Jump to content

Formule 1 & Max (2017)


_KoE_Mzungu

Recommended Posts

20 uur geleden, Dutchy3010 zei:

Vanavond weer een race. Hoop toch veel mooie inhaalacties van Max te zien nu hij 15 plaatsen naar achter moet. :Y 

Nou, je hebt gekregen waar je om vroeg hoor :7

 

Wat een race zeg. Erg jammer dat lul-de-behanger Gary Connely weer iets te zeuren had, partijdig volk als hij zouden niet mogen optreden als steward. Ook de incosistentie van de FIA is om te huilen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    11

  • Thundercover

    8

  • JasonStatham

    8

  • Sir_Ballas

    6

3 uur geleden, Sir_Ballas zei:

Nou, je hebt gekregen waar je om vroeg hoor :7

 

Wat een race zeg. Erg jammer dat lul-de-behanger Gary Connely weer iets te zeuren had, partijdig volk als hij zouden niet mogen optreden als steward. Ook de incosistentie van de FIA is om te huilen.

100% terechte penalty. Hij snijdt gewoon de bocht af en dat mag niet. Leg je daar gras neer, zou Verstappen er niet inhalen(zoals Hamilton al zei). Kan me echt aan ergeren dat mensen dat niet willen zien. Dat Verstappen hier boos over is, kan ik begrijpen, maar de rest moet dit kunnen relativeren. 

 

'Jan Lammers, Tom Coronel, Robert Doornbos, Olav Mol enzovoorts hebben allemaal een schitterend mooi oranje brilletje op. Net zoals de heren van Sky Sports een mooi Union Jack brilletje hebben. Hun mening moet je dus met een korreltje zout nemen'. Sir_Ballas 11 oktober 2017. De ironie ligt er natuurlijk dik bovenop.

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Vindt je echter ook niet dat alle andere coureurs die bochten hebben afgesneden ook een penalty zouden moeten krijgen? Daar doel ik vooral op. Ik zie zelf ook wel in dat die penalty terecht was. Echter, als we naar het verleden kijken is het altijd al Gary Connely geweest die de pik heeft op Verstappen. Om maar even Japan en Mexico 2016 te noemen als voorbeeld. En als zelfs grootheden als Niki Lauda, Arie Luyendijk en Mark Webber deze straf onterecht vinden, daar ook nog eens bovenopkomt dat Red Bull en Verstappen niet eens gehoord zijn over het incident, en Verstappen de enigste is die voor het overschrijden van track limits bestraft is, dan gaat er toch iets goed mis daar bij de FIA. 

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist, Sir_Ballas zei:

Vindt je echter ook niet dat alle andere coureurs die bochten hebben afgesneden ook een penalty zouden moeten krijgen? Daar doel ik vooral op. Ik zie zelf ook wel in dat die penalty terecht was. Echter, als we naar het verleden kijken is het altijd al Gary Connely geweest die de pik heeft op Verstappen. Om maar even Japan en Mexico 2016 te noemen als voorbeeld. En als zelfs grootheden als Niki Lauda, Arie Luyendijk en Mark Webber deze straf onterecht vinden, daar ook nog eens bovenopkomt dat Red Bull en Verstappen niet eens gehoord zijn over het incident, en Verstappen de enigste is die voor het overschrijden van track limits bestraft is, dan gaat er toch iets goed mis daar bij de FIA. 

Vind* Maar dat terzijde, Verstappen haalt er voordeel uit door iemand in te halen. De rest ging van de baan af, maar heeft er niemand er mee ingehaald. Andere situatie, andere straf dus. 

 

Wat ik veel ergerlijker vind, is dat Magnussen iedereen van de baan af kan rijden zonder enkele consequentie, maar daar hoor ik bijna niemand over. 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

7 uur geleden, aron24 zei:

... Verstappen haalt er voordeel uit door iemand in te halen. De rest ging van de baan af, maar heeft er niemand er mee ingehaald. Andere situatie, andere straf dus.

Vettel langs Hamilton?

Link to comment
Delen op andere websites

20 uur geleden, aron24 zei:

Was er al voorbij(was in de eerste bocht) en schoot door

Maar was wel noodzakelijk om in te halen, dus ook een overtreding. Had dus dezelfde straf moeten hebben als Verstappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tis wat hoor, dat je de hele tijd voorop rijdt en het enige wat je bezighoudt is de vraag of je auto niet uitvalt. Hij kreeg zelfs orders om wat vaart te minderen omdat ze bang waren dat hij het einde niet zou halen. Verder gewoon knap gereden, hij laat weer zien bij de top te horen. Als hij volgend jaar nou wat minder vaak de Wegenwacht nodig heeft, doet ie gewoon mee om het podium.

Link to comment
Delen op andere websites

9 uur geleden, Dutchy3010 zei:

Superieure race van Max. Vind formule 1 toch echt wel leuk geworden om te kijken. Beetje oo de achtergrond terwijl ik aan het rommelen ben. Maar alleen zolang ik voor Max kan juichen :puh: 

Dat wel, maar hij is ook niet echt onder druk gezet. De race in Mexico had een leuke start, maar echt spannend is het niet geweest. Max was weg - zoals Hamilton en Vettel dit jaar ook al een paar keer gedaan hebben- en daarachter zijn er ook te weinig leuke duels geweest. 

Link to comment
Delen op andere websites

11 uur geleden, aron24 zei:

Dat wel, maar hij is ook niet echt onder druk gezet. De race in Mexico had een leuke start, maar echt spannend is het niet geweest. Max was weg - zoals Hamilton en Vettel dit jaar ook al een paar keer gedaan hebben- en daarachter zijn er ook te weinig leuke duels geweest. 

Klopt. Maar had niet verwacht dat de auto van Max zo goed zou zijn. Maar ja, Bottas is gewoon een heel stuk minder dan een Hamilton, die had het Max ongetwijfeld een stuk moeilijker gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...
  • 3 maanden later...

Williams laat nieuwe livery voor F1-jaar 2019 zien

 

Normaal hoop je dat een wagen net zo snel is als dat hij eruit ziet, maar in het geval van Williams hoop ik dat hij sneller is dan dat hij eruit ziet. 

 

Tot en met vrijdag elke dag minstens één presentatie, met woensdag Red Bull. Het gaat weer beginnen, heerlijk! ^_^ 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...