GTAGames.nl
Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Danger_dog_guy_7

Crew Meetings & Specials

22 berichten in dit onderwerp

meetings.png.065f083e9c170e1bf227b64fca9d4599.png

Welkom op de plek van de crew meetings.

Hier vind je alles over de meetings. De thema's, voorprogramma's en meer!

Mocht je suggesties hebben voor volgende meetings kan je ook hier terecht.

Dit topic kan je gebruiken om reviews in te plaatsen, ideeën in voor te stellen of om terug te blikken op een speciale avond.

Feel free to enjoy!

Meetings:

Crew meeting 1 - Crew

Spoiler

Crew meeting 1:

Wanneer? 16-08-14

Hoelaat? 19:30 (er zijn!)

Thema: crew

Dresscode: crewkleur

Wat doen we?

We verzamelen bij de crew chill-out (waar ik al ben) als iedereen er is rijden we vanuit daar naar het vliegveld. Als we daar gearriveerd zijn stappen we in mijn luxor en gaan we een stukje vliegen, dan gaan we parachute springen en proberen we in mirror park te landen. Vanuit daar start ik de playlist. Als we daarna nog tijd over hebben zien we wel verder.

Regels:

-we schieten elkaar niet dood

-we laten elkaars eigendommen heel

-we schelden of beledigen elkaar niet (uit)

-vermijd contact met de politie

-er word naar de host geluisterd

-je houd je aan deze regels

Ik hoop dat we er een leuke avond van kunnen maken!

Crew meeting 2 - Animal Planet

Spoiler

Crew meeting 2:

Thema: animal planet

Datum: 12-09-2014

Tijd: 19:30

Dresscode: dier naar keuze

Wat doen we?

We verzamelen op vrijdag 12 september om 19:30 bij de crew chill-out. Als iedereen er is rijden we met z'n allen naar Los Santos International Airport, daar stappen we met z'n allen in een titan en gaan we een stukje. Na een tijdje vliegen gaan we naar het Shandy Shores Airport en land ik de titan. Als we uitgestapt zijn bellen we via mechanic een off-road voertuig (indien je die hebt). Dan rijden we met z'n allen naar het Rex's diner wegrestaurant (het restaurant met de roze dinosaurus) daar maken we een gezamelijke selfie. Na dat gedaan te hebben start ik de playlist op. Als we de playlist afgerond hebben is de crew meeting voorbij en kan je ervoor kiezen offline te gaan of nog even te freemoden.

Regels:

- je BENT er om 19:30

-we schieten elkaar niet dood

-we laten elkaars eigendommen heel

-we schelden of beledigen elkaar niet (uit)

-vermijd contact met de politie

-er word naar de host geluisterd

-Je hebt het dierenmasker op dat voor jou is gereserveerd

-we stappen allemaal gelijk in de titan, dus NIET in een ander vliegtuig

-je springt tijdens het vliegen NIET uit het vliegtuig

-als je geen offroad voertuig hebt mag je met een ander mee rijden

-je houd je aan deze regels

(Lees dit voor je komt nog eens goed door!)

Crew meeting 3 - Sport

Spoiler

Crew meeting 3:

Thema: sport

Datum: 24-10-2014

Dresscode: sportkleding

Wat doen we?

Op vrijdag 24 oktober verzamelen we om 19:30 bij de crew chill-out. Wanneer iedereen is gearriveerd gaan we een warming-up doen; we gaan wat baantjes trekken in het zwembad en een paar rondjes rennen. Als dat achter de rug is rijden we met z'n allen naar Del Pierro Pier en gaan we naar de kermis. Zodra we het daar beu zijn maken we met z'n allen een selfie en dan gaat het echte werk beginnen. Ik start de playlist op. Als de playlist is afgelopen hebben we wel wat lekkers verdiend en gaan we ons allemaal bezatten in de strip club. Zodra we naar de stripclub zijn geweest kan je kiezen om offline te gaan of nog even te free-moden.

