Jump to content

Wat stemt het GTAForum?


Dexist

Recommended Posts

2 uur geleden, Grand Theft Auto TOM zei:

Mijn pa kwam gisteren bij zo'n kieswijzer uit op CDA en SGP. En wij moeten helemaal niets, maar dan ook echt niets van Christelijke waarden hebben enzo, haha. :7

Jullie moeten niets van rechtvaardigheid, (naasten)liefde, gelijkheid, ijver, verdraagzaamheid, noem het allemaal maar op? Gelukkig zijn jullie mijn buren niet :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    4

  • Michael

    4

  • MovieGamer

    4

  • Dexist

    3

19 minuten geleden, FrankyFourFingers zei:

Jullie moeten niets van rechtvaardigheid, (naasten)liefde, gelijkheid, ijver, verdraagzaamheid, noem het allemaal maar op? Gelukkig zijn jullie mijn buren niet :7

Ik heb niet helemaal het idee dat hij daar op doelt...

 

Wat betreft de christelijke partijen: ze hebben wat mij betreft genoeg goede standpunten en zeggen ook absoluut verstandige dingen, maar het staat mij erg tegen dat de basis van hun programma een boek is wat voor mij onder fictie valt. Gelukkig zijn er dan ook andere partijen die dezelfde verstandige dingen kunnen zeggen, met een logische beargumentering als achtergrond.

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Jullie moeten niets van rechtvaardigheid, (naasten)liefde, gelijkheid, ijver, verdraagzaamheid, noem het allemaal maar op? Gelukkig zijn jullie mijn buren niet :7

Wat je daar opnoemt zijn niet exclusief christelijke waarden. Die kom je in elke wereldreligie wel tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

3 minuten geleden, NandroDavids zei:

Ik heb niet helemaal het idee dat hij daar op doelt...

Dat denk (en hoop) ik ook, maar het was in ieder geval een lekker inkoppertje op die verkeerd verwoorde statement 0_0

Wat mij betreft zijn er eigenlijk ook maar 2 daadwerkelijke christelijke partijen in de kamer en dat zijn de SGP en CU. De CDA is al jarenlang (en al helemaal deze campagne) bezig met het wegpoetsen van de C en zonder dat christelijk moraal zou een rechtse stemmer ook gewoon beter af zijn met de VVD.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi weggeplukt bij de PVV met zijn scherpe opmerkingen over immigratiebeleid de afgelopen weken en zeker heeft hij ook deze campagne zichzelf mooi als een premier weten af te schilderen. (Al was hij wat mij betreft gisteren wel de verliezer van de avond)

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik irriteerde mij nogal aan de houding van Buma gisteren, hij kwam nogal neerbuigend over soms in het debat en ik irriteerde mij eraan hoe hij af en toe door Pechtold heen zat te praten terwijl hij het woord had.

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Heb op CDA/Buma gestemd vandaag. Het partijprogramma en de houding van het CDA spreken me erg aan, het opkomen voor de middenklasse, en met name de verhalen over normen en waarden. Die zijn in Nederland af en toe helemaal zoek. Ik vond Buma gisteravond jammer genoeg helemaal niet sterk, maar de rest van de verkiezingscampagne heeft hij me toch goed genoeg weten te overtuigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook weer mijn burgerplicht gedaan. Ben zeer benieuwd naar de uitslag. Wordt denk een lastige kabinetsformatie. We zullen zien of de komende vier jaar Nederland vooruit gaat. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...