Jump to content

Wat stemt het GTAForum?


Dexist

Recommended Posts

stempotlood-verkiezingen.png

 

Over vijf dagen mag iedereen die 18 jaar of ouder is weer naar de stembus.

En zijn of haar stem uitbrengen bij de tweede kamer verkiezingen van 2017!

 

Maar wat stemt het GTAForum eigenlijk? Zal het overeenkomen met de uitkomst van woensdag? 

 

Ga naar deze Peiling en stem!

(hier mogen ook leden mee doen die nog geen stemrecht hebben)

De uitslag wordt bekend gemaakt de dag na de echte verkiezingen!

 

Succes

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    4

  • Michael

    4

  • MovieGamer

    4

  • Dexist

    3

Je bent potverdimme de Ereleden vergeten in het rijtje... discriminatie! Racisme! Stem PVV!

 

Eigenlijk wil ik D66 gaan stemmen, simpelweg omdat ik daar het meest achter sta, maar ik denk dat het VVD gaat worden. Eerlijk is eerlijk, ik heb de afgelopen jaren niets te klagen over hoe het gaat in ons land, vind dat Rutte en de VVD het goed doen, en zou het prima vinden als we op deze voet verder gaan. Als ik met een VVD-stem dan ook kan voorkomen dat er een heel ander beleid komt, ben ik toch wel geneigd om D66 in te ruilen voor VVD.

Link to comment
Delen op andere websites

44 minuten geleden, NandroDavids zei:

 

Je bent potverdimme de Ereleden vergeten in het rijtje... discriminatie! Racisme! Stem PVV!

 

:clown: oeps. * Stopt het geld van Wilders dieper in zijn zak * .

 

Ik zelf stem ook VVD, zolang ik mag stemmen altijd al gedaan, op een paar punten ben ik het toch niet helemaal eens met de VVD (oa, studiefinanciering en het donorcodicil) maar het overgrote deel vind ik dat ze het prima doen en hebben gedaan. Al ben ik wel benieuwd of ze het gaan redden woensdag.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk topic, ben erg benieuwd!

 

Deze keer mag ik voor het eerst stemmen, maar volg al veel langer de politiek. Mijn stem gaat uit naar VVD; sluit het best aan op mijn visie en daarnaast zoals NandroDavids al zegt heeft hij het afgelopen periode goed gedaan. Bij vele andere partijen had ik twijfels gehad als we ook zo goed de crisis uit waren gekomen zoals nu. Kijkend naar een coalitie lijkt een vorming van VVD, CDA en D66 mij wel een goede en effectieve combinatie. 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben licht rechts en conservatief. Daarom scoor ik goed bij conservatieve middenpartijen (CDA, SGP, ChristenUnie) en conservatieve rechtse partijen (VVD). D66 is te progressief voor mij. Eigenlijk zit ik midden tussen CDA en VVD van de grote partijen. Daar twijfel ik nog voor. Ik vind dat VVD ons goed door de crisis heeft geloodst, dus denk ik dat ik voor VVD ga. SGP en CU hebben bepaalde standpunten, die niet in stemwijzers worden gezet, maar er wel voor zorgen dat ik niet op hen stem ("het enige recht van een vrouw is het aanrecht").

 

Het valt me op dat veel mensen alleen verschil links-midden-rechts zien, maar weinig aandacht wordt besteed aan progressief of conservatief. Dat maakt toch een wereld van verschil als je kijkt naar hun standpunten. 

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...