Regels:

- Je BENT er om 19:30

-We schieten elkaar niet dood

-We laten elkaars eigendommen heel

-We schelden of beledigen elkaar niet (uit)

-Vermijd contact met de politie

-Er word naar de host geluisterd

-Je MOET je crew op The Criminal Legends zetten via social

-Als we bij de stripclub zijn worden er geen mensen dood geschoten (zie regel 5)

-we gedragen ons naar onze leeftijd

-Je houd je aan deze regels

Verplicht te dragen:

-hemd/T-shirt

-korte broek (zwemmen)

-sport schoenen

-eventueel pet of bril

Crew meeting 4 - Business

Spoiler

Crew meeting 4:

Thema: Business

Datum: 14-11-2014

Dresscode: Zakenkledij 

Wat doen we?

Op vrijdag 14 november om 19:30 verzamelen we met z'n allen bij de crew chill-out. Als we er allemaal zijn vertrekken we met z'n allen naar een parkeer plaats in pillbox hill. We gaan daar een car show doen dus neem je duurste en mooiste auto mee. Als we daar onze auto's geshowed hebben rijden we met z'n allen naar het vliegveld. Daar stappen we in mijn luxor en gaan we een stukje vliegen. Na een stukje gevlogen te hebben gaan we parachute springen en proberen we bij het Merryweather hoofdkwartier te landen. Daar maken we gezamelijk een selfie. Zodra dit achter de rug is start ik de playlist op. Als de playlist beeïndigd is kan je er voor kiezen om nog even te free-moden of om off te gaan.

Regels:

-Indien je headset hebt dien je je te gedragen tegenover de rest

-er word van je verwacht dat je zaken kleding aan hebt.

-je stapt gelijk in de luxor en gaat er pas uit wanneer toegestaan.

-je MOET je crew op the criminal legends hebben staan via SC

Ik hoop dat we er een gezellige avond van kunnen maken!

Crew meeting 5 - Leger

Spoiler

Crew meeting 5:

Thema: Leger

Datum: 19-12-2014

Dresscode: Legerkleding

Wat doen we?

Op vrijdag 14 november om 19:30 verzamelen we met z'n allen bij de crew chill-out. Als we er allemaal zijn vertrekken we met z'n allen naar Los Santos International Airport. Daar stappen we met z'n allen in een titan en vliegen we naar Paleto Bay. Als we boven Paleto vliegen springen we met z'n allen uit het vliegtuig en proberen we te landen naast de wapenwinkel. Als iedereen weer met beide benen op de grond staat stappen we in de Barracks die daar geparkeerd staat en rijden we naar Ford Zancudo. Daar aangekomen maken we een mooie, gezamelijke foto en word de playlist opgestart. Als deze is afgelopen kan je er voor kiezen om online te blijven of om off te gaan.

Regels:

-er word van je verwacht dat je leger kleding aan hebt.

-je stapt gelijk in de titan en gaat er pas uit wanneer toegestaan.

Ik hoop dat we er een gezellige avond van kunnen maken!

Crew meeting 6 - Hipster

Spoiler

Crew meeting 6:

Thema: hipster

Datum: 23-01-2015

Dresscode: hipster

Wat doen we?

Op vrijdag 23 januari om 19:30 verzamelen we met z'n allen bij de crew chill-out. Als iedereen is gearriveerd rijden we met z'n allen naar mirror park en gaan we daar een beetje chillen. Het zou leuk zijn als je je meest hipsterige auto mee neemt zodat we een car showtje kunnen houden. (tip: zie hipster update). Als we het beu zijn start ik de playlist. Als deze beeindigd is rijden we nog even terug naar mirror park en sluiten we de meeting af in de vorm van een gezamelijke selfie. Daarna kan je er voor kiezen om nog even te free-moden of om offline te gaan.

Regels:

-Je kleed je als een hipster (tip: zie hipster update)

Ik hoop dat we er een gezellige avond van kunnen maken!

