Jump to content

PSN account


briangentenaar

Recommended Posts

Helden! 

Even een vraagje. Op mijn ps3 heb ik gta 5 gespeeld op mn oude PSN account. Is het mogelijk de gegevens naar mijn nieuwe PSN account over te plaatsen ? Als ik namelijk wil inloggen met mijn oude PSN, staat er dat het niet mogelijk is om in te loggen met het account van een andere speler. 

 

Bij transfer character staat dat er geen andere is gevonden, omdat ik natuurlijk nu op een ander PSN adres speel. Hopelijk hebben jullie een oplossing.

Link to comment
Delen op andere websites

Gegroet :cya:
Ik weet 100% zeker dar R* geen character transfer zal doen tussen 2 verschillende PSN accounts. De enige hoop die je hebt, is dus om toegang te krijgen tot je oude PSN account.

5 uur geleden, briangentenaar zei:

Als ik namelijk wil inloggen met mijn oude PSN, staat er dat het niet mogelijk is om in te loggen met het account van een andere speler.

Wat staat er precies? Want dat is wel belangrijk. Als je nog gewoon je wachtwoord en je e-mailadres van je oude PSN-account weet, moet je normaliter gewoon in kunnen loggen. Anders gaat er iets mis vanaf Playstations kant.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...