Jump to content

[PS4 | FIFA 17] CL-Toernooi - Hoofdtopic


aron24

Recommended Posts

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LionOfHolland

    18

  • JasonStatham

    14

  • Votair

    11

  • aron24

    8

category_888.jpg

 

 

De Finale

Jahoor, de conclusie van het toernooi. De grote wedstrijd waar het allemaal omdraait.

De match tussen de twee ploegen die gaan strijden voor eeuwige glorie.

 

A. Madrid - FC Barcelona

(@Votair- @LionOfHolland)

 

De piraten uit Madrid nemen het op tegen de shooiers uit Catalonië.

1 wedstrijd, 1 doel, 1 winnaar, 1 beker met grote ooren

 

Zoals dat gaat in de CL, zal een enkele wedstrijd de doorslag geven. Zoals dat niet gaat in de CL, zal er bij een gelijkspel opnieuw gespeeld moeten worden.

 

Ik wens beide heren veel succes toe!

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

De piraten uit Madrid nemen het op tegen de shooiers uit Catalonië.

Wat is dit nou weer voor onzin? Waar wordt de wedstrijd gespeeld btw? Vicente Calderon of neutraal terrein?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop het, maar ik weet eigenlijk niet of het in te stellen is. Wembley is wel een mooie locatie. Weet Votair het misschien?

 

6 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

 

Dat is het witte hart van de merengue die spreekt :7

 

Ah vandaar. Die merengue is een beetje over datum btw, het stinkt een beetje

 

Link to comment
Delen op andere websites

31 minuten geleden, LionOfHolland zei:

Ah vandaar. Die merengue is een beetje over datum btw, het stinkt een beetje

 

Pas op, het zou jammer zijn in zo'n laat stadium nog een diskwalificatie te ontvangen 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

A. Madrid - FC Barcelona 1-0

 

Wat een wedstrijd! @LionOfHolland had de absolute overmacht deze pot en kreeg aan het begin een penalty. Die ging helaas mis. Nog voor rust schoot Tiago een heerlijke goal in de linkerkruis binnen waardoor ik op voorsprong kwam. Toen kwam de tegenstoot, er werd steeds meer druk opgevoerd en ik werd uiteindelijk ook bijna afgestraft. Suarez 1 op 1 op Oblak en mist 'm. Messi schoot richting de kruising maar een mooie redding van Oblak hield het tegen. Al met al was het een pot met veel geluk. 

Link to comment
Delen op andere websites

Tiago op rechtsbuiten met een uithaal van buiten de 16 in de kruising. Ik kreeg de bal er maar niet in. Penalty niet. 1 op 1 kans in de 85e minuut ging vlak langs de paal. Oblak die een perfect schot met ongelofelijk veel curve van Messi uit de kruising plukt. :muur:

 

zucht...

 

Maar je hebt gewonnen Votair, en ik niet. Gefeliciteerd!

Ik had gehoopt me nu eindelijk in het rijtje Teka en Kai te voegen, de enigen die mij tot nu wisten uit te schakelen. Hopelijk win ik het volgende toernooi. Word zo langzamerhand een eeuwige 2e :-(

 

Ik schrijf me bij deze in voor het volgende toernooi. Wat wordt het? Eredivisie? Copa America? 4.5 sterren? 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Votair! Je weet het; als je mij weet uit te schakelen kan je niet anders dan het toernooi winnen..... ;)

 

Als ik het zo hoor is het de tweede keer dat je op basis van spel onterecht verloren hebt in de finale, Lion. Maar je weet wat ze zeggen: Drie keer is scheepsrecht.

 

Organisatie, bedanjt voor het leuke en goed lopende toernooi! :)

 

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat weinig bij aanvang van dit toernooi Votair aan het eind de beker omhoog zouden zien tillen, maar na overtuigend co-organisator Aron uit te schakelen in de kwartfinale en op aardig imposante wijze ook regerend kampioen en waarschijnlijk favoriet Kai aan de kant te schuiven, verraste hij vriend en vijand en leek alles mogelijk. Zo ook het winnen van dit toernooi na een wat gelukkige finale tegen de gedoodverfde nummer 2 LionOfHolland, voor wie zeker nog kansen zat komen.

 

De felicitaties gaan uit naar Votair :klap:

 

Jullie horen gauw over een volgend toernooi en mocht daar weer reden toe zijn, leggen we misschien wel weer de keuze bij jullie wat het gaat worden. Wat betreft volgende toernooien; in het kader van een leaderboard welke dit weekend zal verschijnen in dit subforum:

@Votair - 5 punten

@LionOfHolland - 3 punten

@KaiSkillzz & @_Night-Men_ - 2 punten ieder

@aron24 & @FrankyFourFingers & @ItzFamous098 - 1 punt ieder

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...