Jump to content

Mental State


HeritageSkull

Recommended Posts

Goedemiddag ,

 

Mijn mental state is 0 en krijg elke keer bericht dat ik moet oppassen...Is het nu de bedoeling om een hoge mental state te hebben of is een lage mental state beter ?

Als een hoge mental state beter is hoe krijg ik hem weer omhoog ?

 

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum :cya:

Een mental state van 0% is juist perfect. Waarschijnlijk is de waarschuwing die je krijgt gewoon de standaard notificatie nadat je iets "slechts" doet, zoals het 1of 2x killen van iemand in de lobby. De waarschuwing verteld je dat je bij herhaaldelijk uitvoeren van deze dingen, je mental state omhoog zal gaan. Dus voor nu, niks aan de hand. Vooral houden zo. Online community zit al vol met "maniacs" en "psychopaths", de laatste 2 levels van mental state. 

 

:cya:

 

Link to comment
Delen op andere websites

Je Mental State gaat omhoog als je, zoals Franky hierboven al heeft gezegd, NPC's of spelers omlegd. Als je spelers omlegd die wit van kleur zijn (Mental State 0%) dan gaat je Mental State met grote stappen omhoog, terwijl als je rode spelers (Hoge Mental State, niet te verwarren met een Bounty die een doodshoofd in hun blip hebben) omlegd dan gaat je Mental State met kleine stapjes of zelfs helemaal niet omhoog. Ook krijg je afhankelijk van de Mental State van de speler een RP bonus voor het doden van die speler. Je Mental State gaat ook omhoog als je voertuigen opblaast. Je kan je Mental State laten zakken door Jobs te doen of niemand neer te schieten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...