Crew meeting 7 - Carnaval

Spoiler

-Nog niet gevonden-

Crew meeting 8 - Cops 'n Crooks

Spoiler

Crew meeting 8:

Thema: Cops & crooks 

Datum: 27-03-2015 

Tijd: 19:30 (half 8 ) 

Dresscode: agent/crimineel 

Wat doen we:

Op vrijdag 20 maart om 19:30 verzamelen we met z'n allen bij de crew chill-out. Wanneer iedereen is gearriveerd, rijden de mensen die politie zijn naar het politie bureau om hun dienst voertuig op te halen, de criminelen mogen een schuilplaats zoeken in de stad. Wanneer de agenten in hun voertuig gearriveerd zijn bij de schuilplaats, vluchten de criminelen samen in één auto weg. Er word zo een achtervolging in scene gezet. Wanneer de boeven in de kraag zijn gevat vertrekken we met z'n allen naar het politie bureau. Als we daar zijn gearriveerd maken we een gezamenlijke selfie. Wanneer deze achter de rug is start ik de playlist op. Als de playlist is beëindigd kan je er voor kiezen om offline te gaan of om nog ff te free-moden.

Regels:

- Je BENT er om 19:30

-We schieten elkaar niet dood (friend attack: low)

-Indien je headset hebt dien je je te gedragen tegenover de rest.

-je MOET je crew op the criminal legends hebben staan via SC

Crew meeting 9 - Horror

Spoiler

Crew meeting 9:

Thema: Horror 

Datum: 17-04-2015 

Tijd: half 8 (19:30) 

Dresscode: griezelige kleding 

Wat doen we:

Op vrijdag 24 april om 19:30 verzamelen we met z'n allen bij de crew chill-out. Als iedereen is gearriveerd rijden we met z'n allen naar het vliegveld en vliegen we met z'n allen richting Shandy shores. Eenmaal daar gaan we met z'n allen parachute springen en proberen we bij het verlaten motel te landen. Daar bellen we allemaal onze meest ouderwetse auto. We gaan dan een soort van car show houden. Hierna maken we nog een gezamenlijke selfie. Na dat achter de rug te hebben start ik de playlist op. Zodra die is beëindigd kan je ervoor kiezen om nog te free-moden of om offline te gaan.

Regels:

-We schieten elkaar niet dood (friend attack: low)

-vermijdt contact met de politie

Ik hoop dat we er een gezellige avond van kunnen maken! ?

Crew meeting 10 - The Criminal Legends vs Gtaforum crew

Spoiler

@ERRWINS: Hallo mede PS3 eigenaren,

Een aantal weken geleden werd ik benaderd door een lid om samen een meeting te organiseren. Eerst had ik mijn twijfels, maar toen hij uiteindelijk zei wat hij wou, was ik geïnteresseerd. Bij deze organiseer ik samen met @Danger_dog_guy_7 een meeting. Niet zomaar een meeting, maar een versus. GTAForum Crew tegen The Criminal Legends! De meeting vindt plaats op zondag 3 mei 2015 en gaat van start om 19:30.

Regels:

• Vernielingen van andermans materiaal is niet toegestaan..
  • Indien je een headset hebt, dien je je te gedragen en is schelden absoluut verboden.
  • Gezelligheid en respect wordt zeer gewaardeerd.
  • Draag de kleuren van je crew; Oranje voor GTAForum en blauw voor The Criminal Legends

Playlist:

• 4 races
  • 2 deathmatches
  • 1 versus
  • 1 last team standing

Extra informatie:

Het is van belang dat je in één van de twee crews zit, en dat deze crew je actieve crew is.

We verzamelen bij Richman Hotel, en zodra iedereen er is, maken we een selfie. Daarna gaat de meeting officieel van start!

Crew meeting 11 - Street Racing

Spoiler

Crew meeting 11:

Thema: street racing 

Datum: 26 juni

Dresscode: street racer kleding

Wat doen we:

Op vrijdag 12 juni om 19:30 verzamelen we met z'n allen bij de crew chill-out. Wanneer iedereen is gearriveerd rijden we naar de LS river en gaan we daar een aantal drag races houden. Neem dus je snelste maar ook mooiste auto mee. Wanneer we het racen beu zijn rijden we naar een parkeergarage in Rockford Hills en parkeren we daar allemaal onze auto. Vervolgens maken we een gezamenlijke selfie. Daarna start ik de playlist op. Wanneer deze is beëindigd kan je er voor kiezen om nog even te freemoden of om offline te gaan.

