Jump to content
Bassieboy35

De nieuwe Progen GP1 & het Special Vehicle Circuit komen dinsdag!


Vorige week werd aangekondigd dat het eraan zaten te komen en nu, een week later, weten we de release datum. Vanaf volgende week dinsdag kan je scheuren over het special vehicle circuit in een van de voertuigen die er speciaal tegen bestendig is. Met de Rocket Voltic kan je grote jumps maken, in de Blazer Aqua over het water racen en door de lucht zweven met de Ruiner 2000. Deze elementen zullen dan ook terug te vinden zijn in de race. 

 

large.rsz_special_vehicle.jpg.cca932a380

 

 

Daarnaast kan je vanaf volgende week dinsdag ook de Progen GP1 (hieronder afgebeeld) kopen. Een supercar die in de winkel van Legendary Motorsport staat.

 

large.rsz_progen_gp1.jpg.8f5857d513db811

 

 

Om je voor te bereiden op de grote aankopen zijn er nog extra kortingen bovenop de al lopende bonussen. Zo krijg je 25% korting op je kantoor (& garage), zijn de special vehicles in het warenhuis van Warstock Cash & Carry afgeprijsd en verdien je voor de special vehicle missions ook nog eens twee keer zoveel geld en RP. Als kers op de taart is het dit weekend extra aantrekkelijk om bodyguard of associate te zijn, want je verdient ook nog eens 100% salarisverhoging!

 

Bron: Rockstar Games Newswire 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Spoiler

 

Van mij mogen ze beter focussen op nieuwe map via bruggen zoals hier al ergens topic over was en nieuwe villa's (zoals Michael) die je kan kopen. GTA 6 waar blijft het? :) Ben in elk hoekje van de map al geweest

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het lijkt wel alsof men tegenwoordig de inspiratie gaat halen bij MTA. Toegegeven, het is feitelijk nog steeds hun intellectueel eigendom maar het is toch tekenend dat de modding community dan met betere ideeën komt dan Rockstar zelf.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op ‎13‎/‎03‎/‎2017 om 10:12, marwin98 zei:

Hoop echt nog een keer dat ze villa's in de game toevoegen. Ze waren natuurlijk al een keer gekomen met die huizen in de bergen , maar dat was echt om te janken zo droevig zijn die.

Inderdaad !!! Die stelthuizen, je kan niet naar buiten kijken uit het raam en wat mij persoonlijk ergert: je hebt een 10 car garage en aan de buitenkant zie je een garage net zo groot om 1 a 2 auto's in te krijgen :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

15 uur geleden, Racingman zei:

Inderdaad !!! Die stelthuizen, je kan niet naar buiten kijken uit het raam en wat mij persoonlijk ergert: je hebt een 10 car garage en aan de buitenkant zie je een garage net zo groot om 1 a 2 auto's in te krijgen :) 

Ja idd! en volgens mij kan je ook niet via je huis naar je garage, dat slaat echt nergens op

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

22 uur geleden, Racingman zei:

Inderdaad !!! Die stelthuizen, je kan niet naar buiten kijken uit het raam en wat mij persoonlijk ergert: je hebt een 10 car garage en aan de buitenkant zie je een garage net zo groot om 1 a 2 auto's in te krijgen :) 

 

Je kan bij stilt houses wel naar buiten kijken.



cZeO3T2qVE2c9Xv7jCLiYg_0_0.jpg

Bedoel je misschien de goedkopere losstaande huisjes?



medium-property-2.jpg

 

7 uur geleden, marwin98 zei:

Ja idd! en volgens mij kan je ook niet via je huis naar je garage, dat slaat echt nergens op

Bij stilt houses moet je inderdaad buitenom naar je garage, bij de goedkopere huisjes kan je binnendoor.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...