik vond deze time trial juist best makkelijk, geen verkeer en lekker kort.

Als je bati volledige getuned is en je wheelies doet moet je het binnen 5 keer wel kunnen halen denk ik.

 

Weet iemand trouwens of je ze kan blijven doen en steeds 50k krijgen of word de prijs voor het voltooien van de time trial minder als je hem al een keer gedaan hebt?

Ik heb op you tube gezien dat je maar 1x die 50k krijgt en de rest ook 1000 zoals bij verlies.

Link to comment
Delen op andere websites

18 uur geleden, Matthias1999 zei:

Ik vond deze time trial juist best makkelijk, geen verkeer en lekker kort.

Als je bati volledige getuned is en je wheelies doet moet je het binnen 5 keer wel kunnen halen denk ik.

 

Weet iemand trouwens of je ze kan blijven doen en steeds 50k krijgen of word de prijs voor het voltooien van de time trial minder als je hem al een keer gedaan hebt?

Heb de Bati  terug gekocht en upgrade gedaan (turbo en acceleration enzo) en dus alles in totaal zo 49000$ uitgegeven aan upgrades en daarna 10x geprobeerd en steeds nooit onder de 0:42 !!! Is onmogelijk ! Gebruik de ideale lijn, afsnijdingen, wheelies, alles, ... niets. Heb zelfs al gehoord van mensen die beweren continu wheelie te doen en dit is gelogen want wheelie in bochten kan niemand, zelfs superman niet. Ik denk dat die time trials zo gemanipuleerd zijn dat mensen er hun geld aan geven en op focussen en nooit realistisch is.

Bewerkt: door Racingman
Link to comment
Delen op andere websites

11 minuten geleden, Matthias1999 zei:

Heb hem net toch echt in twee keer gehaald met een bati met volledige upgrades en zoveel mogelijk wheelies.

welke zijn dan de exacte updates? Want ik zit maar geld te vergooien aan updates dan?

Link to comment
Delen op andere websites

12 uur geleden, Matthias1999 zei:

Engine, transmission en turbo allemaal maximaal upgraden.

ok bedankt :) had de engine niet gedaan. Na 8x proberen is het me eindelijk gelukt 0:37.800 ofzo :) was me toch zweten

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...