Regels:

-We schieten elkaar niet dood (friend attack: low)

-vermijdt contact met de politie

Ik hoop dat we er een gezellige avond van kunnen maken! ?

Crew meeting 12 - Vakantie

Spoiler

Crew meeting 12 

Thema: vakantie 

Datum: 17 juli 

Dresscode: vakantie kleding 

Wat doen we:

Op vrijdag 17 juli om half 8 (19:30) verzamelen we met z'n allen bij de crew chill-out. Wanneer iedereen gearriveerd is rijden we samen naar Verspucci Beach en gaan we daar een beetje rondhangen. Als we het beu zijn rijden we naar Los Santos International Airport. We vliegen vanuit daar met een Miljet naar Paleto Bay. Als we daar zijn land ik het vliegtuig en maken we een gezamelijke selfie bij de miljet. Als deze is gemaakt start ik de playlist op. Als deze beëindigd is kan je er voor kiezen om offline te gaan om of nog even te free moden.

Regels:

-vernietigen van andermans eigendommen is ten strengste verboden

-goed humeur wordt zeer op de prijs gesteld

-bewaar de orde en vermijd de politie

-zorg dat je je crew op TCL staat, anders kan je de sessie niet in

Crew meeting 13 - Western

Spoiler

Crew meeting 13 

Thema: western 

Datum: 11-09-2015 

Dresscode: cowboy kleding 

Wat doen we:

Op vrijdag 11 september om half 8 (19:30) verzamelen we met z'n allen bij de crew chill-out. Wanneer iedereen is gearriveerd stappen we in de auto en rijden we naar Grand Senora Desert. Daar houden we een gun battle zoals de echte cowboys dat ook deden. (Meer info hierover hoor je dan). Hierop volgt een wild potje tank rodeo. Wanneer we dit gedaan hebben maken we een gezamenlijke selfie. Als de foto gemaakt is start ik de playlist op. Als de playlist is afgerond kan je er voor kiezen om nog even te free-moden of om offline te gaan.

Regels:

-bij de gun battle schiet je alleen op de gene tegenover je en dus niet de hele groep.

-tijdens de gun battle is alleen een musket of marksman pistol toegestaan, geen andere wapens.

-zorg dat je je crew op TCL hebt staan, anders kan je de sessie niet in

Crew meeting 14 - Richman

Spoiler

-Nog niet gevonden-

Crew meeting 15 - Maffia

Spoiler

Crew meeting 15 

Thema: Maffia 

Datum: 27-11-2015 

Dresscode: Maffia pak 

Wat doen we:

Op vrijdag 27 november om half 8 (19:30) verzamelen we bij de crew chill-out. Als iedereen gearriveerd is rijden we naar het vliegveld waar we het vliegtuig maar Paleto Bay nemen. Boven Paleto gaan we met z'n allen parachute springen en landen we bij de kerk. Daar maken we een gezamenlijke selfie. Als deze is gemaakt rijden we naar aan nabij gelegen boerderij waar we een in scène gezette executie naspelen, dit voor nog een spannende foto. Als dit is gedaan start ik de playlist op. Nadat de playlist is beëindigd is de meeting afgelopen.

Regels:

-zorg dat je er om 19:30 bent!

-zorg dat je je crew op TCL hebt staan, anders kan je de sessie niet in!

-spring pas uit het vliegtuig op mijn teken

Crew meeting 16 - Kerst

Spoiler

Crew meeting 16 

Thema: kerst 

Datum: 27-12-2015 

Dresscode: kerst kleding 

Programma:

Op zondag 27 december om 19:30 verzamelen we met z'n allen bij mijn appartement. Tijdens het wachten kunnen we daar lekker bij de kerstboom gaan zitten. Wanneer iedereen is gearriveerd en het is donker rijden we naar Legion Square en maken we een gezamenlijke selfie met de grote kerstboom. Wanneer deze gemaakt is rijden we naar verspucci beach en gaan we daar wat vuurwerk afsteken. Als het vuurwerk op is start ik de playlist op. Nadat deze is beëindigd is de meeting afgelopen.

