Jump to content

Sportkenners 2017


NandroDavids

Sportkenners 2017  

12 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou je meedoen met Sportkenners 2017?

    • Ja
      9
    • Nee
      0
    • Alleen met bepaalde sporten
      3
  2. 2. Bij welke sporten zou je meedoen met Sportkenners 2017? (meerdere antwoorden mogelijk)

    • Allemaal
      5
    • Voetbal
      8
    • Schaatsen
      3
    • Wielrennen
      5
    • Formule 1
      5
    • Moto GP
      1
    • Tennis
      2
    • Anders, namelijk... (noem de sport in een post)
      5


Recommended Posts

Ik overweeg om dit jaar weer eens Sportkenners te organiseren, maar wil wel weten of er animo voor is. Vandaar de poll. Voor degenen die niet weten wat Sportkenners is, bij dezen een korte introductie:

 

Sportkenners is een contest waarbij je de uitslag van verschillende sportwedstrijden en -evenementen moet voorspellen. Daarbij kun je punten halen, wat een ranglijst oplevert, en aan het eind van het jaar wint degene met de meeste punten. Vrij simpel systeem, dus voor iedere sportvolger wel goed te doen. Het enige wat je moet doen is trouw en op tijd je voorspelling insturen, maar ik zal zo veel mogelijk proberen om bij iedere ronde een herinnering te sturen.

 

Eerst maar eens zien of er animo is dus. Stem in de poll, en post eventueel wat je van de contest zou willen zien!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij betreft mag het een breed aanbod zijn; ik zou het begrijpen als de lokale backgammon-competitie van Den Ham het niet zou halen, maar een verscheidenheid van sporten maakt het juist zo lekker allround. En dat is juist (denk ik) mijn sterke punt. En nou bieden resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst, maar ik ga zeker m'n best doen.

Link to comment
Delen op andere websites

6 uur geleden, Guardian1980 zei:

Wat mij betreft mag het een breed aanbod zijn; ik zou het begrijpen als de lokale backgammon-competitie van Den Ham het niet zou halen, maar een verscheidenheid van sporten maakt het juist zo lekker allround. En dat is juist (denk ik) mijn sterke punt. En nou bieden resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst, maar ik ga zeker m'n best doen.

Hier sluit ik me volledig bij aan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had bij jou toch wel darts in het lijstje verwacht. Andere nog niet genoemde sporten ben ik niet zo in thuis, maar een EK/WK waar Nederland aan meedoet is toch wel het volgen en voorspellen waard. :)

Link to comment
Delen op andere websites

11 man die hebben toegezegd, dan gaan we het gewoon proberen wat mij betreft. Als jullie allemaal trouw inzenden wordt het een tof Sportkenners-seizoen, dus laat me niet in de steek! ;)

 

Ik ga even een voorlopige agenda voor dit seizoen opstellen, en dan zien jullie binnenkort het topic wel verschijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...