Jump to content

PC of PS4


Racingman

Recommended Posts

Hallo ik heb een vraagje ivm mijn GTA spel. Tot heden heb ik steeds PS4 gespeeld maar iets zegt mij dat GTA beter is op PC? Als ik zie de mogelijkheid om wagens te pimpen en livery aandoen via legale mods, de mooiere kleuren misschien? Ook denk ik dat PC goedkoper is dan PS4 games om te kopen? Maar mijn vraag is: welke sterkte van PC heb je nodig? Gaat die niet haperen of je UPC sterk de hoogte ingaan en vastlopen? Heb je niet veel kans op hackers?

Ik heb momenteel een laptop van Acer Intel Core i5 4210U CPU 1.70GHz 2.40 GHz 8GB Ram 64 bits besturingssysteem x64 processor  :) even mijn eigenschappen bijgehaald want ken niet veel van PC?

 

Dank je :)

Bewerkt: door Racingman
Link to comment
Delen op andere websites

PC games zijn doorgaans iets goedkoper omdat de ontwikkelaar geen royalties (doorgaans zo'n zeven dollar per kopie) moet betalen aan de console producent. Met die laptop zal het waarschijnlijk maar moeilijk lukken. "Ultrabook" processoren (aangegeven door de letter U) zijn niet ontworpen om te gamen en zijn véél minder krachtig dan hun desktop tegenhangers. Ik zie geen informatie over de grafische chip. Kan je die nog even plaatsen (Windowstoets + R > dxdiag > tab Beeldscherm)?

 

Er zijn relatief veel modders en hackers omdat het nu eenmaal makkelijker is om bestanden aan te passen op de PC, maar dat probleem verwijt ik volledig aan Rockstar Games. Een client-server model (in plaats van het huidige peer-to-peer model) zou het véél en véél moeilijker hebben gemaakt voor modders en hackers omdat alles langs de server passeert die de data kan controleren.

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, Big Boss zei:

PC games zijn doorgaans iets goedkoper omdat de ontwikkelaar geen royalties (doorgaans zo'n zeven dollar per kopie) moet betalen aan de console producent. Met die laptop zal het waarschijnlijk maar moeilijk lukken. "Ultrabook" processoren (aangegeven door de letter U) zijn niet ontworpen om te gamen en zijn véél minder krachtig dan hun desktop tegenhangers. Ik zie geen informatie over de grafische chip. Kan je die nog even plaatsen (Windowstoets + R > dxdiag > tab Beeldscherm)?

 

Er zijn relatief veel modders en hackers omdat het nu eenmaal makkelijker is om bestanden aan te passen op de PC, maar dat probleem verwijt ik volledig aan Rockstar Games. Een client-server model (in plaats van het huidige peer-to-peer model) zou het véél en véél moeilijker hebben gemaakt voor modders en hackers omdat alles langs de server passeert die de data kan controleren.

Grafische chip is een Intel Graphics Family. Totaal geheugen: 2160MB. Weergavemodus: 1600x900 (32bit) 60Hz. Beeldscherm: Generic PnP monitor. Stuurprogramma: Igdumdim64.dll igd10iumd64.dll  voor zover ik kan zien :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Heb op die speciale link van systeem eisen wiki GTA gezien en mijn pc is straffer dan wat men eist en toch zei Big Boss dat het met mijn laptop wellicht maar moeilijk zal lukken? :) Raar want die heeft meer capaciteit dan vereiste staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Sowieso is je processor niet sterk genoeg, die is 1.70 GHz terwijl er minimaal om 2.40 word gevraagd.

Die 2160 MB zou ik ook met een korreltje zout nemen, want bij mij staat er bijna 3 GB terwijl mijn videokaart toch echt maar 1 GB heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Weet nu nog niet of het de moeite waard is om mijn PS4 weg te doen en een game pc te kopen? Ik ben het zo beu dat al die racegames enzo enkel te veranderen zijn via pc en niet via PS4. Ik wil niet vals spelen, maar sommige dingen kunnen via een mod gewijzigd worden bij pc game en niet bij ps4, ook racegames zoals F1 2016 kan je via mod hetzelfde spel houden en de grid wijzigen in 2017 versie. Dit gaat niet bij een PS4 he. Ik ken niet veel van die mods, maar wijzigen van namen en eigen circuitkalender maken kan je enkel via pc game?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...