Regels:

-zorg dat je je crew op TCL hebt staan, anders kan je de sessie niet in!

Ik hoop dat we er een gezellige avond van kunnen maken! ❄

Crew meeting 17 - First Person

Spoiler

Crew meeting 17

Thema: first person 

Datum: 22-01-2016 

Dresscode: call of duty 

Programma:

Op vrijdag 22 januari om 19:30 verzamelen we met z'n allen bij de crew chill-out. Tijdens het wachten op de rest word er door mij een party aangemaakt zodat we elkaar beter kunnen horen. Wanneer iedereen is gearriveerd maken we een gezamenlijke selfie en stappen we in de auto naar het Kortz Center. Als we daar aangekomen zijn gaan we het spelletje (*)murder maze doen in het doolhof achter het gebouw. Wanneer we hier mee klaar zijn start ik de playlist op. Na afloop van de playlist is de meeting afgelopen.

(*)murder maze is een soort hide and seek. Iedereen rent het doolhof in en één persoon begint als moordenaar. Wanneer de moordenaar iemand vermoord is het slachtoffer ook moordenaar. Het spel is afgelopen als iedere onschuldige is vermoord door de moordenaar(s) en zelf ook moordenaars zijn geworden.

Playlist:

-3 races

-1 parachute sprong

-2 adversary modes

-1 deathmatch

-1 last team standing

Regels:

-tijdens murder maze is het alleen toegestaan een melee wapen te gebruiken

-zorg dat je je crew op TCL hebt staan, anders kan je de sessie niet in

-blijf de gehele avond in first person!

Ik hoop dat we er een gezellige avond van kunnen maken. 

Crew meeting 18 - Valentijnsdag

Spoiler

Crew meeting 18

Thema: Valentijnsdag 

Datum: 12-02-2016 

Dresscode: kleurrijk gala 

Programma:

Op vrijdag 12 februari om 19:30 verzamelen we met z'n allen bij de crew chill-out. Wanneer iedereen is gearriveerd stappen we in de auto naar een nabijgelegen veldje in Vinewood Hills. Wanneer we daar aangekomen zijn gaan we een car show doen met onze chiqueste auto's (neem deze dus gelijk mee!). Wanneer we dit beu zijn maken we een gezamenlijke selfie en start ik de playlist op. Na afloop van de playlist is de meeting afgelopen.

Playlist:

-4 races

-2 LTS's

-2 Deathmatches

Regels:

-laat andermans spullen heel

-zorg voor een goed humeur

-bewaar de orde

-zet je crew tag op TCL, anders kan je de sessie niet in

Crew meeting 19 - Lowrider

Spoiler

Crew meeting 19

Thema: lowriders 

Datum: 18-03-2016 

Dresscode: street thug kleding 

Programma:

Op vrijdag 18 maart om 19:30 verzamelen we met z'n allen bij de crew chill-out. Wanneer iedereen is gearriveerd rijden we met onze lowriders naar een parkeerterrein op Del Perro beach. Als we daar gearriveerd zijn gaan we een car showtje houden en de skills van onze lowriders showen. Na afloop van dit wordt er een foto gemaakt en de playlist word opgestart. Nadat de playlist is beëindigd is de meeting afgelopen.

(Geen lowrider? Neem een custom car mee.)

Playlist:

-4 races

-2 deathmatches

-2 LTS's

Regels:

-bewaar de orde

Crew meeting 20 - Bikers

Spoiler

Crew meeting 20

Thema: Bikers 

Datum: 08-04-2016 

Dresscode: motor kleding 

Programma:

Op vrijdag 8 april om 19:30 verzamelen we met z'n allen met onze mooiste motors bij de crew chill-out. Wanneer iedereen gearriveerd is stappen we op onze motor en cruisen we richting het noorden. Via de snelweg in het oosten van de map rijden we richting de woestijn, bij de YouTool bouwmarkt houden we een pitstop. Na uitgerust te zijn van de reis rijden we door naar het kamp van The Lost Motorcycle club. Daar aangekomen maken we een selfie en start ik de playlist op. Als de playlist is beëindigd is de meeting afgelopen.

Playlist:

-4 races

-2 deathmatches

-2 LTS's

Regels:

-bewaar de orde

-als je geen motor hebt ga je bij iemand achterop.

Crew meeting 21 - The Criminal Legends vs Team Dutch NL

Spoiler

Crew meeting 21: crew battle

Thema: crew battle 

Datum: 27-05-2016 

Tijd: 21:00 

Dresscode: crew kleur (blauw) 

Programma:

Het is alweer een jaar geleden dat we een battle hadden, dus is het tijd voor een tweede editie, en wel op vrijdag 27 mei 2016 om 21:00 uur. De vorige was zeer geslaagd, daarom doen we er gewoon nog eentje! Ditmaal pakken we het groots aan. We beginnen op het crew yacht, genaamd de "SS Criminality", waar we gaan verzamelen en natuurlijk alles gaan uitleggen. Het programma is natuurlijk strak geregeld, dus het belooft een leuke avond te worden! 

Playlist:

-4 races

-2 deathmatches

-1 LTS

-1 capture

Regels:

-bewaar de orde

-als er iets aan de hand is stuur je een (PSN) bericht naar Erwin, niet naar mij. Dit om problemen met de stream te voorkomen.

-Het feest is op de SS Criminality, dus niet op een ander yacht!

Crew meeting 22 - Hiking

Spoiler

-Nog niet gevonden-

Crew meeting 23 - Crew Olympics (sport 2.0)

Spoiler

Crew meeting 23 

Thema: crew olympics

Datum: 24-09-2016 

Dresscode: sportkleding 

Programma:

Op vrijdag augustus om 19:30 verzamelen we met z'n allen bij de crew chill-out. Wanneer iedereen gearriveerd is gaan we een warming up doen. We trekken een paar baantjes in het zwembad en rennen te voet naar de nabijgelegen renbaan. Daar rennen we een aantal rondjes tot we opgewarmt zijn. Hierna word er een foto gemaakt en word de playlist opgestart. Na de playlist is de meeting afgelopen.

Playlist:

-2 adversary modes

-1 capture

-1 LTS

-1 race

-3 stunt races

Huisregels:

-Laat elkaars eigendommen heel

-Neem een goed humeur mee

-Trek thematische kleding aan

-zet je crew tag op TCL, anders kan je de sessie niet in!

Tot vanavond! Laten we er samen een gezellige avond van maken!

Crew meeting 24 - Crew Created

Spoiler

Crew meeting 24

Thema: Crew created 

Datum: 25-11-2016 

Dresscode: -

Programma:

Omdat de crew 2,5 jaar bestaat heb ik jullie de meeting samen laten stellen d.m.v je beste job in te sturen. Aan de hand daarvan is een playlist gemaakt. We verzamelen gewoon allemaal in de sessie, wanneer iedereen gearriveerd starten we de playlist op. Deze zal langer dan normaal zijn, daarom geen voorprogramma. Is iedereen vrij om te doen wat hij wil.

Foto's zullen gemaakt worden tijdens de jobs.

Playlist:

-8 races

-2 deathmatches

-1 capture

-1 LTS

Huisregels:

-Wees optijd

Tot dan! Laten we er samen een gezellige avond van maken. :)

Crew meeting 25 - San Andreas

Spoiler

Crew meeting 25

Thema: GTA San Andreas

Datum: 27-01-2017 

Dresscode: Grove street kleding (groen)

Programma:

Op vrijdag 27 januari om 19:30 verzamelen we met z'n allen bij de crew chill-out. Als iedereen gearriveerd is stappen we in de auto en rijden we naar Grove street waar we onze vetste auto's kunnen showen. (Tip: neem een auto in San Andreas style mee!) Als we onze auto's mooi geshowed hebben rijden we door naar de stripclub waar we kunnen genieten van het vrouwelijk schoon. Als we daar alles gezien hebben word de playlist opgestart. Na de playlist ben je vrij om te doen wat je wil. (Foto's worden tijdens het spelen gemaakt dmv R* editor)

Playlist:

-4 races

-1 LTS

-3 Deathmatches

Huisregels:

-Wees optijd!

-Boven de 8 bezoekers geen party

Tot dan. Laten we er samen een gezellige avond van maken!

Crew meeting 26 - Vice City

Spoiler

Crew meeting 26

Thema: Vice City
Datum: 24-02-2017 
Dresscode: jaren 80 

Programma:

Op vrijdag 24 februari om 19:30 ben je van harte welkom op de SS Criminality, ons crew yacht. Daar kunnen we genieten van een borreltje, ontspannen in het bubbelbad of aan de bar en jezelf bezig houden met een speciale gast... 👠 Als we allemaal lekker ontspannen hebben word de playlist opgestart. Na de playlist is de meeting afgelopen.

Playlist:

-2 deathmatches
-1 LTS
-1 Capture
-1 parachute job
-3 races

Huisregels:

-Wees optijd!
-zet je crew tag actief, anders kan je de sessie niet in!

Specials:

Independence Day Special

Spoiler

Independence Day Special

Thema: independence day

Datum: 08-07-2016 

Dresscode: USA gerelateerd

(Zie Independence day DLC)

Programma:

Op vrijdag 8 juli om 19:30 verzamelen we met z'n allen bij de crew chill-out. Wanneer iedereen gearriveerd is rijden we naar Del Pierro pier. Daar aangekomen ben je vrij om in alle attracties te gaan. Zodra het donker word schieten we nog even wat vuurwerk af vanaf het strand. Hierna start ik de playlist op.

(Ben je in het bezit van de Liberator monster truck? Neem deze lekker mee!)

Playlist:

-3 races

-1 deathmatch

-2 adversary modes

Regels:

-bewaar de orde

Halloween Special

Spoiler

Halloween special

Thema: Halloween 

Datum: 29-10-2016 

Tijd: 20:00 

Dresscode: enge kleding 

Programma:

Op zaterdag 29 oktober om 20:00 verzamelen we allemaal in onze engste outfit bij de crew chill-out. Wanneer iedereen gearriveerd is stappen we in de auto en rijden we helemaal naar blaine country waar we een bezoekje gaan brengen aan de verlaten mijnschacht. Daar aangekomen maken we een groepsfoto. Binnen in de mijn gaan we een soort mini slasher doen. Iedereen rent de mijn in en 2 personen jagen iedereen op. Wanneer iemand gekilld is is hij af. Als iedereen dood is start ik de playlist op. Wanneer deze ten einde is is de meeting afgelopen.

Playlist:

-4 slasher modes

-1 beast vs slasher mode

-1 lost vs damned mode

Huisregels:

-De minimap gaat de hele avond UIT. Dit om de spanning nog wat extra op te voeren.

Tot dan! Laten we er samen een griezelige avond van maken! 

(Tip: voor een enge look; gebruik een eng masker of griezelige schmink)

Kerst Special

Spoiler

Kerst special 

Thema: kerst 

Datum: 23-12-2016 

Dresscode: kerst kleding 

(Vind je onder 'festive' categorie)

Programma ⛄:

Op vrijdag 23 december om 19:30 verzamelen we met z'n allen bij mijn appartement. Tijdens het wachten kunnen we daar lekker bij de kerstboom gaan zitten. Wanneer iedereen is gearriveerd rijden we naar Legion Square en maken we een gezamenlijke selfie met de grote kerstboom. Wanneer deze gemaakt is gaan we wat vuurwerk afsteken. Als het vuurwerk op is start ik de playlist op. Nadat deze is beëindigd is de meeting afgelopen.

Playlist:

-1 capture

-1 deathmatch

-2 adversary modes

-4 races

Huisregels:

-Wees optijd

-Omdat er meer dan 8 bezoekers zijn GEEN party, er word niemand buitengesloten.

-vuurwerk hoort in de lucht, niet in elkaars gezicht!

Tot dan! Laten we er samen een gezellige avond van maken.

Valentijnsdag Special

Spoiler

Crew special 💙

Thema: Valentijnsdag
Datum: 10-02-2017 
Dresscode: Tuxedo 

Programma:

Bij deze ben je uitgenodigd voor de trouwdag van Dhr. DDG en Dhr. Alaska. Je bent op vrijdag 10 februari om 19:30 van harte welkom bij een prachtige Franse villa aan de rand van de stad. Wanneer iedereen gearriveerd is zal de ceremonie beginnen. Onder leiding van DDT Dorus zal het koppel getrouwd worden. Ter ere van gaat er gebrunchet worden. Wanneer iedereen een lekker borreltje genuttigd heeft zal er een romantische boottocht plaatsvinden in de Verspucci canals. Wanneer de boottocht beëindigd is zal er een playlist vol liefdevolle activiteiten opgestart worden.

Playlist:

-5 adversary modes
-1 LTS

Huisregels:

-Wees optijd!

(Dit is niet gay, dit is bromance. 🏳‍🌈)

Mogen er velen volgen...

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

"Mogen er velen volgen..."

Amen to that :bier:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

giphy.gif

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Misschien Idee voor de volgende meeting:

De Foute Meeting (kan het nog fouter na de Valentijns meet?)

kledij: trainingspakken 

kapsel: kaal of new kids look

gezocht: 

foute races: scooter race, truck race, desnoods utilty vehicles, zoals de dumper etc: zo sloom mogelijk

en natuurlijk 1 of 2 foute DM's

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
3 minuten geleden, DDT Dorus zei:

Misschien Idee voor de volgende meeting:

De Foute Meeting (kan het nog fouter na de Valentijns meet?)

kledij: trainingspakken 

kapsel: kaal of new kids look

gezocht: 

foute races: scooter race, truck race, desnoods utilty vehicles, zoals de dumper etc: zo sloom mogelijk

en natuurlijk 1 of 2 foute DM's

Een leuk idee! :) Is eens iets anders dan al die snelle wagens en motoren. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Daar kan ik misschien wel wat mee. Zeg een Dorus, wat voor voorprogramma zie je hierbij?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

op een plek verzamelen waar nooit iemand komt (in de buurt van Paleto of Grapeseed) en daar domweg ff hangen.

zovel mogelijk buiten LS blijven..

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Jammer dat er geen tractors zijn in GTA:O, konden we tractor dragraces houden :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het klinkt als een ouderwetse, simpele meeting. I like it! Een keer eens niet over de top zoals gta nu is. Qua races komt wel goed. Op wat voor locaties en wat voor soort deathmatches had je in gedachte @DDT Dorus?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
9 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Jammer dat er geen tractors zijn in GTA:O, konden we tractor dragraces houden :puh:

die zijn er wel hoor!;)

ik heb totaal niet gekeken en zal nog moeten zoeken, suggesties altijd welkom..

Bewerkt: door DDT Dorus

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

volgende suggestie:

ps3 uit het stof halen en een gta4 meeting, lekker old skool (VIER ja.)

uiteraard met een paar races en de rest weer een keer door liberty city cruizen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Denk niet dat de meesten nog een ps3 en/of gta IV hebben. En dan moet ook nog eens iedereen kunnen. Dan sta je een meeting te geven voor 4 personen inclusief jezelf bij wijze van spreken. Dit idee had dan veel eerder in gang gezet moeten worden.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

PS3 wel, geen GTA4, haha wel op de xbox heb ik die.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Mij lijkt een GTA4 meeting op de PS3 wel leuk.

Heb GTA4 eigenlijk nooit gespeeld, vooral online niet maar heb het wel.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Op 28-3-2017 om 07:10, FrankyFourFingers zei:

op gta online kom je wel tractors tegen hoor. ik kom er regelmatig bij sandy shores tegen

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.